En fantastisk Weekend (g,M,F)

Hejsa … dette er en 100% ægte historie, som jeg har oplevet her i denne weekend…det kan bare ikke være bedre.

Hold da helt op, nu sidder jeg i toget på vej hjem fra nordjylland, efter en af mine fedeste weekender jeg har oplevet i rigtig mange år, og jeg er 100% sikker på det ikke bliver den sidste.

Det hele startede men at en så mine babybilleder her på siden og skrev til mig og hvad vedkommende syntes om det… vi skrev så lidt sammen ca en uges tid og en 2 - 3 dage via MSN, og blev enige om en dato… men vi var så opstemte af hvad der skulle ske at den dato blev rykket 4 uger frem, for vi villke bare lege …

Jeg tog toget, med en kæmpe oppakning, 1 kuffert, en sportstaske, 2 store bilkaposer, og min kamerataske… og hjemmefra havde jeg taget en ble på og lilla satin blebukser på så jeg var fin når jeg ankom til daddy…vi sad og chattede sammen, og blev mere og mere opstemte, og UPS jeg tissede i bleen… når det var der ikke nogen der opdagede.

Så ankom jeg jeg og daddy stod og tog imod mig, med et kram og et kys og sagde velkommen prinsesse, så gik vi fra peronnen og så skulle jeg lige vente, for daddy skulle lige hente bilen, nej hvor var jeg spændt, jeg kom til at tisse igen, UPS det løb over… når ikke sige noget til Daddy. vi kommer ind i blien og begynder og køre der ud af… Pludseligt spør Daddy “er bleen våd, mærker lige efter” ja daddy, og fortæller ham om det der skete på stationen… ja men så må vi jo have dig hjem i bad og en tør ble på, YES sage jeg i mit stille sind, det starter kanont.

Lidt senere siger daddy “under jakken ligger der en lille gave til min prinsesse” til mig daddy…finder gaven og kan mærke den er blød, jeg får sådan en mærklig varme i kinderne …daddy har købt en gave til mig… jeg pakker den stille og roligt op og der kommer den skønneste lille dukke frem og en søsæl, den kalder jeg luffe, og dukken ja det er min lille dukkelise… takker daddy, og giver ham et kys på kinden.

Dukkelise følger mig nu overalt hvor jeg er, stuen, køkkenet, badeværelset, soveværelseet, ja over det hele og ALTID.

Ankommet til daddy, stiger jeg ud af bilen, og opdager UPS daddy dit sæde er helt vådt, undskyld og så går vi ind, her starter jeg med at pakke ud for at vise daddy hvad jeg har med og vise mine bleer, og andet og når det er gjort tager daddy mig i hånden og tager mkg.med med ud på torilettet, og begynder og tage tøjet af mig og min våde ble, og tager mig hen til bruseren… (her står jeg for første gang helt nøgen foran en jeg ikke har set før, og bare føler mig helt tryg)…tænder for vandet og begynder og skylle mig af… så sæber han mig ind og skyller igen, så tørre daddy mig for til sidst og ligge mig på min pudsletaske inde i soveværelset, og pudrer mig og give mig en ren, frisk og tør ble på og så noget babytøj…

Daddy spørger om jeg er sulten, hvilket jeg nikker ja til (havde ikke fået noget siden morgenmadeen) og tager mig med ud i køkkenet, sætter mig på en stol (daddy var ked af han ikke havde en højstol, jeg sagde det var ok) og så begynder daddy og lave noget æblemos til mig …finder hagesmækken og sætter sig ved siden af og begynder og made mig …nej det er dejligt og få noget mam mam.

Efter daddy har madet mig, varmer han en flaske og tager mig med ind i stuen tænder for tv’er, og siger jeg kan komme og ligge mig så jeg kan få flasken… ligger mig hen på daddys skød, og så giver daddy mig flasken…ikke for varm og ikke for kold… da jeg efter noget tid er færdig med flasken ligger jeg bare og putter mig ind til daddy, indtil jeg skal i seng, og lige inden dagen rinder ud for lille mig ja der får jeg selvfølgelig en ny ren ble på og nattøj, og så bliver jeg puttet.

Lørdag morgen vågner jeg før daddy … jeg ligger og kikker på ham og tænker lidt på dagen før… drømmer jeg eller er det rigtigt… har jeg fundet en daddy der vil have mig som sin lille prinsesse, niver mig lidt i armen, og kikker ned af mig… jo den er rigtigt nok jeg ligger her i babytøj, med ble på og min dukkelise, og sut i munden …den er god nok JEG DRØMMER IKKE… så vågner daddy “god morgen min pige siger han” god morgen daddy siger jeg og giver ham et kys…har fars pige sovet godt ? ja daddy har sovet dejligt… efter et stykke tid hvor daddy lige skulle vågne og mens han lå og nussede mig, så stod han på op, tog mig i hånden og gik ud til badeværelset for vi skulle have et morgen bad… af med nattøjet, og den våde natble, og så vaskede daddy mig først, og så sig selv bagefter…ind i soveværelset, ned på puslepuden… frisk tør ble på og tøj. og så ud i køkkenet og have morgenmad.

