Babysitteren Kira (F,F,b)

Babysitteren Kira

Info

Dette er min 2. historie og jeg bruger Word denne gang så håber det kommer til at være bedre end den første jeg er modtagelig over for ideer til historien hvis nogle har lyst til at bidrage med noget til historien så send mig en PB (privat besked) med historiens navn som emne efterfulgt af ide jeg er ikke særlig godt til at stave eller sætte koma der for bær over med mig eller så bare kom med ris eller ros 
Ps. Den er helt og aldeles opdigtet

Kapitel 1 - 1. dag på arbejdet.

Kira vågnede af lyden af en telefon der ringede hun gned sig i øjnene og kikkede på klokken 6:47 om morgen er lidt tidligt at ringe tænkte hun, hun stod op og tog telefonen som hang på vægen i hendes lille 2 værelses lejlighed mens hun kikkede sig i spejlet sagde hun ”godmorgen du taler med Kira hvad kan jeg hjælpe med?” i den anden ende af telefon hørte hun en stemme som var meget lys ” goddag Kira to taler med frøken. Rød Pedersen jeg så dit opslag i avisen her til morgen om en babysitter og jeg skal bruge en til senere i dag, hvor gammel er de og hvor gammel skal de børn du passer mindst være?” Kira tænkte på hvad hun skulle svare, imens hun beundrede sin 17 år gammel, slanke krop i spejlet og sagde ”jeg er 17 år gammel og alderen på de børn jeg passer, skal være over 5 år gammel og op efter til omkring de 11 – 12år” ”fint så vil jeg gerne hyre dig til i eftermiddag kl. 3 til 23:30 hvis det kan lade sig gøre jeg har en 5 årig dreng der skal passes jeg vil give dig 70 kr. i timen” ”fint nok jeg tager jobbet” Kira fik damens adresse og lagde på hvor efter hun gik over til sit vække ur og satte det til kl. 1 og lagde sig ned igen.

Kapitel 2.

Første job og det var sent på foråret så da kl. var 12:30 kunne Kira ikke sove mere og stod op frisk og afslappet klar til første dag på jobbet, hun gik i bad og gik ud i køkkenet og lavede sig noget morgenmad det var mest yoghurt hun spiste, så det blev det så også i dag, hun så lidt fjernsyn og da kl. var halv 3, tog hun af sted. Hun ankom på adressen og bankede på, en dame i midten af 40’eren kom og åbnede og sagde ”du må være Kira kom indenfor” ”tak” svarede hun og gik ind, hun havde en sommer kjole på og et sæt undertøj der passede ”nu skal jeg hente Nick til dig” sagde damen og kom tilbage 5min efter med en dreng på 5 år som var meget lille af sin alder, ”her er Nick” Sagde damen, Kira tog ham op i armene og mærkede med det samme han havde en, slask pude nede om numsen men hun tænkte ikke mere på det han sagde goddag og spurgte med det samme om Kira ville med og lege? Damen sagde farvel og gik, Kira undrede sig over hvorfor hun ikke havde fået noget at vide om hvad hun ellers skulle, så hun ville nok bare finde på noget hen af vejen.

Da de kom ind på Nicks værelse havde han en masse biler, han elskede biler og de legede med biler i en 2 timers tid, så begyndte Nick at sidde lidt uroligt og hoppe lidt, Kira spurgte om der var noget galt og Nick svarede” ja jeg skal på toilet” Kira kikkede på ham og sagde ”så gå på toilettet” og Nick rejste sig og gik ud af døren, imens Nick var væk kikkede Kira sig lidt omkring og endte med at åbne Nicks skab hvor hun så en pakke pampers tape bleer, i den største størrelse man kan få hun kikkede længe på den pakke med bleer og tænkte på hvorfor en dreng på 5 år havde dem, hun havde smidt bleen da hun var 4, hun hørte nogle trin på vej mod værelset og lukkede skabet Nick kom ind af døren og så lidt trist ud ”hvad er der galt?” spurgte Kira, Nick kikkede på Kira og sagde ”jeg har ikke lært at tage min ble af selv, så jeg har lige tisset i den” Kira var lidt væk da hun hørte det og tænkte ”hvor mærkeligt, han ikke har lært det”, hun sagde så ”Nick jeg har aldrig prøvet at skifte en ble før så er det okay hvis du bare beholder den du har på nu” Nick kikkede på hende og nikkede de satte sig og legede videre og efter lidt tid gik Nick ud på gangen, Kira rejste sig op og gik hen til skabet og åbnede det, hun tog 2 bleer ud af pakken og kikkede på dem hvor efter hun puttede den ene i lommen (den kunne man tydeligt se i hendes lomme ) og den anden i hånden og gik ud på gangen og så Nick sad uden bukser eller under bukser kun den meget gule ble, og trykkede alt hvad han kunne, hun sagde ikke noget men kunne se at der kom en stor bule på hans ble bag på. Hun sagde at det var tid til at blive skiftet, han rejste sig med et sæt og kikkede på hende og sagde ”jeg skulle bare sådan på toilettet” ”det er okay lad os få dig skiftet” svarede Kira, hun blev vist ud på toilettet af Nick og der fandt hun kun nogle vådservietter, hun gik igang med at skifte ham og efter 30 min. var det overstået

Hun sagde hun lige skulle noget og Nick løb ind på sit værelse da hun var alene på toilettet to hun bleen op a lommen og kikkede på den skulle hun prøve en hun følte en mærkelig trang til at prøve den og tog sin sommerkjole af og sine trusser og kikkede på den hun tog den på og kjolen ud over og stak trusserne i lommen og følte på bleen, det føltes som at have en pude på numsen, hun gik ud af toilettet og gik ind til Nick og sagde ”jeg sætter mig og ser lidt tv hvis der er noget så kom og hent mig” ”okay” hun satte sig ud i sofaen og tændte tv’et og sad der max en halv time så skulle hun tisse og MEGET hun rejste sig op men, da hun skulle til at gå ud på toilettet hade hun lyst til at prøve at gøre det i bleen, imens hun stod der.

Hun hade ikke meget tid før hun var nød til at gøre det i bleen, og kort efter hun begyndte at tisse, og hun tissede og tissede, hun begyndte at blive bange for at den skulle lække, hun kunne mærke hvordan det varme tis spredte sig op om numsen, og op om maven, da hun var færdig turde hun ikke sætte sig ned, så hun stod op i en halv time, da hun kunne mærke hun skulle nummer 2 og tænkte ”Fuck, hvad gøre jeg” så kom hun i tanke om bleen og tænkte hvad pokker den chance får hun kun én gang for at prøve, så hun satte sig ned på hug og trykkede alt hvad hun kunne, der kom så meget i den lille ble, at tapen sprang op og bleen landede midt på gulvet og lorten lige oven på hun var ikke færdig, så hun gjorde det færdigt og samlede bleen op, og bar den ud på toilettet og smed den ud, hun tørrede sig selv og tænkte hun måtte have fat i en til, så uden at tage trusser på, gik hun ind til Nick som legede med biler igen og sagde han skulle lige gå ud i køkkenet så kom hun om et øjeblik, han gjorde som han blev bedt om og gik, da han var ude af døren gik hun ind i skabet og fandt en ny ble og skyndte sig at tage den på og gik ud i køkkenet.

Fortsættes måske…

Hvis i vil have mere så giv mig en comment

3 Synes om

Det er en vidunderlig historie. Er ved at sprænges af spænding

Den er fantakist god :woohoo:

Jeg er også enig med de andre. Det næste der kunne ske var måske at hun blev opdaget, og hun begyndte at blive behandlet som en baby :wink:

den var sodan set god nok, :slight_smile: men der skal måske lidt flere mellemrum mellem linjerne :wink:

tisse carl skrev:

Jeg er også enig med de andre. Det næste der kunne ske var måske at hun blev opdaget, og hun begyndte at blive behandlet som en baby ;)

Håber også på noget alla det :).

jeg er ikke inde i baby temaet da jeg selv kun er bleelsker så men jeg tro ikke jeg kan skrive mere da jeg mangler indspiration

hun kunne falde i søvn på sofaen uden bukser på og da moren kommer hjem og ser hun har ble bliver hun behandlet som en baby :slight_smile:

1 Synes om