Den gang jeg blev glad for bleer

jeg kan huske jeg var til bleer lige siden børnehaven og er det stadigvæk jeg kan huske jeg prøvede at bruge drynights i længere tid og da jeg prøvede min første voksen ble var det det ssååå godt og den blev brugt godt.

Jeg købte engang bleer da jeg var i thailand og brugte dem der nede men min mor opdagede dem og sagde at jeg skulle smide dem væk, jeg sagde at det skulle jeg nok, men det gjorde jeg da ik hihi

min mor har vel og mærket indset at det er en del af mig at bruge ble og jeg fortalte hende også j
at jeg er biseksuel. Hun blev skuffet og sagde bare husk og brug gummi, what the fuck tænkte jeg, var det alt hun ville sige til det, når jeg åbner mig helt op for hende? Snøft tænkte jeg.

Men jeg har en del venner, jeg mere eller mindre har fortalt om mine ble lege osv men jeg synes det er svært at fortælle det til sine rigtige gode venner. det er så min historie om hvordan jeg kom ind i det her miljø og er vildt glad for det :blush:

1 Synes om

Undskyld jeg er så direkte, men det lyder som noget, der er skrevet med p**ken i den ene hånd, og den anden hånd på tastaturet :blink: men så længe du fik en god spiller ud af det, (Som tilsyneladende var formålet) så er din mission vellykket B)

NB: Du skal lige huske at beskrive fantasier og fiktion, når du skriver den slags historier :woohoo:

1 Synes om

Hansemand, får du et kick ud af at være så nedladende?

Jeg forstår slet ikke hansemands sure opstød. Din beretning fortæller om hvor hårdt det er ikke at blive forstået - eller mødt af behov for at forstå, når man røber sin inderste hemmelighed. Jeg er 64 år - og husker hvor svært det var at være alene med “hemmeligheden” da jeg var lille. Jeg turde ikke fortælle nogen noget - og troede jeg var dum - syg eller pervers. Først mange år efter opdagede jeg via nettet - at jeg bare var lidt speciel - og nu de sidste mange år, har jeg være stolt og glad for det ekstra krydderi mine bleer gir på mit liv. Jeg kan slet ikke leve uden og føler jeg blir rigere og gladere af at bruge ble. Godt du skriver det til os her på siden - og skidt med stavefejlene, det er tydelig nok hvad du mener. B)

mange tak 3årigvoksen det betyder meget

og også mange tak til dig Hotstream det betyder en del at du skrev det der til hanseman

what the b… jeg fortæller noget personligt så jeg fatter ikke hvorfor du skal skrive sådan noget hanseman

Der er jo mange måder at hævde sig selv på. Ignorer ham.

Som jeg forstår report til moderator knappen er det her man bør bruge den.

Mjaja Blebarn, du er der altid når der skal lukkes galde ud, eller rakkes ned på andre, og så var du her med det samme… Mjaja… Typisk adfærd fra Blebarn :slight_smile:

3årigvoksen : Surt opstød ? Næh, jeg fortæller bare min mening med et glimt i øjet, men jeg beklager da mange gange, at i er så blinde, at i ikke kan se det til trods for smileys :slight_smile: så her er lidt hjælp til jer: http://www.synoptik.dk/kundeservice/bestil-tid/bestil-tid-til-kontaktlinsetjek

Til alle jer andre: Jeg tror vidst ikke lige at i kan se hvad der menes med ovenstående… det ligner en fantasi, og jeg har fortalt min mening, da knægten ikke har beskrevet noget om, at det var virkelighed eller en fantasi, så den må i sq længere ud med, så pas i bare jeres egne komfurer, og så passer jeg mit :wink: for hvis i selv bare tænker lidt over det, så er der mange underlige “historier” herinde på en 10 linier, som virker meget ala ovenstående beskrivelse, så der er intet forkert ved min note til topic, og da 99,0% af de fairy-tales er det pure opspind, hvorfor skulle det her så heller ikke være det ? Han har jo intet gjort ud af og forsvare den fra starten af, da han ikke har beskrevet, om det var en våd fantasi, eller virkelighed.

Hotstream: Jeg tror du bør lære lidt om hvad der er nedladende, og hvad der er sagt i en venlig tone, og med et glimt i øjet :wink:

Blebarn: Ja, du har mere end alle andre herinde, stiftet bekendtskab med knappen, og dermed sitets moderatorer, da du selv opsøger konflikter og ikke bare til tider, er beskidt i din mund, men altid er det. :blink: så du er ikke blevet klogere siden :laugh:

Tråden låses, indtil gemytterne er lidt i ro igen.

1 Synes om