Far, mor og børn - uden mor (G,G,g,M)

Indledning:

Denne historie handler om de to piger på henholdsvis 15 og 16. Pigerne hedder Julie og Søs, og er søstre. De er ikke de største. De passer børn en gang imellem, og har en far der hedder Per. De har aldrig kendt deres mor, da hun døde da de var små.

Kapitel 1: Børnepasning

Det var en fredag eftermiddag, Julie og Søs skulle passe Helena, som de plejede. Helena gik stadig med ble, da hun kun var 3 år. Julie havde hentet Helena i børnehaven, og var taget hjem, så hun kunne passe hende sammen med Søs. De skulle passe hende hele weekenden, da Helenas forældre ville have weekenden til at pakke, inden de skulle på ferie med Helena.

Da Søs kom hjem, havde Julie lavet lidt saftevand.

Søs ”inden vi sætter os og hygger, tror jeg lige der er en der skal skiftes”

Søs tog Helena ud og skiftede hende. Så satte de sig og hyggede, med saftevand og en film.
Om aftenen da Per kom hjem, hyggede de stadig ved tv’et.

Per sagde ”kan i ikke smutte ind på værelset og lege, mens jeg laver mad” Pigerne ”jo”.

Per begyndte på maden, og pigerne legede.

Helena ”skal vi ikke lege far, og børn”?

Julie ”hedder det ikke far mor og børn”?

Helena ”nej, vi skal nemlig være små børn, og så skal jeres far passe os”

Søs og Julie elskede Helena som en søster, og kunne ikke sige nej. De gik ud og spurgte deres far om det. Han sagde ja.

Så spurgte Per ”Helena, skal du skiftes inden vi skal spise”?

Helena svarede ja, hun gik over til Per, hev lidt i ham, så han bukkede sig, og så hviskede hun til ham ”når de nu skal være små børn, skal de så have ble på”

Per ”det er jeg sikker på, at du må bestemme”

Helena ”Søs, Julie, når i nu skal være små børn sammen med mig, så skal i også have ble på”

Søs og Julie vidste ikke hvad de skulle sige, men kunne ikke se, at der skulle ske noget ved det. Per tog dem alle tre ud, først fik Helena en frisk ble på. Så bad Per Julie og Søs om at tage tøjet af. De sagde ikke noget, Per gik i gang med at tage tøjet af Helena.

Per ”hvis I skal lege det her, så er det uden tøj”.

Søs og Julie tog tøjet af, undtagen underbukserne.

Per ”de skal også af”

Pigerne tøvede. Per løftede Søs op på puslebordet. Tog underbukserne af hende, og gav hende en ble på. Derefter gjorde hun det samme med Julie. Bleen passede dem alle sammen, men ikke helt perfekt, på både Julie og Søs sad den lidt yderligt, og ikke på det den skulle, men den blev der.

Pigerne blev sendt ind i stuen, og Per tog maden ind. Per startede Tv’et på DR1 for at se Disney Show. De sad og så det, spiste deres mad, og derefter bar Per det hele ud, mens Pigerne fortsat så Tv.
Da Per kom ind igen, rejste Søs sig.

Per ”Hvad skal du”?

Søs ”på toilettet”

Per ”Skulle du ikke forestille, at være et lille barn”?

Søs ”Jo”

Per ”De går ikke på toilettet, de bruger deres ble”

Søs ”Det vil jeg altså ikke”

Per ”Det er bare ærgerligt”

Søs kigger på faderen, men han kigger bare tilbage, så Søs sætter sig hen i sofaen, og tisser i bleen. Da hun er færdig, siger hun ”kan jeg så blive skiftet nu”?

Per ”nej, små børn ved ikke hvornår de vil skiftes, de finder først ud af det, når der er en der tjekker, eller en der spørger”

Søs sagde ikke mere, men kunne se på Julie, at hun sad og krydsede sine ben.

Kort efter krydsede hun dog ikke sine ben, mere og bleen skiftede farve.

