Færdselsuheldet (M,B,F)

Denne novelle er opdigtet 100 %

Den handler om Torben på 14 år og hans far som kører galt i bilen på vej til skole og arbejde.

Det er en regnfuld torsdag morgen da Torben og hans far Bent er på vej til skole og arbejde, de bor i en lille by i Sønderjylland. Klokken var lidt over 7 om morgen det er i januar måned, de kørte ca. 70 km i timen da de i et højresving køre galt, de ender i et træ, Torben er bevidstløs da Falck kommer til stedet, hans far er også bevidstløs og bløder fra forskellige steder på kroppen.
Torben er ved at komme til bevidsthed i Ambulancen, hvad er der sket spørger han Falck redderen?
I har været udsat for en trafikuheld, okay siger han, det gør ondt og han får noget morfin og falder stille hen igen. Inde på sygehuset kommer han igen lidt til sig selv igen, en læge siger til ham at han skal på operationsbordet med det samme… Efter en 3 timers lang operation kommer han ned op opvågningen, hans mor sidder ved siden af ham da han vågner. Mor ja skat siger hun, hvad er der sket med far?
De er stadig i gang med operationen okay siger Torben imens han klager over smerterne fra benet og ryggen. Da uheldet skete brækkede han benet og fik nogle skader på nogle nerver i ryggen.
En Sygeplejerske kommer hen til ham, hvordan går det spørger hun stille og rolig? Jeg har mange smerter i benet, ja du brækkede også den da uheldet skete, du får lige lidt morfin til at tage smerterne.
Han falder i søvn igen, der er gået en time og han kommer til sig igen ved at sygeplejersken og en hjælper er ved at kikke til hans ble, hvad laver i spørger han? Vi er lige ved at kikke til din ble, min ble siger han? Ja der er sket nogle skader på dine nerver i ryggen… Jamen jeg er ikke nogen barn siger han. Nej men du kan ikke mærke noget når du skal tisse, han begynder at græde, så, så tag det rolig det skal nok gå.
De skifter hans ble og den unge syge plejerske trøster ham lidt igen indtil han falder i søvn, det er ved at være hen på eftermiddagen da han vågner ved at de siger til ham at han skal hen på børneafdelingen.
En portør kommer og kører ham op på afdelingen oven på.

Historien forsættes…

lidt mange stavefejl, men ellers god historie:)

Ah Diaperboy, jeg synes da ikke der er ret mange stavefejl - i hvert fald ikke sådan, så det forstyrrer historien. Men jeg er enig i, at historien er fin, venter bare på fortsættelsen.

Orv, hvor må det være flovt for en 14 årig at skulle gå i ble sådan rigtigt, når forældrene ved det hi hi

Men ikke desto mindre, er der nok en del bledrenge herinde, der gerne ville bytte med Torben xD

Fin historie

Kinky har ret i at der sikkert er en del bledrenge der gerne vil bytte med Torben.
Mig selv incl.

Med venlig hilsen
Baby Bom

Blebarn vil bare passes, ikke 24/7 og ikke noget med færdselsuheld, alt for farligt til blebarn, bare en sød barnepige!!!

hvornår kommer der mere :wink: P.S syntes det er en god historie men kom med noget mere:silly: