Emil og Daniel 3. kapitel (b,b)

Her er Emil for 3. gang.

Hvis du ikke har læst “Emil” serien fra starten kan du gøre det her: På lejrtur med ble (b)

I den sidste historie viste jeg min bedste ven at jeg kunne og turde skide i en ble, det blev han lidt overrasket over og var helt sikker på, at det kom han aldrig til. Lad os nu se hvad der videre sker.

Emils mobil ringer, det er Daniel der gerne vil have Emil med på en cykeltur ud i skoven.
De bliver enige om at mødes ovre ved Daniel.

”Hej Daniel, det er da en god ide at cykle en tur i det dejlige vejr.”

”Ja, siger Daniel, jeg synes vi skal cykle en tur ud i skoven, der er så hyggeligt.”

De er begge iført cykelhjelm, t-shirt og shorts. De cykler de ca 5 kilometer der er derud.
De finder en bænk, hvor de sidder og hyggesnakker, da Daniel siger:

”ÅH nej, jeg skal sådan skide” og vi har vel ikke fået toiletpapir med”

”Nej, det har vi glemt, så må du tørre dig i nogle blade, det har jeg gjort så mange gange, vi finder et godt sted, hvor du kan sætte dig og skide”.

De finder et godt sted og Daniel tager shortsene af, men beholder underbukserne på, hvortil Emil siger:

”Du glemmer dine underbukser”

”Næ”, siger Daniel og trækker nu underbukserne af så Emil kan se at der er en ble.

”Wauu, du har ble på, sejt”.

”Åh, jeg er så spændt, siger Daniel, det er første gang jeg skal prøve at skide i en ble, jeg har holdt mig næsten hele dagen, så jeg skal skide meget, skal jeg stå op eller sidde på hug?”

”Den bedste skidestilling er at sidde på hug, ligesom når man skider i skoven.

Daniel sætter sig og forsigtigt presser, men der sker ingenting, selv om han er meget trængende er det som om numsehullet lukker til i stedet for at åbne sig, han rejser sig og puster ud, sætter sig igen og prøver igen at presse. Efter 5 minutter uden resultat rejser han sig op igen. Han har fået krampe i benene.

”Daniel, træk vejret dybt 3 gange og sæt dig ned, så skal jeg nok holde dig i hånden, så er det ikke så anstrengende at sidde på hug”, siger jeg som en anden voksen.

”Det er mærkeligt, jeg skal sådan skide, så kan jeg slet ikke, jeg må nok tage bleen af og skide på jorden”.

”Nej, det skal du ikke, det skal nok gå , rejs dig lige op, så du ikke får krampe i benene igen, prøv at presse mens du står op”.

”Åh, jeg tror det kommer nu, jeg sætter mig, holder du mig?”.

”Ja, jeg kan sagtens holde dig.”

Nu kom forløsningen, en del lort kom nu i bleen.

”Sådan Daniel, du gjorde, du gjorde det, hvor sejt”

”Puh, det var dejligt at få overstået.”

”Nu skal jeg vise dig at jeg skam også har ble på, men jeg kan godt nok ikke skide lige nu, men jeg tisser nu i den”, siger Emil.

Daniel tager nu bukserne på igen og de beslutter sig for at cykle hjem igen.

”Husk vores aftale ikke et ord til nogen om det her”, siger Daniel.

”Nej, selvfølgelig ikke”, siger Emil.

Hvor er de første kapitler til den her historie ?

Jo, de står lidt længere oppe.
Den første har titlen: På lejrtur med ble og den næste: Emil skider i en ble.
Håber du finder dem.