En historie

Hej jeg heder carl og jeg har sådan glædet mig til at komme hjem hos min bedste ven alex
Jeg skulle være der helle sommerferien da.jeg kommer der var det sendt vi skulle sove hans mor siger til mig er at alex bruger ble fordi her i huset skal man ha ble på ind til den har været tør i tre nater så fortalte alex mig at hans har været tør. I to batter da det bliv morgen havde jeg tiset i sengen men alex han havde ikke tiset så næste nat havde jeg ble på. Da det bliv morgen havde jeg tiset i bleen og sådan bliv det ved helle sommeren da min mor kom sagde alex mor at jeg har tisset i sengen helle sommeren nu begynder det pinlig da jeg var ved at ha værret i skole en måned sagde min mor fordi jeg var begyndt at tisse i bukserne at jeg skulde gå med ble døgnet rundt så min mor betalte skolen nogle penge så jeg fik et rum til at blive skiftes i og så hyrede hun en der skiftede min ble

2 Synes om

Det er set før

Enig

Skriv endelig videre! Tænk dig til hvordan det er at være i skolen, midt i time - og så pludselig mærke det strømme ud i bleen. Og af en eller anden mærkelig grund skal du osse lave. Kan du det mens du sidder ned på stolen? Jo, det lykkes vist, du presser og kommer til at stønne lidt, men opdager de andre noget? Og bagefter skal du ind i det særlige rum, hvor du kan blive skiftet… skriv hvordan det er B)

Jeg sidder midt i regnetimen og laver gangestykker, det går vældig fint, for jeg har fået en ren ble på inden timen, men pludselig får jeg mavepine, åh nej, mor havde sagt at jeg ikke må spise al den lakrids, så får jeg ondt i maven, det har jeg nu, jeg kan mærke at jeg skal lave ret hurtigt, jeg prøver med at begynde med at holde igen ved at sætte mig tungt på numsen, men det går slet ikke, der kommer nogle store pruttelyde, som alle kan høre og ikke mindst vil høre, samtidig strømmer en masse lort ud i bleen, de andre er klar over at jeg har skidt i bleen og højlydt siger den ene efter den anden at Carl skal have skiftet ble for det lugter. Lærerinden får mig hurtigt ind i skifterummet,mens de andre griner højlydt.Efter skiftet til en ren ble kommer jeg og lærerinden tilbage i klasse, men ingen kan koncentrere sig om regnestykkerne.Der bliver fnist overalt. Nej, jeg hader det.
Jeg skal aldrig mere spise lakrids.

1 Synes om