Da der var en reklamepause, sagde Per ”nå rejs jer op, så jeg kan tjekke om der er nogen af jer der skal skiftes”

De rejste sig op, og Per mærkede på deres bleer. Per tog dem alle med ud og skiftede dem. Han skiftede Helena først, da det var hende der havde brokket sig mindst. Han var grundig, og vaskede hende godt.

Derefter tog han pudderdåsen, og gav hende et tyndt lag. Så var det Julies tur, da hun heller ikke havde brokket sig. Hun fik også et tyndt lag pudder. Per bad Julie og Helena om at gå ind i stuen.

Da de var ude af lokalet, sagde Per ”du vil gerne have at det er nemmere med bleen ikk”?

Søs ”jo”

Per ”så skal jeg have lov til at gøre en ting”

Søs svarede ”bare det bliver nemmere med bleen”

Per gik kort, og kom tilbage med skraber, og skum. Tog bleen af hende, vaskede hende, og begyndte at smøre skum på.

Søs ”hvad laver du”?

Per ”det er meget nemmere, hvis du ikke har alle de hår”

Søs ”jamen…”

Per ”intet jamen, du sagde at jeg skulle gøre alt, bare det blev nemmere”

Søs ”jamen… jeg troede du mente noget andet”

Per svarede ikke. Han begyndte at skrabe alle hårene af, men han holdt hende. Søs ønskede ikke at gøre modstand, fordi hun kendte hendes far, og der var ikke nogen vej uden om nu.

Da alle hårene var væk, fik hun et tykt lag pudder, og så en ble på. Fie kunne mærke at hårene var væk, det var både en behagelig og ubehagelig følelse. De sad der resten af aftenen, og da de skulle i seng, var deres bleer tørre, så de skulle ikke skiftes.

Kapitel 2: Shopping tur.

Dagen efter da de stod op, var Helena ble våd, men den kunne godt tage mere. Søs og Julies bleer var tørre, men Julie ble var i løbet af natten knækket, Søs’ var stadig hel, men kun lige. Men de skulle begge tisse.

Per bad dem komme med ud. Han lagde dem begge ned på gulvet. Der tog han to nye bleer frem, lagde en under hver deres numse. Mens de stadig havde den gamle blev helt eller halvt på.

Han fjernede tapen fra de gamle. Tog en kniv, og skar en lille revne fra start til slut på den. Så lukkede han de nye bleer, med de gamle inden i. Man kunne ikke se der var to, udover at bleen så meget stor ud.

Søs og Julie brokkede sig, men Per lyttede ikke. De gik ind for at spise. Under morgenmaden, tissede både Søs og Julie, så den inderste ble blev godt fyldt. Da de var færdige, sagde Per ”kom, vi skal have jer i lidt tøj”

Per gik ind og fandt et par bukser hver, et par sokker, og en T-shirt til Søs og Julie, mens Helena bare fik tøjet fra dagen før på, det var ikke snavset. Da de havde tøjet på, bad Per dem komme med.

Han gik ud til bilen, og bad dem sætte sig ind. Søs spurgte hvad de skulle Per svarede ”vi skal da ud og have nogle større bleer til jer, vi kan jo ikke have, at de går i stykker.

Julie ”hvad hvis vores venner ser os købe bleer”

Per ”de tror da bare, at de er til Helena”

Søs og Julie sagde ikke mere. Men Helena sagde ”kan vi ikke også købe en is”?

Per ”jo, lad os det”

De gik ind i Føtex, og ned til Baby afdelingen. Dernede tog han to pakker Libero Comfort Fit XL. Julie syntes det var svært at gå med en ble, uden at det kunne ses, og var sikker på at alle kunne se det.

Da de var oppe ved kassen, efter at have købt lidt sodavand, slik osv. til aftenen + bleerne. Skulle Julie tisse. Hun lod det stille og roligt komme ud.

Dette resulterede, i at bleen voksede en del. Så den kunne ses, men kun en lille smule. Julie var nu meget nervøs for at det kunne ses.

Julie sagde det stille til Per, som sagde at de kunne tage hen og skifte så snart de havde købt bleerne. Da de var igennem kassen.

Gik de hen til handicap toilettet. Da de var derude, lagde Per Julie ned på gulvet, der tog han bukserne af hende, og så hvor våd hendes ble egentlig var.

Per ”det var vidst godt, at vi gik direkte herover, i stedet for op i bilen med poserne først. Per tog bleerne af hende, og vaskede hende derefter tog han en af de nye bleer og gav hende den på, den passede hende meget bedre end den anden.

Derefter trak han bukserne ned på Søs, og mærkede på hendes ble den skulle også skiftes. Hun fik også en af de nye på. Da de var blevet skiftet, mærkede Per på Helenas, den var våd, men kunne formentlig godt holde.

Per spurgte ”Helena, vil du gerne have en anden på”? Helena nikkede stille. Per tog en af de nye op, og sagde at det var de eneste han havde. Helena ”det gør ikke noget, bruger dem bare”

Per tog den gamle ble af hende. Vaskede hende, og gav hende en af de nye på. Den var lidt stor til hende, men ikke lige nogen der opdagede det. De gik ud igen, alle tilfredse. Så gik de hen for at få is.

De tog en stor is hver. Da den var spist tog de hjem. Da de kom hjem, tog Per tøjet af dem alle igen. Han bad dem sætte sig ind i stuen, hvilket de gjorde. Kort efter kom Per tilbage, for at give dem et stort glas sodavand hver.

Mens de drak det, pakkede Lars ud. Da han kom ind, kunne han se at Søs havde tisset i sin ble. Men det gode var, at bleen sagtens kunne holde mere, så Per sagde intet.

4 Synes om

Meget god historie.
Bare lidt forvirrende at søs bliver til fie og per bliver til lars og derefter tilbage til eget navn igen.

Men ellers god

Mega fed historie !!! Ville oenske det var mig :smiley:

Vaer soed at sige der kommer mere

P.s undskyld men jeg skriver ikke paa et dansk tastertur

Der kommer mere, skal bare have skrevet det først.

Blev vist nok et lidt langt kapitel, men det er nok iorden… Hyg jer med at læse det, gjorde jeg mens jeg skrev.

Kapitel 3: Ud og spise, og så hygge.

Pigerne sad og så en del tegnefilm, for derefter at gå ud til Per og sige, ”vi er sultne!”
Per overvejede hvad han skulle svare, og svarede så ”tja, men så skal vi vel have noget mad. I kan vælge, vi kan spise hjemme eller tage ud og spise”

Pigerne snakkede kort, og svarede så ”ud og spise, og det skal være McDonald’s” ”okay” svarede Per.
Per gik ud på toilettet, og pakkede en pusletaske til pigerne.

Han sørgede for at ligge to bleer ned til hver. Så gik han ned til pigerne, og sagde ”I skal lige skifte, Per gik kort, og kom ned med tøj til dem alle. Per havde taget noget blandet tøj med til dem.

Til Søs var der en lårkort nederdel, og en top, det var jo sommer, så man skulle ikke få det for varmt, han havde også taget et par strømpebukser med til hende.

Til Julie var der en tynd, men knælang sommer kjole. Og til sidst til Helena, var der et par bukser, og en T-shirt.

Per hjalp Helena med at skifte, mens de andre gjorde det selv. Søs var ikke helt tilfreds med sit tøj, da hun mente man kunne se bleen.

Per svarede bare ”hvis der er så meget brok, så kan jeg da bare tage strømpebukserne med op igen!” Søs brokkede sig ikke mere, da strømpebukserne dækkede rigtig godt for bleen.

Da de alle havde fået tøj på, satte de sig ud i bilen, og begyndte at køre.
De havde kørt i 15 minutter, da de stoppede ved en McDonald’s.

Per parkerede bilen, og de gik ind for at bestille. Per bestilte en Happy Meal til alle tre, og en Big Mac menu til sig selv. Da han kom ned med det, sad Søs fornærmet og sagde ”er det alt jeg kan få”

Per ”du må gerne få mere bagefter, men start nu med det” Søs var stadig fornærmet, men begyndte at spise, da hun var sulten.

