Endnu en aften hos daddy

Det var tirsdag, gråt, kedeligt og jeg sad derhjemme og trippede.

"Hvad skal man lave, der skal ske noget" - Skrev lidt med "Ministeren" om vi skulle finde ud af noget, men hvad? Så kom det til mig; "Vi skriver da til Daddy" - som sagt, så gjort.

"Den gamle" var på vej fra job, da jeg skrev, men vi var velkomne, så var det bare at komme i gang. Fik startet "diaper-bussen" og sat kursen, først efter "Ministeren" og dernæst mod Daddy.

Vel ankommet blev der serveret lidt koldt til halsen, chips og snakken gik. Vi grinte over det sidste besøg, der var lige et par ting der skulle stykkes sammen, den blev vist høj. Vi kender godt hinanden, alligevel, er det som om det første "skift" lige skal overstås. Der tales frem og tilbage "Skal du, skal jeg" indtil Daddy skærer igennem, hiver fat i den ene af os, og kort efter er vi begge skiftet, matchende bleer og bodyer!!! Så kører snakken videre, der kommer en dvd film på, stenes - "Vi skal da en tur på tanken", "I ble og skyen" Får kørt en stemning op, får overskredet nogle grænser, griner, hygger os.

Da klokken bliver 2, må Daddy give op, men han skal også op igen kl 6, så vi får igen lige en tør ble på til resten af natten, og så går han til ro. Endnu en tur på tanken, en film mere, kl. 4 må Daddy tilkaldes, der er alligevel brug for et skift mere, det "saftevand" ryger lige igennem :-D kl 5 kapitulerer vi også, putter ind under dynerne, det er blevet lyst, fuglene synger og togene kører lystigt forbi Daddys soveværelsesvindue, vi er alle udmattede, men det har været endnu en hyggelig aften og nat hos Daddy.


2 Synes om