Er det dine ? (M,F)

Jeg var nede og vaske, det skulle gå hurtigt så jeg glemte et par PVC bukser i maskinen, da jeg kom ned for at hente mit tøj stod min naboen og så på mig, hun heder Hanne og er 40 år og går til bodybilding, “du har glemt dem her”, der stod hun med mine bukser og smilte. Da jeg så op, sagde hun når jeg er færdig, så kommer jeg op og får noget kaffe, jeg gik op til mig selv og lavde den kaffe i en fart, jeg viste ikke hvad jeg skulle sige til Hanne.

Det bankede på: Hanne kom ind og satte sig hen til bordet og vi fik noget kaffe, så sagde hun har du en ble, ja gå med mig, så har jeg også et par bukser til dig, vi kom ind, jeg tog en ble og bukser frem.

Læg dig der så skal hjelpe dig, men så tog hun fat i mig, og så var det MIG der lå ned, jeg gjorde modstand, men det kunne jeg ikke, nej nej sagde Hanne, det kan du ikke og så bandt hun mig til sengen, “nu skal du ligge helt stille”. Jeg fik ble og bukser på og kunne jeg se at hun havde mine bukser, på da jeg så det, så vendte hun mig om og stak en hånd ned jeg kunne mærke at hun stak noget op i MIG HJÆLP HVAD LAVER DU? Hanne" der sker noget om lidt" :ohmy:

2 Synes om

Inden du postede den historie, måtte du gerne have læst den igennem et par gange og retter fejlene. Der kunne også godt have været flere kommaer og punktummer.

mvh

Me? :laugh: :woohoo:

1 Synes om

He he Nogen, du har en fremtid som dansklærer der, hvá :stuck_out_tongue:

Men jo, det kan der jo være noget om. Men omvendt gør det også tit historierne mere infantile og autentiske, når de skrives i et barnligt sprog…når man sådan skriver uden kommaer og punktummer, så lyder det jo seriøst som om det ER et blebarn, der skriver hehe

Om der så er tale om en bevidst psykologisk strategi for at få historien til at virke autentisk, eller om forfatteren bare SKRIVER naturligt i det sprog, ja, det skal jeg ikke kunne sige ;o)

Jeg kan da også skrive barnligt, jeg prøver lige her kort for at illustrere:

hej jeg hedder peter og jeg er 17 år og jeg ved ikke helt hvad jeg skal skrive men nu skriver jeg det alligevel for jeg har lyst til at fortælle en historie den skal vist handle om at handle bleer nu begynder jeg 1-2-3 NUUUU, det startede for ti år siden jeg var stadig inkontinent og min mor tvang mig til at bruge ble 24/7 og siden dengang har jeg haft en fetish for bleer, jeg ved ikke helt hvorfor men sådan er det bare det kan jeg bare ikke lige gøre for vel, men nu må i ikke tro at jeg ikke gider fortælle mere men faktisk skal jeg lige ud og skifte ble nu så i får resten af historien senere hej SLUT PRUT FINALE hej:silly: :stuck_out_tongue: :laugh: :woohoo:

Se, jeg kan også skrive sådan…så det KUNNE være en bevidst strategi for at gøre historien mere barnlig.B)

Bortset fra det, så er historiens fantasi sådan set udmærket, men den er en smule kort og du springer måske lidt for hurtigt til det seksuelle. Jeg kan bedst lide, at der ligesom er en opbygningsfase, hvor læseren langsomt bliver tændt af at det hele sker stille og roligt. Her er det hele jo sket indenfor 12-14 linier…bare en konstruktiv feedback…:slight_smile:

Men du må da godt evt. skrive videre på den, Julian, evt. bare med lidt flere detaljer, lidt flere punktumer og lidt flere afsnit næste gang…B)

Njaaa :stuck_out_tongue: ved jeg nu ikke :stuck_out_tongue: Men jo der er selvfølgelig den mulighed, at han skriver barnligt med vilje… Dog gør det historien ‘irriterende’ at læse, og det medfører, at jeg ikk gider at læse den :stuck_out_tongue: Tror også der er andre, der har det på den måde?

Men, Julian, hvis du har problemer med det grammatiske eller stavningen, kunne du evt. få den læst af en anden først og få ham/hende til at rette den for dig? Har ikke selv så meget tid lige for tiden, men hvis du vil, må da gerne sende nogle fremtidige historier til mig, og jeg vil gøre mit bedste for at rette ? :stuck_out_tongue: Send dog lige et par PM’er først :wink:

Mvh

Somebody :stuck_out_tongue: :silly: :ohmy:

2 Synes om

WOW hvor er du generøs Somebody, tilbyder at rette folks historier GRATIS :stuck_out_tongue:

Hvis jeg skal rette historier for folk, jeg ikke kender, så kræver jeg altså godt nok lige 50 øre pr. 10 linier. Det synes jeg er fair nok ha ha - det er kun mine venner som Kaj, Drengen, DiaperButt, Tao eller Bettet jeg retter gratis for ;o)

Ej, just kidding haha

hah :stuck_out_tongue:

mmh… "WOW hvor er du generøs Somebody, tilbyder at rette folks historier GRATIS :stuck_out_tongue: "

aner jeg en smule sarkasme? :stuck_out_tongue: :stuck_out_tongue:

