Den "nye" far (G,F,M)

Indledning:

Ida er en helt almindelig pige, som er 13 år, og hun går i 7. klasse på byens lokale skole. Hun er ikke den mest populære pige på skolen, men hun kan snakke med næsten alle, hun har dog sin bedste veninde Anna, de har altid været bedste veninder, og de ved alt om hinanden. Idas far er død for nogle år siden, så hun bor sammen med sin mor, som ønskede sig flere børn.

Undskyld stavefejl/tegnsætningfejl og den skiftende nutid og datid

Kapitel: 1.

Det er mandag morgen, og endnu en uge begynder i vores liv. Anna venter altid på mig ved skolens indgang, så vi kan følges ind i klassen. Jeg bliver altid kørt i skole af min mor, det er hun mest tryg ved, fordi min far blev kørt ned, og døde af sine kvæstelser, så hun er bange for at miste mig, men det er også i orden, selvom jeg gerne vil begynde at cykle, men så siger hun jeg skal have cykelhjelm på, og jeg gider ikke ligne en klovn.

Min mor arbejder hjemme, hende og min far havde startet deres eget elektronik firma for 3½ år siden, efter min far døde knokler hun endnu hårdere, både med det huslige, privatliv, familieliv og arbejde, hun siger der ikke er nok timer i døgnet til at nå det hele, så jeg forsøger at hjælpe til. Klokken ringede, og vi gik ind i klassen, vi skal have engelsk og matematik, heldigvis er mig og Anna altid i samme gruppe, og det er vi igen i dag.

Så har vi endelig fri, jeg siger farvel til Anna, for nu kommer min mor, vi kørte hjem som vi plejede. Da vi kom hjem, sagde hun, at vi skulle have en på besøg i aften, det var en hun havde mødt på nettet, og de havde mødtes et par gange, og nu skulle jeg have lov at møde ham. Okay mor, det glæder jeg mig til. Men husk du ikke må fortælle ham, om du ved hvad! Jaja skat sagde hun.

Klokken blev halv 6, og det ringede på døren, min mor åbnede og smilte, de gav hinanden et lille kys, og han kom ind og hilste på mig, og selvfølgelig hilste jeg igen, da vi sad og spiste sagde hun, det her er Tom, og Tom og jeg er kærester, og vi skal flytte sammen, vi har fundet et større hus et par gader væk, og vi flytter her i vinterferien.

Jeg sagde ikke noget til det, for hvad skulle jeg sige? Pludselig brød Tom stilheden, nå Ida din mor har fortalt om dine ret slemme uheld om natten, nogle gange om dagen, så vi havde tænkt os at, når vi flytter her om et par dage, så bliver der købt nye møbler til hele huset inklusiv dit værelse, så vil du overtage skat?

Ja så vi giver dig ble på indtil dine uheld stopper. HVAD!! Nej der kan i tro nej, jeg skal aldrig i mit liv have en ble på, nej nul niks. Det kan i godt glemme! Skat det er os der bestemmer, og jeg gider ikke have tis eller nummer 2 på mine nye møbler basta! Jeg gik fra bordet i vrede, og trampede op ad trappen, og ind på mit værelse, også smækkede jeg døren så hårdt jeg kunne.

Senere kom min mor op og snakkede med mig, men jeg nægtede stadig at få ble på, men hun sagde det ikke var til diskussion. Ugen gik og det blev vinterferie, vi havde pakket alt fra vores gamle og det blev kørt til det nye. Jeg havde bestemt ikke glædet mig til det her, men jeg kan jo ikke slippe fra det.

Det blev rigtig hurtigt aften, desværre. Jeg går op på mit nye værelse, med papkasser over det hele også min seng. Slukker lyset og lægger mig i min seng, og hvem kommer så ind, ja det gør min mor selvfølgelig med en pusletaske. Så fjernede hun dynen, og sagde, har du ikke glemt noget baby?

Jeg sagde surt nej! Men hun sagde jo, og fjernede min dyne, og tog mine nat bukser og underbukser af, også tog hun en skraber frem, jeg tænkte, hvad skal hun med den? I samme øjeblik siger hun: ”skat jeg fjerner dine hår hernede så gør det, det lettere for både dig og mig at skifte dig.”

Jeg protesterede og råbte op, men det gjorde kun at Tom kom ind, og spurgte om de skulle have en hånd, jeg råbte nej, men mor sagde da ja tak elskede. Du kan holde hende mens jeg fjerner hårene, og hun begyndte. Så blev hun endelig færdig, og jeg havde helt røde øjne, fordi jeg havde grædt, også kom der et godt lag pudder på, også en stor og tyk ble, og en pille (stikpille), jeg spurgte, hvad er det for en pille, og hun sagde bare, at så bliver det lettere for dig min skat.

Og hun puttede den op i numsen på mig, og så kom bleen på og lukket, også et par gummibukser med lås. Og så fik jeg mine nat bukser på igen. Godnat skat. Også lå jeg der med en stor ble på, typisk min mor at finde sådan en beskyttende mand issh.

Jeg faldt i søvn, men vågnede pludselig ved halv 3 tiden, jeg skulle på toilettet og lave nummer 2, så jeg rejste mig og gik hen mod toilettet, men så vågnede Tom, og han gik ud på gangen og så mig, han spurgte hvorfor jeg var oppe, jeg sagde jeg skal på toilettet, også grinede han lavt, du har ble på, så bare gå i seng igen, men det er ikke kun tis men det andet, fik jeg fremstammet, også siger han gå i seng Ida nu! Af sted!

Og jeg gik ind igen, og lagde mig i min seng, der gik 20 min før jeg gjorde det, efter jeg havde lavet stort, gik jeg ind til min mor, og vækkede hende og sagde jeg skal skiftes nu, hun sagde bare gå i seng nu! Også gik jeg igen ind på mit værelse og sov.

Vil i have mere? kom med kommentarer om jeg skal skrive videre eller lade den ligge…

3 Synes om

Syntes at den er god :cheer: B) forsæt endelig med den :cheer: .

Rigtig god historie, lad os få en fortsættelse.
Var det noget du selv kunne tænke dig at prøve ?

God historie, Fortsæt det gode arbejde :smiley:

3 Synes om

god historie fortsæt endelig gerne hvordan den daglige skolegang og fritiden klares.

Jeg er glade for jeres kommentarer og går i gang med at skrive med det samme :slight_smile:

Måkse :wink:

1 Synes om

Kom nu den er god skriv noget merer :cheer: .

Jeg håber at have det klar til i aften eller imorgen inden kl 12:00 :slight_smile:

1 Synes om

blepiigen skrev:

Jeg håber at have det klar til i aften eller imorgen inden kl 12:00 :)

Glæder vi os til :slight_smile:

Her er den så [file name=Kapitel.doc size=27136]Ageplay Danmark - Dansk fællesskab for voksne der leger lille, kan lide bleer eller alt andet relateret.
https://apmigrate.s3rv3r.eu/import/media/kunena/attachments/legacy/files/Kapitel.doc

vidste ikke hvordan man gjorde det andet :slight_smile: så det blev en word version :slight_smile:

1 Synes om

God fortsættelse ! Kom endelig med flere af dem. Jeg synes overskriften er okay . Har du kigget i PB (Privat besked)?

Kanon god historie, Glæder mig til næste afsnit. angående du ik syntes emmnet en ny far ik passer vil jeg vil give dig ret i. Men så kunne du have kaldt den e.v.t.

Mit liv drejede sig 180 grader eller Blev baby igen eller Noget i den stil. Men bortsæt fra det så god historie fortsæte endelig. :slight_smile:

1 Synes om

Sådan det er bare at kopirer det hele over :wink: .

Kapitel. 2

Jeg vågnede kl. 07:02 en lørdag, det var bestemt ikke normalt, jeg plejer at kunne sove længe, men det er nok stanken af den ble, der får mig til ikke at sove mere. Min mor og Tom stod op kl. 10:00, og gik ned for at lave morgenmad, hun kaldte op ad trappen, at jeg skulle komme ned og spise, og jeg kom, for jeg var rimelig sulten, da jeg kom derned sagde Tom, hvad er det for en forfærdelig lugt? Er det dig Ida?

Jeg sagde ikke noget, og han smilede bare til mig, som var jeg en baby, men jeg brød tavsheden og spurgte: mor vil du ikke godt tage bleen af mig, for jeg har en aftale med Anna i dag? Hun sagde: tage den af? Meningen var at du skulle bruge dem hele tiden lille skat. Men mor. Ikke noget men skat, når vi har spist skifter jeg dig. Jeg kan da ikke have ble på mens vi går op igennem byen! Jo skat, det kan du, og det skal du! Ikke mere om det nu, sæt dig og spis.

