Forsættelse på færdselsuheldet (B,F,F,M)

Det skal oplyses at novellen er 100% opdigtet!

Forsættelse på historien Færdselsuheldet

Oppe på børneafdelingen ankommer Torben sammen med sin mor, en sygeplejerske kommer hen til dem og siger god dag og velkommen til. Tak siger Torbens mor, sygeplejersken siger jeg hedder Chalotte og jeg er sygeplejerske her på afd. Jeg finder lige en stue til jer, vent her siger hun til moderen og portøren.
Efter ca. 2 minutter kommer hun igen og siger til portøren at han skal køre Torben hen på stue 8.
Inde på stuen stiller portøren sengen henne ved vinduet, det er gråt uden for, morderen sætter sig på en stol ved siden af sengen. Sygeplejersken kommer i det samme ind på stuen og hun går hen til Torben, hvordan har du det? Spørger hun. Ikke så godt siger Torben, okay jeg kommer med noget smertestilene om et øjeblik, vil du have noget vand? Ja tak siger Torben.

Efter 10 minutter kommer hun igen, hun giver ham en glas vand med sugerør, hun giver ham en lille indsprøjtning med smertestillende medicin. Han drikker vandet og ligger sig tilbage og slapper af i mens hans mor aer ham på kinden. Han var faldet stille hen i en stille søvn, Efter ca. 1 time kommer en overlæge og sygeplejerske ind og går hen til Torben og hans mor, han siger stille til henne at hendes mand er blevet overflyttet fra operationsbordet og til opvågnings afd. Han overlever, men den læge som har opereret ham vil gerne mødes med dig nede på opvågningen. Torben kommer stille til sig selv igen, hej siger overlægen stille og rolig, hvordan har du stadig ondt og træt, okay det var også en hård omgang du var igennem.