Flugten! (Never Ending)

Max havde en plan, han blev nød til at flygte, max vidste at billederne lå på hendes computer og den stod tilfældigvis her i værlset. Max kunne mærket at han havde en slags sele fra og der skulle en magnet til at åbne den DAMN! tænkte max men han kan huske fra dengang han var mindre at babyseler næsten altid havde en ekstra åbning jeg tjkkede nedenunder selen og der var
en lille knap jeg slog den tilbage og selen blev spændt op. Jeg kunne mærke jeg havde lavet i bleen jeg havde slet ikke lagt mærke til det jeg troede jeg var blevet inkontinent, jeg kravlede ud af sengen og fik taget bærbaren jeg skilte den af og tog hardisken ud!, jeg tog den i lomen, jeg fandt en pose som jeg åbnede og puttede resten af bærbaren i! Jeg kiggede i skabet og fandt et par shots og en tshirt jeg skyndte mig og tage det på jeg så ud af vinduet der var rimelig langt ned men jeg havde ikke andre valg. Jeg kravlede ud og vindet og faldt ned på et hegn, jeg kunne høre nogen åbne døren ind til mit værelse, jeg løb ud af haveporten jeg tog en bus ind til byen derind fandt jeg
en macdonalds med puslerum der var ingen kø jeg tog bærbaren ud og lagde posen under mig jeg havde 2 bleer på , jeg tog den yderste af og den inderste skiftede jeg og tog den yderste på igen. Bleen var ret ulækker, jeg smed den i en skraldespand og smed posen ud, jeg tog bærbaren ind under min trøje og gik ud af macdonaldsen

også da jeg kom ud, hørte jeg en politibil med udrykning. Tænkte ikke videre over det, så kom jeg hen til fona, hvor der stod et tv i vinduet der viste nhederne, der var et indslag om et lille barn var blevet væk hjemmefra, og der kom billederne af mig, fuckfuckfuck, det kan ikke være rigtigt jeg tog jo harddisken. 5 timer senere stoppede politimændene bussen jeg var i´for at gennemsøge om jeg var der, fuck de fandt mig, og jeg blev bragt hjem til min mor. Nu liller jeg i min tremmeseng med 3 forskellige seler på, det er sku ydmygende. nu kommer min mor, men 10 sutteflasker(i dem var der alm. mælk og medicin til at gøre blæren/alle muskler helt svage resten af livet) hun sagde jeg skulle drikke allesammen, inden en halv time, og det skulle jeg morgen,middag og aften lige til næste lørdag. Jeg havde drukket dem, og kort efter faldt jeg i søvn. Ugen var gået og jeg kunne ikke gå, kravle eller løfte mit hoved eller noget, kun snakke. så min mor skulle løfte rundt på mig hele tiden, jeg spurgte hende om hvad det var, hun sagde det er noget medicin så du ikke kan stikke af igen min egen lille baby. mor elsker dig.

1 Synes om

mor løften mig om på armen. Da lugten hun havde lave pølser i min ble. Var faktis ved at være længen siden. men jeg var ved at blive ret glad for at bruge ble, også at lave stort i den. mor sagde nå har min lille baby dreng lave bumme blum i sin ble og pytte mig på næse…

1 Synes om

hun bar mig hen på puslebordet, hvor hun åbnede min ble. Jeg havde lavet rigtig meget, både nummer 1 og nummer 2, så derfor tog det lang tid at vaske mig ren. jeg lå faktisk og nød at blive puslet om, og at jeg faktisk ikke skulle gøre noget selv. hun gav mig en ny ble på og et par plasticbukser, i tilfælde af at jeg tissede for meget, og lukkede til sidst min bodystocking i. jeg blev båret over i min tremmeseng og fik en sut i munden.
min mor sagde at nu skulle jeg sove, men at hun havde en overraskelse til mig næste dag.
da jeg vågnede var jeg rigtig spændt på hvad der ventede mig, og jeg kunne mærke at min ble var helt fuld igen. da jeg var blevet skiftet og havde fået mad ringede det på døren. det var en dame og en pige på min alder som stod der. lidt efter kom min mor ind til mig og sagde at jeg i dag skulle passes sammen med line, som også brugte ble.

1 Synes om

Pigen smillede til mig, nu kan i lige tage en lille lur mens jeg og Fie snakker, sagde min mor. Vi blev lagt over i hver sin tremmeseng. Hvad hedder du?, spurgte jeg pigen. Mia, svarede hun. Okay. Jeg hedder ble dreng, sagde jeg. Det er jo ikke noget navn. Nej men min mor vil ikke fortælle mig mit rigtige navn. Stakkels dig, kan du lide at gå med ble. jeg elsker det, sagde hun. Jeg elsker det os, sagde jeg. lidt efter sov vi begge to.

1 Synes om