1 Synes om

hmm skal jeg kommentere det…? ja det skal jeg da :wink:

Hej jullian det er en fed histore den er lidt svær at finde rundt i, ellers godt fundet på… :slight_smile:

(Kinky)

Hmm det lyder til at du ligger op til at jeg skal til at skrive en historie, men det er da til at finde ud af hvis du laver kommaer og punktummer og stavefejl hehe :cheer:
Også er det jo gratis og tidssparende :stuck_out_tongue:

(Sombody)

Der er mange der ikke er gode til at lave kommaer det er jeg heller ikke sætter dem for det meste hvor jeg ‘‘tror’’ at de skal sidde :unsure:
Men det er jeg så nok ikke den eneste der ikke kan:lol:
men det er da fint at han prøver. hehe

nå men forventede ikke at skrive en roman men det kom der ud af det alligevel… :silly:

Og til Jullian bare forsæt det gode arbejde…:wink:

Mvh DrEnGeN…:woohoo:

somebody skrev:

hah :P

mmh… "WOW hvor er du generøs Somebody, tilbyder at rette folks historier GRATIS :stuck_out_tongue: "

aner jeg en smule sarkasme? :stuck_out_tongue: :stuck_out_tongue:

Næh, faktisk ikke hr. Nogen…det var ment som en kompliment, fordi du - selvom du siger du har travlt - tilbyder at rette Julian´s historie. Det ER da ret generøst…ikke mindst fordi jeg selv helt sikkert ville forlange MINDST 50 øre pr. 10 linier, jeg rettede.:silly:

At så en 14 årig skal rette en 48 årigs historie, ja, det er på sin vis lidt spøjst, det plejer jo at være omvendt:woohoo: :cheer:

Drengen skrev:

hmm skal jeg kommentere det...? ja det skal jeg da ;)

Ja, du KAN jo ikke lade være, hvis jeg kender dig ret…:stuck_out_tongue:

Drengen skrev:

(Kinky)

Hmm det lyder til at du ligger op til at jeg skal til at skrive en historie, men det er da til at finde ud af hvis du laver kommaer og punktummer og stavefejl hehe :cheer:
Også er det jo gratis og tidssparende :stuck_out_tongue:

Jamen det kunne da være spændende at se hvor langt dine forfatterevner rækker. Din talestrøm og din skriveivrighed fejler jo intet, så jeg tror på, at du kan levere varen…:cheer: :woohoo:

Drengen skrev:

nå men forventede ikke at skrive en roman men det kom der ud af det alligevel... :silly:

Og til Jullian bare forsæt det gode arbejde…:wink:

Mvh DrEnGeN…:woohoo:

Ja, som sagt: bortset fra Kaj, kender jeg ikke nogen her der skriver så meget som dig…men det er jo på en måde også fedt nok, i stedet for dem som bare lurepasser og læser her uden nogensinde at komme med en kommentar…:side: :dry: :cheer:

P.S: og undskyld Julian at vi spammer din tråd med ligegyldige indforståede kommentarer…det er bare mig og Drengen der et stykke tid har haft en intern kamp om hvem som kan komme med de mest underlige indforståede kommentarer…vi forsøger på en måde bare at sætte gang i et forum, som vi til tider finder lidt dødt ha ha…men Julian, din historie er udmærket, men den kan godt blive lidt mere detaljeret og lidt længere, som sagt. Men det styrer du da selv ;o)

P.S: 2: hvis admins mener, at jeg spammer ved at skrive tre svar i træk: problemet er, at efter ca. et kvarter kan man ikke længere rette i sine indlæg. Ellers havde jeg bare skrevet ét stort indlæg og samlet alle mine kommentarer i dét. Men det kan af tekniske grunde åbenbart ikke lade sig gøre…:wink:

Det gode ved at folk ikke kan rette i deres indlæg er så, at ingen kan løbe fra dumme kommentarer de er kommet med. Så hænger de ligesom på dem ha ha

Jeg husker f.eks. engang, hvor jeg bebrejdede en anden bruger en underlig kommentar, hun var kommet med (ja, det var en pige), men så havde hun lige rettet i sin foregående kommentar og så kom jeg til at virke dum, fordi jeg havde kommenteret noget, som ikke længere stod at læse. Så fik jeg skyld for at have opfundet noget, som ikke stod der. Så JO, jeg kan godt se fordelen ved at man ikke kan rette i ens indlæg…:lol:

ja kinky det er rigtigt at vi nok ikke skal spame hele hans historie side hehe men det er svært for mig ikke at skrive når der kommer en kommentar :open_mouth:
men overvejer da ögså at lave en historie selv men den bliver laaang så :smiley: hehe men nu må vi se om jeg kan få tid til det oven på alt det arbejde, men det er da nok muligt :slight_smile:

men ja skriv da vidre bare lidt længere det bliver da sikkert en rigtig fed historie og det er da helt sikkert starten der er sværest :woohoo:
men forsøg dig og så må du jo skrive hvis du skal havde noget hjælp hehe :lol: :silly:

Mvh Drengen