Jeg sukkede, men måtte finde noget tøj der skjuler det bedst muligt. Da jeg var færdig gik vi op på badeværelset, hvor der var et puslebord, jeg skulle kravle derop, og det gjorde jeg, og min mor skiftede mig, også spurgte jeg: kan jeg så ikke få en tynd ble på? Nej skat, du skal jo være deroppe i lang tid, og jeg skal jo ikke gå med og skifte dig, vel?, nej skat.

Jeg syntes jeg fik en meget tykkere ble på end i går. Nå men vi gik ind på mit værelse for at finde noget tøj. Jeg åbnede skabet, hvor er alt mit tøj!!! Så sagde min mor at det havde hun smidt ud, og købt noget andet hvor der var plads til bleerne. Jeg råbte og græd så højt jeg kunne: du skal sku da bare ikke smide alt mit tøj ud din idiot!

Det var dråben for min mor, så hun sagde: nu skal du rigtig mærke hvordan det er at være baby! Jeg hader dig mor! Og efter dette skænderi, kørte min mor og Tom ind til byen, og jeg skulle blive på mit værelse. Der gik 3 timer før de var hjemme, troede aldrig de kom hjem igen, men havde da håbet lidt på det.

De larmede rigtig meget inde på gæsteværelset, gad vide, hvad de laver, jeg vil gerne gå ind og kigge, men jeg tør bare ikke. Efter 1 time, kom min mor ind, og sagde kom! Jeg fulgte efter, ud på toilettet, hun havde en pose med, så skiftede hun min ble, og jeg fik den samme på igen, og en til, hvad sker der her? Mor hvorfor skal jeg have 2 på? Sssh lille skat, babyer kan ikke snakke.

What? Så tog hun en baby body i min størrelse, og gav mig den på, også kom der en sparkedragt med hænder og fødder, også en sut. Så sagde hun: du skal kravle. Og jeg gjorde som hun sagde, jeg kravlede efter hende.

Og ind på gæsteværelset var der nu: En tremmeseng med høje tremmer, en hoppegynge, legetøj, kravlegård, 3 store skabe, og en babygynge, det var alt sammen i min størrelse. Og så kom Tom og løftede mig over i tremmesengen, så fjernede han dynen, og frem kom der en sele, som blev spændt fast, så jeg ikke kunne bevæge mig, og så fik jeg dynen over mig, og han kom med 4 sutteflasker, og i dem var der lun mælk (med afføringsmiddel og vanddrivende) jeg nægtede at drikke det, men de blev bare puttet i munden på mig, så jeg blev nødt til at drikke dem alle.

Da de var drukket, trak de gardinerne for, og slukke lyset, og lukkede døren. Så lå jeg her, som 13 årig, iført baby kluns, men hvad skal jeg gøre? Ingenting kan jeg gøre intet!.


Håber i nyder denne historie. Titlen er måske ikke helt rigtig, men hvad skal jeg kalde den, nå men håber snart på et kapitel til, har nemlig nogle ideer :wink:

2 Synes om

Det er jo ikke sikkert alle kan åbne word dokumenter fks Appel Mac computerer Skrammel lol :laugh: .

1 Synes om

Nu er det jo sådan at Microsoft office fungler helt fint til mac, så om igen :wink:

Mac ER bedre end PC, og det kan slet ikke diskuteres :wink:

God historie blepiigen! :wink:

Mvh. CirkusMinister

Cirkus, naturligvis kan det diskuteres om de dyre Macs er bedre. Det er faktisk blevet drøftet de sidste 25 år!
Min mini står og samler støv men det er da en sjov lille maskine.

OT

Pc Versus Mac
Der vil altid være en kamp om hvad der er bedst
og altid vil der være 2 lejre, muligvis 3
1 pc tilhænger
2 mac tilhænger
3 de få der har erfaret at pc er god til noget og mac til noget andet

Mac overhaler pc med flere længder når der snakkes video rendering…

Back til topic…

Super dejlig historie og kan da kun glæde mig til at læse mere af den

Super god historie :slight_smile:
Glæder mig til at læse mere.

1 Synes om

Super fed historie. Vil meget gerne have mere af den :slight_smile: