En anderledes verden

Skrevet af bruger: Diaperboy

For mig har bleer altid været der på en eller anden måde. Fra jeg var helt lille har der altid været noget omkring det. Bare selve ordet gjorde noget ved mig indeni. Jeg kunne ikke forklare, hvad det var, men jeg vidste bare, jeg følte mig anderledes indeni. Da jeg var vokset fra bleerne, var der noget, der manglede. Og det gjorde det ikke nemmere med to brødre (store- og lillebror), som begge brugte ble indtil en sen alder. Jeg kan huske, at jeg tit spurgte min lillebror, om han ikke kunne spørge min mor, om jeg også kunne få en ble på. En aften jeg havde fået ble på, på denne måde, kan jeg huske, at jeg havde en bukseble og t-shirt på og skulle ind i stuen til mine forældre og sige godnat. Selv på denne alder følte jeg en vis form for skam ved at være til bleer, og det gjorde da også, at jeg hev ned i t-shirten i mit nok mislykkede forsøg på at skjule min ble.

Senere i livet i en alder af 12 år blev jeg mere selvbevidst omkring min lyst til bleer og fandt på det tidspunkt diaper.dk, hvor jeg oprettede en profil. På google begyndte jeg da også med søgeord som ”bleer til børn på 12 år”, eller noget der mindede om det. Jeg følte mig underlig og helt alene i verden for, hvilken normal person tænder på noget så underligt? Og det til trods for, at jeg havde fundet diaper.dk, for på det tidspunkt tænkte jeg ikke videre over det end, at det ikke var normalt. Hurtigt slettede jeg profilen igen. I de følgende år stod det med bleer lidt på standby, indtil jeg i en alder af 15 år igen oprettede en profil på diaper.dk. Denne er jeg stadig på i dag. 15 år har været den rigtige alder for mig at genfinde denne side af mig selv. Hurtigt kom jeg også ind på chatten og begyndte at chatte med andre ”ligesindede”. Der var befriende.

For mange virker et irl-møde som en drøm, og mange planlægger da også et møde udfra drømmen de fleste har, om at opleve det i virkeligheden, men for mange forbliver dette desværre en drøm. Jeg har oplevet mange, som gerne vil mødes med andre i virkeligheden til et blemøde, men når det kommer til tidspunket for mødes melder de fra. Det kan godt virke ærgeligt, men på den anden side må de selv om det, hvis de ikke selv føler sig klar til det. Jeg personligt er noget dertil, hvor jeg ikke bare ved sidde for mig selv og drømme om det, da jeg nu i en alder af 20 er blevet en del mere erfaren med irl-møder, hvilket jeg værdsætter rigtigt højt. Irl-møder er bare bedre end at drømme om det – i hvert fald for mig. Jeg kan huske mit første møde. Jeg skulle mødes med en fra diaper.dk et par uger før jeg blev 16. Jeg var meget nervøs, og har også ladet mig fortælle af ham, at jeg var meget nervøs. Vi mødes med Nørrebro Metro og tog metroen derfra hjem til ham. Vi trådte ind af døren og dertil venstre lå en masse pakker bleer, lige præcist som vi havde chattet om. Han var den del ældre end mig selv, men jeg var et eller andet sted ligeglad. Det var også hans første blesøg (besøg med bleer), og vi kastede os egentligt ud i det første bleskift, og jeg lod ham tage over. Jeg er dybt taknemmelig over i dag, at jeg gjorde det. Jeg er blevet et mere frit menneske ift. min lyst, men også min seksullitet.

I starten handlede det hele kun om bleerne. Jeg kunne ikke se ”det sjove” i det med babytøj, rangle osv. Med årene har jeg dog udviklet mig fra at være DL (diaperlover) til at være AT (adult toddler – lidt større ’udgave’ af AB). I dag handler bleen ikke kun om det seksuelle aspekt med at man tænder på bleen. Nu handler det også om en barnlig tryghed igennem bleen, babytøj og blive passet af en ældre person. For mig er det nok den bedste måde at stresse af på, og jeg vil ikke kunne leve et liv uden denne side. Det er en velsignelse for mig, som jeg vil elske og holde af resten af livet.


5 Synes om