En ny historie (B,F)

Det her er en ny historie, som jeg gerne vil begynde på. Jeg håber, at i kan lide den. Før jeg begynder, skal i lige have den selvvanlige undskyldning, hvis der er grammatik fejl eller stave fejl :wink: Igen vil jeg håbe at i nyder den.

Kapitel 1: Pizzabuddet.

Mine forældre var på ferie i Mallorca i tre måneder, og jeg var hjemme for mig selv, hvor jeg legede baby. Jeg var 15 år, men jeg ønskede, at jeg kunne blive en lille baby igen. Lige nu sad jeg i bleer og babytøj, og jeg ventede på, at jeg fik de pizzaer, som jeg havde bestilt. Jeg havde en sød lille ide om, at jeg ville kravle ud og åbne døren i min ble og mit babytøj. Det skulle nok blive sjovt.

En lille halv time senere ringede det på min hoveddør. Jeg halvgik halvkravlede ud af til døren, hvor jeg åbnede døren og kiggede ud på pizzabuddet. Det var en pige, og jeg vil gætte på hun var cirka 23-24 år gammel. Hun smilede sødt ned til mig, da hun så min ble og mit babytøj. ”Hej lille babydreng, har du ikke nogle forældre hjemme?”, spurgte hun.

Jeg havde stukket min sut i munden, før jeg gik ud til døren, så jeg rystede bare på hovedet. Jamen, så vil jeg gerne være din mor indtil de kommer hjem, svarede hun, mens hun gik ind i huset.
Vi gik sammen ind i stuen, hvor hun stillet min pizza på bordet. Hun satte sig ned på sofaen, og hun løftede mig op på mit skød. ”Jeg har stadig en tre timersvagt, som jeg skal have overstået, men jeg skal nok komme tilbage og tage mig af dig, fortalte hun mig. Jeg blev sat ned, og hun skar min pizza ud i stykker lige før hun gik.

Efter jeg havde spist min pizza, lagde jeg mig op i sofaen og tændte for Disney Show. Jeg tror jeg sked i bleen, da jeg var cirka halvvejs igennem showet, men jeg ville gætte på, at min ”nye” mor ville give mig en ny ren på, når hun kom hjem senere på aftenen. Jeg faldt lige så langsomt i søvn.

Jeg blev vækket senere på aftenen ved, at jeg blev flyttet rundt på. Det var min nye mor. Hun bar mig op på min søsters babyværelse, og her lagde hun mig op på puslebordet. Hun åndede dybt ind og smilte. ”Jeg tror du skal have en ren ble på min lille skat”, sagde hun.

Det her var noget af det bedste, som jeg havde prøvet i mit liv, fordi jeg aldrig var blevet skiftet af en pige før. Jeg fik fire bleer på, og jeg havde ikke prøvet så tykke bleer før. Så fik jeg et par gummibukser og en natdragt på. Jeg tror, at det er babyens sengetid nu, sagde min mor.

Jeg blev lagt over i min søsters tremmeseng, og her blev jeg spændt godt fast. Med et godnatkys forlod hun mit rum.

Jeg håber, at i kan lide starten på historien, og jeg vil blive glad for nogle gode kommentarer.

3 Synes om

mere mere

1 Synes om

Mere af den vidunderlige historie

God historie tisse carl, fortsæt endelig :wink:

Venlig hilsen
Regntøj

Jeg tror snart at jeg opdaterer med et nyt kapitel :slight_smile: Jeg fik et par ideer her idag :wink:

Glæder mig til næste afsnit

Ved ikke om du har det fra min historie. Men syntes efter jeg har lavet den har du lavet mindst lige så gode historier som mig. I Den grad mere. Kan ikke vente til næste afsnit ;).

Aabdreng skrev:

Ved ikke om du har det fra min historie. Men syntes efter jeg har lavet den har du lavet mindst lige så gode historier som mig. I Den grad mere. Kan ikke vente til næste afsnit ;).

Du skal næsten prøve at læse de første to kapitler af min første historie :wink: du vil.sikkert kunne se hvor meget de ligner din start på “kidnappet om natten”. Min første historie hedder min første historie og du kan finde den i danske historier :wink:

1 Synes om

Jeg står nu med to meget åbne historier :wink: den her, og min anden ikke så gamle en “vampyre og bleer”. Jeg har ikke tid til at skrive videre på dem begge to, fordi jeg snart skal have projektopgaver i skolen :frowning: så jeg synes derfor at i læsere skal have lov til at stemme på hvad for en historie i bedst kan lide :wink: den historie med flest stemmer vinder selvfølgelig :wink: i må gerne skrive en lille kommentar til hvorfor i har valgt den historie som i har valgt at stemme på :wink:

Jeg synes det skal være din nye historie med pizzabudet fordi jeg tror at der kan komme noget godt stof ud af den… Det ville også være lidt trist at lade sådan en god start på en historie stå stille :wink: :lol:

2 Synes om

2 småfejl rettet, så ingen problemer der.

Jeg har opdelt historien i flere afsnit for at gøre den lettere at læse.

1 Synes om

Mere hvis det kan lade sige gøre nu

2 Synes om