Fastelavn (B,B,G)

Denne historie er opdigtet med enkelte ting hentet fra nogle begivenheder i den virkelige verden.

Introduktion

Tom er 17 år, og har gået i rigtig lang tid og skjult at han godt kan lide bleer og at være baby-sitter, og at han rent faktisk tænder på det.

Martin er 16 år, og går på den samme efterskole, som Tom går på - på samme årgang.

Kapitel 1 - En weekend hjemme hos Martin

Klokken var 16:30 denne fredag eftermiddag, og Tom skulle med Martin hjem. Gennem hele skoleåret havde de været gode venner, og nu her lige efter jul var der alt for lidt tid til de stoppede.

De kom hjem, og blev hilst af moderen, faderen, og hans lillebror på 2 år.

De gik ind på værelset, og gik i gang med at spille noget PlayStation.

Moderen stak hovedet ind ad døren: “Jeg skal lige ud og købe ind. Passer I lige Tobias (lillebroderen) så længe?” spurgte moderen.
“Ja det skal vi nok, mor,” sagde Martin.

Da moderen var kørt gik de ned og spillede fodbold med Tobias. På et tidspunkt sagde Martin at han lige gik på toilettet. Alt imens Martin var på toilettet standsede Tobias op, satte sig på hug, og sad der i flere sekunder. Så rejste han sig op og fortsatte.

Tom gik hen til ham, og spurgte: “Må jeg ikke godt få lov til at se din ble?” Han havde arbejdet i en vuggestue før, så det var ikke nyt for ham at omgås små børn, eller at tage sig af dem.

Da Tobias vendte ryggen til ham gik Tom hen, og trak bukserne lidt ned på ham hvorefter han hev lidt ud i bleen. “Der er da vidst en der trænger til at blive skiftet,” bemærkede han. Så slap han bleen, og hev bukserne op på ham igen.

Så tog han ham i hånden, og gik ind og skiftede ham. Da han var derinde kom Martin ind. “Hvad laver du?” spurgte Martin.
“Noget du hader at gøre,” var mit svar.

Håber I kan lide den indtil videre. Jeg skal nok poste noget mere snart.

Fortsæt til Kapitel 2

1 Synes om

rigtig god historie :laugh: glæder mig til at der kommer mere :cheer:

God historie :slight_smile:
Håber snart der kommer mere :smiley:

god start og glæder mig til at høre mere

Tak for den positive respons. Her kommer det næste.

Kapitel 2 - Fastelavns-festen

Den næste dag vågnede de op, og gik ned for at spise morgenmad. Der begyndte de at snakke om hvad de skulle have på til fastelavn.

Næste mandag stod de om aftenen og skulle til at ind og spise. Tom stod lidt sammen med nogle andre i deres kostumer, og gik så over til Martin. Tom var klædt ud som Becham.

Martin havde hvide underbukser på indenunder - og udenpå havde han noget stof, som skulle forestille at være en ble. I munden havde han en sut. Tom kunne ikke fatte det. Bare for at være sikker på at han var rigtigt på den - at det var en baby han skulle forestille at være spurgte han, og blev bekræftet i det.

Da de havde spist gik de over i gymnastiksalen for at slå katten af tønden. De to drenge stod som sædvanligt sammen.

Lige pludselig begyndte det at lugte, og Martin vinkede Tom med sig. Da de to næsten altid gik sammen var det meget normalt.

Ude på gangen fulgte lugten med dem, og Tom kunne godt se på Martin hvad han skulle til at sige. Så han sagde: “Spar på talegaverne. Jeg kan jo godt se på dig at du har skidt i din ‘ble’ - eller dine underbukser, og du trænger til at blive skiftet. Nu fortæller jeg dig noget, som jeg ikke har fortalt én eneste person før. Men det er på en betingelse.”

“Og hvad er den betingelse?” spurgte Martin.

“At du lover aldrig, ALDRIG nogen sinde at sige det videre til nogen som helst - og du snakker heller ikke om det medmindre jeg har givet dig lov,” sagde Tom.

“Jeg lover,” sagde Martin.

Tom tog Martin i hånden, og fulgte ham ned på sit værelse på samme måde, som han fulgte Martin’s lillebror ind i puslerummet weekenden før.

Her forklarede han alt om hvordan han havde det med bleer, og viste ham endda hans lille lager han havde gemt.

Herefter stod han bare og tænkte på om det var det rigtige at fortælle ham om det hele. Der gik ikke mange sekunder - så stod de begge to i et kæmpe knus - den ene mere lykkelig end den anden. Hvorfor vidste Tom ikke - endnu.

“Nå lad os se at få dig ud af den beskidte ‘ble’,” sagde Tom.

Så bandt han knuderne op på stykket af stof omkring ham, som havde taget noget af det, som ikke kunne være i underbukserne.

Efter det tog han underbukserne af ham. Nu fulgte et stort arbejde med at gøre ham ren. Da han var færdig spurgte Tom om han ville have en stofble, eller en engangsble på.

“Engangsble,” sagde Martin.

Eneste problem var festen, som jo stadig kørte. De valgte at give ham bleen på, og tage tingene, som de kom - en baby var jo heller ikke bange for at vise at han eller hun havde ble på, og enhver kunne jo se om han eller hun havde brugt bleen.

“Løft numsen,” sagde Tom, og skubbede den udfoldede ble ind under Martin. Så kom han lidt baby-olie, og noget pudder på ble-området, og foldede bleen op mellem benene. Derefter lukkede han bleen i siderne.

“Hvorfor er det egentlig at du vælger denne her løsning?” spurgte Tom. Martins svar til det var at han havde det på præcis samme måde som Tom - bortset fra at han ikke havde bleer osv.

Håber I kan lide den - stadig. Kom gerne med konstruktiv kritik.

Fortsæt til Kapitel 3

1 Synes om

God linje fordelling, Og KANON God historie glæder mig til næste kapitel. Og DEJLIGT se ENDELIG en ny historie blive lavet :-).

den er blev rigitg god glæder mig til at høre mere

Tak for den positive kritik. Jeg skriver nok noget mere her i aften eller på et andet tidspunkt.

glæder jeg mig meget til :cheer:

Her kommer så næste kapitel. Håber I nyder det.

Kapitel 3 - Tilbage til festen

De gik nu sammen ind til festen igen. Med det samme var der en pige, som råbte: “Nå baby skulle nok have skiftet ble, var?”

Der blev helt stille i salen. Så stille at man kunne høre hvis selv den mindste knappenål faldt til jorden. Det eneste man stadig kunne høre var musikken, som nu også blev slukket.

“Det her er ikke for at få opmærksomhed eller noget. Jeg har i lang tid haft gemt på en hemmelighed, og jeg synes at det er på tide at I, mine venner, får at vide at jeg tænder på at have bleer på,” startede Martin.

Hvis der overhovedet kunne blive endnu mere stille gjorde der det.

“Det er første gang jeg har prøvet at have ble på siden jeg var lille. Og det føles fantastisk. Jeg håber I stadig vil være venner med mig efter det her, og kan leve med at jeg kom til at lave i ‘bleen’,” sagde Martin.

Alle stod og så sig lidt omkring - undtagen Tom, og den pige, som havde råbt af dem. Tom gik hen for at fortsætte.

“Og jeg - jeg kan også godt lide bleer. Jeg er nok bare mere babysitter-typen, som sørger for at Martin har en ren ble på, og har nogle faste, men trygge rammer at ‘vokse op i’,” sagde Tom.

Nu brød pigen ind i en kraftig latter, og begyndte at mobbe dem. Og så skete der noget helt fantastisk. Alle tog, som havde de fået et signal, eller nogle instrukser, fat i hende, og bar hende ind på Tom’s værelse, hvor de holdt hende nede, og hjalp så godt de kunne.

Tom tog alt tøjet af hende. Så tog han nogle vådservietter, og begyndte at vaske ble-området. Da det var gjordt tog han noget pudder og smurte ud i området. Til sidst løftede han numsen op, og puttede en stofble ind under pigen, som i øvrigt hed Amanda. Derefter blev bleen foldet op mellem benene på hende, og tapet i hver sin side.

Så fulgte et par låselige gummibukser, som blev låst godt og grundigt fast. Så en bodystocking samt en sparkedragt.

“Så er du klar til at komme i byen,” sagde Tom. “Fra nu af er Martin og Amanda mine børn, som jeg vil passe på, og sørge for at de får det godt,” sluttede Tom af med at sige.

Så klappede alle - undtagen Amanda, som prøvede at flygte.

Fortsæt til Kapitel 4

rigtig god historie er helt vild med den!! :laugh:
glæder mig til fortsættelsen :cheer: (alså hvis der kommer nogen det skrev du nemlig ik om der gjorder :cheer: )
k.h the-baby-boy

Der kommer noget mere snart. Jeg skal bare lige have programmeret lidt på et par projekter først, så de kan blive færdige

Kapitel 4 - De første lortebleer

På det tidspunkt gik alle hen på deres eget værelse da det var tid til det. Tom gik med Martin i den ene hånd og Amanda på armen hen til lærerne, og snakkede med dem om, hvad der var sket.

Lærerne snakkede om det kort, og besluttede sig for at lade Amanda og Martin bo hos Tom indtil videre.

Pludseligt mærkede Tom at Amanda tissede i hendes ble mens hun sad der, og da han så på hende blev hun meget rød i hovedet. “Nårh - har du tisset i din ble? Farmand skal nok skifte dig når vi kommer tilbage,” sagde Tom.

Så gik de tilbage og fik taget nogle tandbørster osv. med. Tilbage på Toms værelse gik Tom hen og kørte en finger langs kanten af Martins ble, så han kunne mærke om han havde brugt bleen. Amanda stod og trippede som om hun skulle tisse, og sagde:

“Øhm vil du øhm ikke godt øhm skifte øhm min ble?” spurgte hun meget genert. “Jo når jeg lige har skiftet Martin,” sadge Tom.

Den dag gik de i seng, og den næste morgen gik Tom hen og tjekkede deres bleer. “Puha - I trænger vidst til at blive skiftet,” sagde han.

Fortsæt til Kapitel 5

Fuck en god historie du har gang i. Og godt de holdt Amanda tilbage :). Fortsæt.

ja super fed historie glæder mig meget til forsættelsen :cheer:

Og så får I lige et kapitel mere…

Kapitel 5 - Starten på de to “små” børns nye liv

Det var morgen - klokken var 6, og Tom stod op. Så tog han Martin, og bar ham hen til puslebordet på armen - mens han stadig sov.

Martin vågnede mens Tom var ved at åbne tapen i den ene side af bleen. Så kom det andet stykke tape af. Nu tog Tom forsiden af bleen og tørede det værste lort ned i bleen.

Dernæst tog Tom fat med den ene hånd i Martins ankler, og løftede hans numse nok til at kunne trække bleen ud og bruge nogle vådservietter.

Da han havde gjordt det bemærkede han, at Martin havde noget hår dernede, og at det var nok bedst at fjerne det. For det første ville det så blive nemmere at vaske ham bagefter, og for det andet fik det ham til at føle sig mere som en baby.

Så der blev hentet en skraber. Der gik ikke mange minutter - så var alt håret væk. Kort tid efter blev numsen igen løftet, og en udfoldet engangsble med baby-motiver på blev skubbet ind under numsen på Martin.

Så kom der pudder og baby-olie på, og bleen fulgte op gennem skridtet. Til sidst blev bleen lukket i siderne.

Så kom der en body-stocking på, og dernæst nogle shorts og en t-shirt, som samarbejdede om, at vise det øverste af hans ble. Det gjorde det nemmere at se, om han trængte til at blive skiftet, og alle folk vidste det jo alligevel godt.

Så fulgte den samme procedure med Amanda.

De kom ud på morgenmotionen. Så kom de første par timer. I slutningen af timen kom læreren hen og sagde at de lige skulle med ind på lærerværelset.

Jeg håber I stadig nyder den… :slight_smile:

1 Synes om

super god historie men der er en ting der undre mig

det er:
Så kom der en body-stocking på, og dernæst nogle shorts og en t-shirt, som samarbejdede om, at vise det øverste af hans ble. Det gjorde det nemmere at se, om han trængte til at blive skiftet

the-baby-boy skrev:

super god historie men der er en ting der undre mig

det er:
Så kom der en body-stocking på, og dernæst nogle shorts og en t-shirt, som samarbejdede om, at vise det øverste af hans ble. Det gjorde det nemmere at se, om han trængte til at blive skiftet


Nobody is perfect - and I am nobody… :slight_smile:
Ej - undskylder fejlen - kan ikke rette i det nu…
Tak