Drengene Fra Scandinavien (B,M)

Skrevet af: @BabyMike
Udgivet den: 10.01.2005 21:13

Efter en meget lang pause, er jeg tilbage igen med en ny historie. Den er lidt kort, men tilgengæld er den skrevet med våd ble på :slight_smile:

Det er ikke altid nemt at være ny klassen, og slet ikke hvis man kommer fra et andet land end alle de andre. Lad fantasien få frit spil i denne korte historie, og kom gerne med en kommentar.

Introduktion:

Søren og hans forældre er lige flyttet fra Danmark til Sverige, og en ny verden med uforudsete oplevelser ligger foran 17 årige Søren. Han regner med at flytte tilbage til Danmark når han fylder 18, men der er næsten et helt år til det sker. Han kan ikke tale svensk, og han har heller ikke tænkt sig at gøre noget ved det. Han læser i øjeblikket på gymnasiet ved skole i Stockholm. Søren ser godt ud, og der er flere som ikke har tænkt sig at lade ham være i fred. Historien starter lige inden weekenden træder i kraft.

Kapitel 1:

Klassens populære dreng, Marcus tager initeritivet til at bryde tavsheden mellem klassen og ham “danskeren”. Marcus er 20 år, og er hemmelig homoseksuel og infantilist. Han har i længere tid haft et godt øje til Søren. Han syntes at han ser sød og uskyldig ud. Han har så mange fantasier om Søren, som han godt vil leve ud i det virkelige liv. Han elsker at dominere, og han regner nu med at Søren er et “let” offer for hans infantilsme. Søren glæder sig nu over at han endeligt har weekend, så han kan “komme væk fra alle de her idioter”.

Søren sidder ved sit skolebord, da Marcus kommer hen til ham. I en lidt grov tone spørger Marcus ham, og hvad der er galt med ham. Søren kigger tåbeligt tilbage på ham, og spørger hvad han mener med det. “Har du bare tænkt dig at lukke helt af, mens du er her”? “Ja”! “Hvorfor dog det”? “Jeg har ikke tænkt mig at blive her for evigt”! Marcus forsøger at komme mere ind på Søren, selvom det er tydeligt at han ikke gider at snakke med en svensker om det. Tilsidst giver Marcus op. Men en plan er ved at støbe sig…

Kapitel 2:

Marcus har spredt et rygte om at Søren er en “svensker hadder”, og det får flere at de andre klasse kammerater til at stå sammen om en “mobbe aktion” mod Søren. Så en dag på vej hjem fra skole, bliver Søren stoppet af seks drenge med elefant huger over hovedet. De begynder at slå til ham. Søren forsøger at gøre modstand, også verbalt, hvor drengene svare “vi kan ikke forså dit lorte sprog”! Søren bliver overmandet af dem. Bagbundet slæber de ham til et villahus i nærheden. Søren bliver bundet fast til en stol midt i stuen. De seks dreng snakker indbyrdes, og det ender med at de fem af dem forlader huset med det samme. Så nu er det kun Søren og en af drengene tilbage. Han afslører sin identitet da han med hånden fjerner elefant huen; det er Marcus. Han kigger alvorligt på Søren.

“Er du sindsyg, eller hvad”?

“Kun i dig… Kun i dig, smukke”!

“Hvad fanden tror du at du har gang i”?

Marcus venter, og svarer “Du er blevet bragt her til, da vi kan lege uforstyret. Dette her er mine forældres hus, men da de tog på ferie sydpå i går, så jeg muligheden for at lege med dig her”!

“Lege? Hvad snakker du om”?

“Det vil du opleve snart. Det nytter ikke at gøre modstand, for jeg kommer at tage billeder, som bliver sendt til resten af klassen, og lagt på Internettet, hvis du bare så meget som siger én lyd fra dig, om hvad der er sket, og kommer at ske her”!

“Du kommer aldrig til at slippe godt fra dette her”!

“Det tror jeg nu jeg gør”!

Han forlader lokalet, og kommer ind med en stor taske. Han starter med at tage nogle seler op af tasken. Modvilligt bliver selerne spændt fast om Søren. De er låst, så han ikke selv kan tage dem af igen. Søren kan godt fornæmme hvor dette her kører hen…

Kapitel 3:

Da selerne kom på ham, var han bange for at han skulle voldtages af Marcus, men intet er sket endnu. Marcus giver Søren et specielt halsbånd på.

“Hvis du ikke gør som jeg siger, trykker jeg på den her fjernbetjening. Bare som en præventiv effekt, skal du lige prøve en enkelt gang helt gratis”!

Frygten rammer Søren, da han næsten kun kan gætte sig til hvad der kommer til at ramme ham om et øjeblik. Marcus finger trykker stille på knappen. I det knappen er helt i bund, får Søren et elektrisk stød, som gør så ondt, at han skriger af smerten. Marcus holder op, og advarer ham igen, om han skal gøre som han siger, ellers er dette straffen, også hvis han forsøger at stikke af. Shocket var så hårdt at en tåre triller ned over Sørens kind.

“Nej, nej… Min lille baby må ikke være ked af det”!

Hvad snakker han om? Baby? Åh nej… Nu er det helt sikkert. Han skal voldtages af Marcus. Han kan næsten ikke tage det. Hvordan vil det påvirke hans egen manddom? Vil han være en mand efter alt dette her. Vil han kunne overleve det?

Marcus går hen til ham, og tager fat i selen. Han hiver Søren med ind på soveværelset, og beordre ham til at lægge sig på sengen. Søren tør ikke andet. Marcus sætter tasken på gulvet, og går direkte hen til siden af sengekanten. Det er tydeligt at Marcus er seksuelt ophidset nu. Han tager fat i Sørens bukser, og begynder at tage dem af. Søren er bange, og er nu sikker på at han vil blive totalt gennem bollet af Marcus.

Da underbukserne er kommet af, begynder Marcus at vaske Søren i skridet, med en vaskeserviet. Hvad laver han, tænker Søren. Han fortsætter nu med at smøre babyolie ud over Sørens skridt, specielt hans tissemand. Han gør det så behageligt at Søren faktisk får en rejsning til sidst. Marcus smiler da han ser den stive pik. Hvor er han dog sød, tænker han. Han dryser nu babypudder ud over tissemanden. Nu er Søren helt væk. Hvad sker der? Marcus tager en stor tyk ble op af tasken. Søren ved ikke hvad han skal tro. Hvorfor dog en ble? Hvad skal det til for? Hvem gør dog sådan noget? Marcus beordre Søren til at løfte sin numse op, så bleen kan komme ind under ham. Han gør som der bliver sagt. Bleen bliver tapet på plads, og inden bukserne kommer på igen, tager Marcus nogle billeder af Søren med bleen på.

“Man kan se din stive pik, gennem bleen”! Siger Marcus ophidset. “Kom så, min søde baby dreng”.

Søren ved ikke hvad han skal tror. Hvor er det dog pinligt. Han har dog besluttet sig for at han ikke tør melde dette her til nogen, af frygt for at billederne skal komme ud. “Reglerne er sådan her, baby: Jeg skifter dine våde og beskidte bleer. Du skal gøre som der bliver sagt, hele tiden. Jeg slipper dig løs kl. 24, og jeg har lov til at gøre krav på dig så længe jeg har lyst til det. Er det forstået”? Søren nikker på hovedet. “Godt”! Det er tid til babys sutteflaske. Han tager en stor sutteflaske med æblejuice i frem. Marcus sætter sig ned i sofaen, og beordre Søren til at lægge sig med overkroppen på hans ben. Nu får lille Søren sutteflaske til den er tom.

“Tis i din ble, baby”!

Den var svær. Søren kan ikke rigtig give slip. Men da Marcus begynder at true med “knappen”, gør Søren alt hvad han kan for at tisse, og kort efter lykkes det. Bleen bliver fyldt med tis. Marcus smiler, da han kan lugte tis.

“Så så baby… Nu ikke græde, vel. Marcus skal nok skifte din våde ble”! Med det sagt får Søren en blød bamse at holde om, og en sut i munden. Sammen går de ind på soveværelset.

Kapitel 4:

Marcus er ved at tage den våde ble af Søren. Søren har stadig rejsning på. Marcus begynder blidt af vaske ham af. Han lægger ekstra stor opmærksomhed på tissemanden, og siger at den skal vaskes grundigt, for ikke at blive rød. Ny babyolie bliver smurt ud over hans bleområde. Denne gang bliver der smurt blesalve ud i bleområdet. Det er noget som gør Søren helt rød i hovedet, da han faktisk syntes det er dejligt. Marcus giver ham en ekstra tyk nat ble på af stof. Hvor er den ble dog tyk mellem hans ben. Så der ligger Søren med seler på, en bamse, sut og kæmpe ble på. Endnu et billede bliver taget. Nu skal Søren have aftensmad. Han får en hagesmæk på, og Marcus mader ham.

Kapitel 5:

Få timer efter er bleen blevet meget våd igen. Klokken er næsten 24 nu, og Marcus skal til at tage den våde nat ble af Søren. Da Søren ligger på sengen, har han lukket sine øjne. Tissemanden er stadig stiv. Marcus kan ikke holde sig tilbage… Han giver Søren et kys på munden, og siger: “Fuck, hvor jeg elsker dig”! Søren ved ikke hvad han skal tænke. Nu vil han bare væk derfra. Så som aftalt bliver han sluppet løs kl. 24.

Søren og Marcus ser stadig hinanden for at lege voksen/baby leg. De er ikke kærester, og selvom Marcus er forelsket i Søren, har de et godt forhold til hinanden den dag i dag.

SLUT

3 Synes om