En tur til London (M,M)

Denne historie er faktion. Det vil sige, at selve handlingen og alt, hvad der måtte udspille sig i historien er fiktion, men rigtige personer, tid og sted kan forekomme.

God læselyst!

------------------ Kapitel 1 ------------------

Jeg satte mig nu til rette, som jeg så ofte gjorde. Musikken kørte i ørene på mig. Havde lige købt et nyt headset, som skulle prøves. Det lød godt, når AC/DC spillede sine velkendte toner, der strøg lige ind i øregangene.
Nå, men her sad jeg altså. Ikke alene. For jeg skulle på ferie. På ferie med min bedste ven! Nikolaj hedder han. Han og jeg havde bestilt en ferie til London. Jeg havde egentlig bildt mine forældre ind, at jeg skulle over at se fodbold med nogle af gutterne, som jeg vidste skulle afsted. Jeg er ikke selv den store fodboldfan og vil hellere afsted med ham.
Vi skulle flyve med EasyJet fra Kastrup lufthavn. Vi skulle flyve klokken 15:50 og nu var klokken 13:30, så der var tid nok. Vi var begge lige fyldt 22 og nu skulle vi på ferie på egen hånd. Kun ham og jeg.

Det var fantastisk med muligheden med en ferie med ham. For helt ærligt, så var jeg lidt forelsket i ham. Det vidste han bare ikke - det skulle han helst heller ikke, for jeg var bange for at det skulle komme til at ødelægge vores venskab.
Men det fede var at vi begge godt kunne lide bleer. Det vil sige han var mere vant til at gå med dem end jeg, men nu skulle det være. En ferie uden forældre, kun ham og jeg, to kufferter og en hel masse bleer.

Tid var det nok af. Der var mere end to timer til vi skulle flyve, så vi kunne sagtens nå rundt og kigge butikker i vores eget tempo. Jeg havde ikke ble på i lufthavnen, men det ved jeg han havde og det kunne jeg godt se. Tror ikke der var andre, der kunne se det - nu var det jo kun fordi jeg kendte til det. Han så nu meget sød ud, som han gik rundt der og kiggede butikker.

Efter et stykke tid kom han hen og trak mig i ærmet. Jeg kiggede på ham. Han ville ikke rigtigt sige, hvad det drejede sig om, men det kunne jeg vist godt gætte. Vi satte næsen mod toilettet. Og her skete det. Jeg støtte på gutterne, der skulle til London og se bold. Det var et akavet øjeblik og Jon, som var med skævede da også både til mig og Nikolaj, men tror ikke han bemærkede noget. Håber jeg…

De hilste, smilede lidt skævt og så fortsatte Nikolaj og jeg ind på toilettet. Handicaptoilettet. Inde på toilettet kunne jeg lidt mere i fred og ro få lagt en hånd i buksen på Nikolajs ble og der var ingen tvivl - den var våd. Meget våd, faktisk. Der skulle ikke meget til før den ville lække. Der var ikke noget puslebord - så vi måtte være kreative. Jeg tog bukserne af Nikolaj. Han blev lidt rød i hovedet, men jeg fortsatte min procedure. Jeg knappede hans bælte op og derefter lynlås og lod bukserne falde ned. Der hang den våde ble. Der lugtede nu en sødelig duft af tis. Jeg åbnede bleen, tog den af ham, foldede den sammen og smed den i skraldespanden. Den skraldespand, som gutterne faktisk lige så godt også kunne se. Jeg fandt vådservietter frem og begyndte at tørre ham i skridtet. Jeg tror ikke det var en helt dårlig oplevelse. Der var i hvert fald noget på ham der rejste sig. En lille smule til gene, men det skulle nu nok gå.
Da jeg havde tørret ham grundigt fandt jeg en ren ble frem fra håndbagagen, som var gået gennem kontrollen uden problemer og gav ham på. Lukkede hans bukser og vaskede hænderne. Nu kunne vi stille og roligt kigge butikker igen.

Efter noget tid lød et sidste udkald til afgangen mod London og vi satte nu næsen mod gaten og flyveren.

Vi kom til at sidde på række 11, lige foran vingen, og på række 13 a, b, c + d, e og f sad gutterne nu. De fnes og snakkede, men egentlig ikke til gene. Alligevel kunne jeg ikke lade være med at tænke over, hvad de mon måtte tænke og sige om mig og Nikolaj.

3 Synes om

lad os endelig høre mere om ferien til London <3

  • kommer der en del 2? :slight_smile:

Kommer der mere??

Glæder mig til fortsættelsen -:wink: