Emil skider i en ble (b,b)

Hej, her er Emil igen. Sidst jeg skrev havde jeg taget bleer med på i en lejr ude i skoven hvor vi skulle sidde på et bræt og skide med op til 4 drenge ad gangen, så der kunne jeg jo ikke bruge ble, for så ville drengene jo se det og det måtte de jo ikke, men det var ellers meget hyggeligt at sidde og skide flere sammen.

Men nu synes jeg alligevel at min bedste ven skal have det med bleerne at vide. Efter skoletid inviterer jeg ham hjem til mig. Jeg har taget ble på allerede nu, for vi skal ikke have idræt i dag.Men,jeg skal egentligt have været på toilet, men jeg må holde mig.

”Hej Daniel Lad os tage hjem til mig, så jeg kan vise dig det nye computerspil”.

”Det vil jeg gerne.” siger Daniel.

Drengene kommer hjem på Emils værelse og spiller lidt på computeren, det er et spændende spil, som de begge går op i. Emil er nu blevet ret så skidetrængende, så nu skal det ske.

”Daniel, vil du med mig på wc”, spørger Emil.

”Vil du have mig med på wc, vil du ikke helst gøre det alene”, lyder det overraskende fra daniel.

”Nej, du husker jo nok sidste uge hvor hyggeligt det var at skide sammen på lejrturen. Det kan vi prøve igen”.

”Hvordan det, vi kan ikke skide begge to samtidigt, der er vel kun et toilet derude”.

”Jo, kom nu, så skal jeg vise dig hvordan. Skal du ikke også skide”?

”Nej, jo, det tror jeg nok jeg skal, jeg skal i hvert fald tisse,. Hvem skal først sætte sig?”

”Det skal du, så skal jeg vise dig noget, mens du sidder på toilettet.

Daniel hiver bukserne ned helt til anklerne, sætter sig godt tilrette på toilettet og tisser og prøver at presse en lort ud til han bliver helt rød i hovedet. Han kommer derved til at prutte en del, det lyder sjovt i toilettet, prutteriet ender da også med at der kommer lort med ud. Han bliver helt lettet.

Emil smider nu cowboybukserne og t-shirten, læner sig op ad væggen lige overfor Daniel. Et par hvide underbukser kommer til syne og det er helt tydeligt at der er noget indenunder, men ikke hvad det er.

”Det er da nogen tykke underbukser du har på, eller har du flere på”.

Emil sætter sig på hug op mod væggen. ”Skal du ikke have underbukserne ned først, inden du skider” og skal du ikke ha’ lagt noget papir på gulvet”?

”Nej, jeg skider direkte i en ble.”

”Hva, skider du i en ble, hvorfor?

”Nu skal jeg fortælle dig det og du må love mig ikke at sige det til nogen som helst, det er ikke fordi jeg behøver bleen, men jeg kan godt lide at tisse og skide i en ble”

Daniel sidder målløs på toilettet og har helt glemt at presse.

”Pu ha, det var en overraskelse, nå jeg må se at få skidt færdig.”

Emil er nu færdig med at skide i bleen og skal have den af. ”Nu kommer det nok til at lugte, jeg kan se, at der kommet meget i den, sådan så over i en plasticpose, så i skraldespanden.

Emil skal nu have numsen gjort ren, der sidder temmelig meget og helt om ved pikken.

”Jeg går i bad, så jeg kan blive ren igen, sid du bare og skid færdig”

Emil vasker sig grundigt under bruseren. Vandet bliver helt brunt et stykke tid, men nu er han ren, tørrer sig og går ud og tager underbukserne på igen, de fylder nu ikke så meget som før.

Daniel fik også skidt og sidder nu og tørrer sig, han bruger adskillige stykker papir og der bliver ved med at sidde lort på papiret.

”Må jeg ikke også gå i bad, jeg kan ikke få numsen ren, så der ikke kommer bremsespor i underbukserne”?

Daniel krænger bukserne af, samt t-shirten og går i bad, det er helt tydeligt på gulvet at der sad meget tilbage i numsen.

Nu er begge drengene rene og tager tøjet på igen.
”Det var da spændende, siger Daniel, men jeg tror ikke jeg får lyst til at skide i en ble.

Men jeg lover dig, ikke et ord til nogen”.

Fortsæt læsningen i Emil og Daniel 3. kapitel

2 Synes om

Altså da jeg er en ny bruger skal jeg lige vide noget.

Er det en sand historie eller en du selv har fundet på

Det er et godt spørgsmål, du stiller. Nej, historien er opdigtet,håber ikke det gør noget.

Jeg er sådan set ligeglad om den er opdigtet eller sand. Jeg synes bare det er god historie

Sandhed eller ej. Mange gange når jeg selv skriver, som lastfan skriver her, genoplever jeg det, jeg skriver - eller nyder det som om det var virkelighed. Det gir mig et kick - og man kan jo egentlig spørge hvor grænsen går mellem virkelighed og drøm. Jeg tror mange af os her på siden bevæger os på den grænse. Vi drømmer om bleer, drømmer om at bruge dem - og modige som vi er gør vi det mange gange, rigtigt i bukser og bleer.

Ja, det er rigtigt, jeg tænker i billeder mens jeg skriver histrien. Det giver, som dig,et kick og det gør nok histrien lidt mere virkelighedstro.Jeg nyder det som er det virkelighed.
Jeg bygger videre på historien med Emil og Daniel, så må vi se om Daniel får lyst til at prøve at gøre det i bleen.