Daddy satte kaffe over til ham selv. og så tog han nogle babaner og moste dem i en skål, kom hen til mig madede mig igen… dejligt med bananmos til morgenmad (det falder mig bare naturligt ind hvordan en baby spiser, noget skal uden for munden eller sidde på kinderne eller hagen, og man slikker ikke som er naturligt for en voksen… DEJLIGT) mens daddy får lidt morgenmad selv og kaffe sidder jeg bare og kikker rundt i køkkenet, så laver daddy en flaske og jeg bliver lagt ind i soveværelset hvor sengen står og her får jeg så min morgenflaske… efter jeg har drukket den ligger daddy lidt sammen med mig og nusser lidt… så siger daddy jeg skal blive liggende, for han skal lige ud og lave noget på bilen, og kan ikke have mig rendende rundt… det skal jeg nok daddy (her går jeg så lidt over i voksenstadiet og kikker på min computer indtil daddy kommer ind igen) og så leger jeg bl.a. også med dukkelise… så kommer daddy ind og krammer sin lille pige og giver hende et kys, sætter sig ned ved siden af … og så kravler jeg over for at putte hos daddy.

Efter et stykke tid, opdager daddy at jeg er våd i bleen, og så er det skifte tid igen, da daddy næsten er færdig spørger daddy om jeg er sulten…(og det var jeg så jeg siger) ja daddy, daddy tager mig i hånden og vi går ud i køkkenet… her finder daddy noget babymos og mader mig igen… mmmm det smager dejligt, og jeg guffer det i mig… efter vi har spist, bliver jeg lagt ind og får selvfølgeligt en flaske hos daddy… efter et stykke tid skal daddy ud og køre, han skal ud og handle så jeg skal blive på soveværelset, det er ok (Computer igen) efter et LANGT stykke tid kommer daddy hjem igen og kommer ind til sin lille prinsesse med en stor krammer og et kys… det er så dejligt daddy er hjemme igen så jeg putter mig tæt ind til daddy.

Efter et stykke tid kommer mor hjem… HEJ MOMMY … og den lille prinsesse får et kæmpe krammer og mys of mor… det er lidt sent… så mor siger at sin lille prinsesse nok er sulten, og tager mig med ud i køkkenet, for at få lidt at spise… her får jeg æblemos…og efter vi har spist… laver mor en flaske til mig og vi går ind i stuen hvor jeg ligger mig og putter ind til mor imens jeg får flasken og mor ser tv… her ligger jeg så og putter indtil det bliver min sengetid … og så det samme som igår… men denne gang er det Mor som skifter mig…

Søndag morgen vågner jeg før mor… jeg ved denne gang det ikke er en drøm, så jeg ligger bare og kikker på mor, og leger lidt med dukkelise, så vågner mor … morgen mommy siger jeg glad med sutten i munden, morgen min lille skat siger mor og stryger mig med håret… efter et stykke tid rejser mor sig og tager min hånd, og sammen går vi ud i køkkenet hvor mor laver en gang bananmos til mig.

Efter vi har spist tager mor mig med ud på Badeværelset, tager nattøjet af og den våde ble, og så går vi i bad, efter mor har vasket mig, givet mig en tør ble på og en fin kjole tager hun afsted, og lidt efter kommer daddy ind med en dejlig flaske, ligger mig tæt ind til daddy og får flasken og imens havde han sat bjergkøbing grand prix på dvd’en så den lå jeg og kikkedde mens jeg fik min flaske…så skulle daddy ud og slå græs, og imens lå jeg og kikkede robin hood (tegnefilm). da daddy var færdig, var det ved at blive spisetid. sååå ud i køkkenet og lave mad… bananmos dejligt…og ind og ligge ved daddy mens jeg fik en flaske…da vi havde ligget lidt syntes daddy der var en lidt underligt lugt (fniiiis) har den lille lavet phuha spurte daddy… hvad jeg jo kun kunne sige ja til… sååå ud på badeværelset og af med blebukser og ble, og så vaskes i numsen så den blev ren og fin… ind på pluslepuden og så en ren tør ble på igen.

Klokken var nu ved at være mange, og så skal jeg hjem og legen er slut… men havde lige lavet en tisse tår til daddy så han fik lov til at skifte mig en sidste gang for denne gang… så kørte han mig til stationen vi kyssede farvel, og nu sidder jeg her og skriver om min fantastiske weekend hos daddy.

Glæder mig bare sååååååå meget til næste gang vi skal være sammen DADDY OG HANS PRINSESSE :kiss:

3 Synes om

Fedt Tillykke sådan en weekend gadjeg godt prøve B) misundelig jep

1 Synes om

Enig må sku sige jeg også er lidt misundelig :). Men da ufatteligt fedt for dig :D. Kan da godt forstå du har nydt den weekend. Også dejligt at læse om rigtige ting der er sket :).

Ja det var en dejlig oplevelse, og datoen til næste tur er ved at blive fastlagt.

jeg mener selv at hvis man skal fortælle om sådan en oplevelse, ja så er det vigtigt at få så mange detaljer med som muligt.

Der er da selvføllig nogle ting jeg ikke har medtaget, da det høre lidt med i det private, og sådan skal det være.

Jeg regner med at den næste babyweekend jeg skal på ja den vil jeg da også skrive om, hvis det skulle få interresse

Knuser
Nikita

2 Synes om