At have ble på i skole

Skrevet af Diam
Genudgivelse af ældre historie fra 2002.

Første del.

Jeg havde besluttet, at jeg ville prøve at have ble på i skole, men det skulle så være en dag, hvor jeg ikke skulle have så mange timer. Jeg skulle møde kl. 12:00 og have en forelæsning blandt 300 andre elever. At have ble på blandt 300 andre elever, og da det er ens fremtid som afhænger af om man bliver set i ble, så måtte jeg sikre mig at der var absolut ingen som kunne se bleen. En af de tanker som plagede mig var, at hvis der var én som opdagede mig, så kunne snakken hurtigt gå, og pludselig ville alle vide det, og det ønskede jeg ikke.

Jeg sørgede for at de bukser jeg havde på, var nogle som man ikke kunne se nogen unaturlige linier eller folder i og tog en forholdsvis lang bluse på, men den jeg havde kunne ikke dække helt. Så ville den nemlig heller ikke virke naturlig. Jeg tog en Tena maxi på og tøjet og så var jeg klar.

Jeg mærkede, vendte og drejede mig, indtil jeg var overbevist om, at der ikke var nogen som kunne se bleen.

Jeg gik over til stationen, men jeg var lidt forsinket, så da jeg kunne se at toget kom ind på stationen, måtte jeg løbe. Jeg kan hilse og sige at det faktisk er sjovt at løbe med en ble på. Ikke fordi den vrikker frem og tilbage, men fordi der er lidt svære, da bleen mellem benene sidder sådan lidt i vejen. Men i hvert fald så nåede jeg toget. Jeg fik en plads og nu kunne jeg bare vente, til at jeg var kommet frem. I mellemtiden skulle jeg med en stopfyldt bus. Her kom så den første ”test”. Man stod som sild i en tønde og var der en som rørte mig bag på, kunne vedkommende mærke bleen. Jeg tror ikke at der var nogen som gjorde det. Jeg har i hvert fald ikke lagt mærke til det, men det er også lidt svært at mærke med en ble på om der er nogen som berører een let.

Jeg gik hen til stedet hvor forelæsningen skulle foregå, og der var allerede kommet mange. Men jeg skulle jo finde en plads og der er ikke meget plads mellem dem, som sidder lige bag én og dem som sidder foran én. Man møver sig ind mellem folk for at få en plads. I hvert fald så fik jeg en plads og forelæsningen gik i gang. Jeg sad og tænkte på, hvad jeg skulle gøre når der blev pause. Skulle jeg gå ud sammen med de andre og stå og snakke, og få lidt luft eller skulle jeg blive siddende? Nej, jeg besluttede at jeg ville blive siddende, så ville der være mindre mulighed for at blive opdaget.

Da pausen indtraf, blev jeg spurgt om jeg ikke ville med ud. …”Hmm, okey”, så jeg rejste mig, og kunne godt mærke at bleen bagtil var blevet lidt firkantet af at sidde ned, så jeg tog hurtigt min jakke på, og fortsatte med at gå sidelæns, for at komme ud.

Ude i pausen var min bekymring, at nogen ville komme og give mig et kærligt klap bag i, eller lægge mærke til nogle ”forkerte” folder i bukserne. Dette var lige ved at ske, men jeg fik lige undgået det. Det var en pige, som var på vej hen imod mig, men fik lige drejede mig, før hånden kom, så hun ramte mig i siden (hehe). Det kan godt være, at jeg blev i rød i hovedet, men det var jo en nødvendighed.

Da pausen var forbi, skulle jeg jo ind og sidde igen, men her var der allerede folk der var kommet før mig, og disse måtte rejse sig op, for at jeg kunne komme ind på min plads. Man nærmest snoede sig forbi, men kom endelig ind og sidde.

Midt under forelæsningen skulle jeg sådan tisse, men jeg turde ikke at bruge bleen, da jeg ved at bleen er mere sikker når man står op, så jeg måtte vente til forelæsningen var færdig. Men jeg ville alligevel lige prøve at være til forelæsning med en våd ble, så jeg tissede en lille smule. Det var lidt specielt at sidde mellem 300 andre mennesker og tisse, men sjovt var det.

Anden del.

Da forelæsningen var færdig, skulle jeg med en bus, hen til et andet sted i byen, og have 3 timers klasseundervisning. Ude ved busstoppestedet, skulle jeg igen tisse, og fik også gjort bleen lidt mere våd. Men jeg turde ikke at tisse helt færdigt, men da jeg stod i bussen (igen som sild i en tønde) tænkte jeg, at tisse i en bus, ville nok heller ikke være noget, som jeg ville komme til at prøve igen foreløbig. Så jeg tissede færdigt. Det var en dejlig og fri fornemmelse, at stå der i bussen og give slip. Man bliver dog lidt varm mellem benene, men det er jo bare en del som man er nød til at tage med.

Da bussen nåede frem, havde jeg halvanden time før at klassestimen skulle begynde. Så jeg gik op ved skolens computere og sad og surfede lidt. Igen skulle jeg tisse og tissede en smule, men kunne godt mærke, at hvis bleen ikke skulle opdages så var det nok snart tid til at blive skiftet. Så jeg gik ned på et wc og skiftede til en ren ble, og så gik jeg til time, hvor jeg drak en ½ liter cola og lidt vand, og hvad der kommer ind, kommer jo også ud igen, så da der var pause, gik jeg ind ved siden af (i et andet lokale, hvor der også står nogle computere) hvor jeg surfede lidt rundt efter ingenting. Her fik jeg også gjort denne ble våd. Efter pausen og efter en ½ times tid, skulle jeg igen tisse. At sidde ned og tisse er ok, men det jeg bekymrede mig om, var om bleen ikke ville kunne holde tæt, og når man så ville rejse sig op, ville der så være en våd plet bag på bukserne. Men jeg trodsede min bange anelser, og tisse lidt. De følgende 2 timer, blev bleen gjort mere våd og det var så meget til sidst, at lige før vi fik fri turde jeg ikke at tisse mere i den og det var godt jeg ikke gjorde det, for da jeg gik hen på wc’et for at skifte den efter de 2 timer, kunne jeg godt se at den ikke kunne tage mere. Jeg skiftede til en ny, og så var det på tide at tage hjem igen.

9 Synes om

Godt du kom igennem dagen ude at blive opdaget, du gjorde også det rigtige at skifte bleen inden den blev for tung og måske væde bukserne.

1 Synes om

Tak for din historie <3

2 Synes om