Mens de spiste, tissede de alle sammen i deres ble, Søs der havde været våd, allerede da de tog hjemmefra, var godt våd efterhånden, og var ikke sikker på hvor meget mere den kunne tage.

Hun prikkede Per på skulderen, og hviskede det til ham. Per hviskede igen ”der er altså kun et sted jeg kan skifte dig, og det er ved puslebordet på toilettet, så hvis du ønsker det, kan jeg godt skifte dig, ellers må du vente.

Søs vidste ikke hvad hun skulle sige, men valgte at vente. Da de alle havde spist, ville Søs ikke have mere, hun ville bare skiftes.

De gik ud af McDonald’s og satte sig ind i bilen, Søs mente at de skulle hjem nu, men Per syntes at de skulle ud og gå en tur på en nærtliggende strand. Hvilket Helena og Julie rigtig gerne ville.

Mens de kørte hen til stranden, kunne Søs mærke noget, hun kunne mærke det andet komme, og at det bare skulle ud snart! Søs ville holde sig, til hun kunne komme på toilettet.

Hun hviskede det til Per, der bare måtte svare ”du får ikke lov til at komme på toilettet, du gik selv med til ideen med bleen!”
Søs blev ved med at holde sig.

Endelig stoppede bilen, og de stod alle ud, de var ved stranden, og det var stadig meget lyst. Søs kunne mærke at det blev sværere og sværere at holde inde, men hun blev ved.

Per, Julie og Helena begyndte at gå ned til stranden, Søs fulgte stille med, og kunne mærke at for hvert skridt hun tog, blev det svære at holde inde.

Hun kiggede på Per, og så at han havde pusletasken med, Søs blev lidt mere glad, hun kunne blive skiftet.

Søs løb hen mod dem, og så skete det, hun havde løbet 10 meter, og så kom det hele, hun kunne mærke det splatte ud, og vidste også at hun havde dårlig mave.

Bleen blev hurtigt klam, og svær at gå med uden at det spredte sig. Søs ”hey, vent lige” Per kiggede på hende, gik hen mod hende, og sagde ”hvis du ikke kan gå hurtigere, så må jeg bære dig”

Inden Søs nåede at sige noget, havde Per sat en hånd under hendes numse, og løftet hende.

Han strakte sine arme ud og holdt hende ud foran sig selv, ”nøj, der er da vist en lille pige der har været flittig”

Søs blev lidt ked af det.

Per ”vil du selv gå, eller skal jeg bære dig”?

Søs ”jeg vil selv gå” Per ”okay” Per satte hende ned igen, og sagde så ”men så skal du også følge med, ikke det der med at sakke bagud”

Søs skyndte sig, og gik så hurtigt hun kunne med så spredte ben som muligt. Per sagde kort til hende ”når du går på den måde, så kan folk gætte sig til at du enten har ble på, eller har skidt i bukserne, og eftersom du ikke har bukser på, så kan du nok selv regne resten ud”

Søs samlede benene lidt, og sørgede for at gå så normalt som muligt nu er, når hun havde en stor og temmelig fyldt ble på.

Søs var efterhånden meget træt af den store tunge og våde ble, så hun råbte ”NU VIL JEG ALTSÅ SKIFTES!”

Søs satte sig hårdt ned på jorden, så alt bleens indhold blev splattet ud, samtidig med hun tissede, så bleen lækkede.

Per gik med faste skridt tilbage mod hende, og sagde ”den tone vil jeg ikke høre”

Han løftede hende, og kunne mærke at det hele var vådt. ”nej, noget griseri du har lavet” Per tog pusletasken ned fra skulderen, og tog en plastik pose op, han bad så Søs om at ligge det våde tøj ned i den.

Søs var ikke meget for det, men gjorde det, da Per var temmelig sur. Da hun havde gjort det, stod hun tilbage i sin lille top, og den store klamme, tunge og våde ble. Søs følte at alle kiggede på hende.

Per tog hende i hånden. Mens det hele var sket, var Julie og Helena kommet over til dem. Han sagde at de lige skulle op i det høje græs. De gik derop, og fandt et sted, hvor der var sand, og rimelig godt lukket inde for at andre skulle kigge ind.

Per ”Søs sæt dig ned derovre”

Søs gjorde som der blev sagt, selvom hun ikke var meget for at sætte sig ned med bleen på.

Per gik over og mærkede på både Julie og Helenas bleer, og konstaterede at de også skulle skiftes. Han startede med Helena.

Han lagde et engangsskiftelagen ud, og tog bukserne af hende, så fjernede han bleen, og vaskede hende grundigt, så fik hun et lag pudder, og så en frisk ble. Så fik Julie samme tur.

Nu gik han over til søs, der havde sat sig på en lille sten. Han bad Søs rejse sig, og satte sig selv på stenen. Så lagde han en plasticpose over sine ben, og bad hende komme og sætte sig.

Søs satte sig, Per vendte hende om, og hun fik 10 hårde slag på den temmelig store blenumse.

Bleen tog meget af kraften af, men Søs ville hellere have ondt, en have lorten spredt så meget.

Per forklarede derefter ”Søs, det nytter ikke noget du opfører dig sådan. Du har selv valgt det, og det bliver ved, til jeg siger stop! Hvis du bare opfører dig pænt, så skal du nok blive behandlet pænt.”

Søs sagde ikke noget.

Per ”skal vi så få skiftet dig”?

Per løftede hende over til engangsskiftelagenet, og lagde hende på det.

Han åbnede stille bleen, og tog det værste med den. Så tog han nogle vaskeklude og var rigtig grundig med at vaske hende, det lugtede meget, men Søs syntes alligevel at det var dejligt at få væk.

Da Per havde vasket hende helt færdigt, tog han pudderet og spredte det ud i et tykt lag. Så fandt han en ny ble frem, og gav hende den på. Søs syntes det var rigtig dejligt at have den friske ble på.

Per klappede hende på bleen, og løftede hende op at stå igen. Per samlede hurtigt lagenet sammen, og lagde det ned i plastikposen, hvor han lagde bleerne. Så gik han hen til en skraldespand der stod lige i nærheden, og smed det i.

Han gik tilbage til Søs, der stadig havde våde øjne over det hele, men smilte til Per nu.

Da Per kom hen til hende, sagde hun sødt ”undskyld” og Per klappede hende på hovedet. Per løftede hende nu op, og bar hende over til de andre.

”Nå nu må i vælge, skal vi ned og samle muslinger, eller hjem” Helena og Julie ville gerne samle muslinger, men Søs tøvede.

Per sagde til Søs ”hør her skatter, jeg ved ikke om du opdagede hvor lang tid vi kørte, men vi er altså 1½ - 2 timer hjemmefra, så der kommer nok ikke nogen du kender”

Søs lyste helt op i ansigtet, og blev rigtig glad.
Søs gik med til at samle nogle muslinger, og sådan noget. De gik ned til vandkanten, for at samle dem.

Søs der ikke havde andet end sandaler, ble og top på, gik ud i vandet, for at finde nogen rigtig flotte ting.

Helena og Julie ville også derud, så derfor hjalp Per dem hurtigt af med tøjet. Så løb Helena og Julie ud til Søs.

Da de havde været derude i en fem minutter, bad Per dem komme ind. Pigerne kom ind, og spurgte om de ikke måtte være ude lidt længere?

Per sagde at så skulle de lige vente kort. Per gik ned til pusletasken, og tog tre par gummibukser op. Han gav piger dem på, og lod dem så smutte ud igen.

Mens de var ude i vandet, kunne Søs mærke at hun skulle igen, hun havde altså diare. Søs lod det komme og legede så videre med Julie og Helena, der var ikke noget grundt til at stoppe.

Da de havde været i vandet i en 10 minutter mere, bad Per dem om at komme op, så de ikke blev kolde. Per kunne godt se, at Søs havde lavet noget igen, men ville ikke skifte hende før hun kom hjem.

De gik op til bilen, hvor Per lige kort tog et lille håndklæde ud til dem hver, som de kunne tørre sig med. De satte sig alle ind i bilen, og kørte. Per stoppede ved en tank, da der skulle benzin på bilen.

Inden han gik ind, bad han dem om at tage gummibukserne af, og ligge dem på gulvet, da de bare ville få det for varmt af at have dem på.
Per gik ind for at betale, og kom ud igen kort efter.

Han havde 4 sodavand i hånden, og så en pose med et eller andet. Han kom over til bilen og gav dem en sodavand hver, og sagde ”her er der noget til at skylle ned med, hvis i har fået noget saltvand i munden”

Pigerne blev glade, for de havde vist alle kommet til at sluge lidt. Nu tog Per posen, og satte den ved siden af ham. Han kørte et stykke, og stoppede så ved et hus, han bad pigerne vente på ham kort.

Per gik ind i huset, og kom ud igen efter en 5 minutter, men endnu en pose i hånden. Så kørte de tilbage til tanken, hvor de gik over til toilettet, og Per havde posen fra huset med.

Da de kom ind på toilettet, sagde Per ”nu skal i smide alt i har på, undtagen bleen”

Pigerne gjorde som der var blevet sagt. Per åbnede posen, og tog en pakke bleer frem, ikke en nogen af dem havde set før. Sammen med nogen stykker tøj…

Per gik over til dem, tog Helena og lagde hende op på puslebordet. Helenas ble var lidt våd, men ikke meget. Per tog bleen af hende, og gav hende en stor Libero på. Helena havde det fint med det.

Derefter var det Søs og Julies tur. Han skiftede Søs først, og så Julie, men de fik ikke en Libero på. De fik en af bleerne fra den ukendte pakke.

Da Per tog en op, for at give Søs den på, sagde han ”se, det er en endnu større ble, som skulle passe jer bedre, den er lavet til teenagere, og den kan suge en del mere.

Og så var jeg end da så heldig, at manden jeg købte den af, havde nogle med børnemotiver. Per tog bleen og viste motiverne, det lignede Libero’erne, udover motivet var lidt anderledes, og at der var 4 stykker tape på disse.

Per gav Søs en på, der straks kunne mærke at den var en del større, så gav han Julie en på. Da han var færdig med det, gik han over til posen, og hentede en bodystocking til dem hver.

Per gav dem bodystocking’erne på, og tog dem med ud i bilen igen. Da de var derude, bad Per dem om at kigge i posen fra tanken. I posen var der 5 kildevand, og 3 sutter.

Per ”vandet skal være drukket inden vi kommer hjem, og når i ikke drikker, skal i have en sut i munden.
Pigerne åbnede hver deres vand. Der var kun en til Helena, men to til både Julie og Søs.

De startede på at drikke, og Per kørte ellers bare derudaf.

Per ”jeg regner med at vi er hjemme om 1½ time”

Efter en halv time, havde Søs og Julie drukket deres første flaske, mens Helena var kommet igennem halvdelen af sin. De kørte videre, og Julie tissede.

Helena havde tisset for længe siden, og Søs prøvede at holde det igen, for hun var bange for at nummer to kom med, hvis hun åbnede.

Per ”husk, at når I ikke drikker, så skal i have sutten i munden.

De blev ved med at køre, Per havde sørget for ikke at drikke særlig meget, så de ikke behøvede at stoppe undervejs.

Per ”er vandet drukket, vi er hjemme om 5 minutter”

Pigerne skyndte sig at drikke op. Og tog så sutten i munden igen. Per kørte ind i indkørslen til huset, og pigerne gik stille ind. Per bad dem stille sig ved døren til værelset de skulle sove i.

Per mærkede på deres bleer, Helena skulle skiftes, men de andre kunne komme direkte i seng.
Per skiftede Helena. Da Per kom ind havde de andre lagt sutten.

Per ”hvem har sagt i måtte ligge sutten”

Søs ”jamen den ryger jo ud i løbet af natten”

Per ”så må den gøre det, kommer ind i løbet af aftenen og tjekker”

Per gik bare i seng, da han mente de ikke ville smide den ud inden de gik i seng.

3 Synes om

super fed historie og ville helt sikkert gerne høre mere :laugh:

Martin> Håber der snart kommer mere på denne historie.
Den er jo super god.