Altid huske at drikke vand (G,G,F,M,b)

Indledning:

Historien handler om en pige på 16 år ved navn Line.
Line har aldrig været den højeste, eller mest populære. Dog har hun en rigtig god veninde, som hedder Trine. Line og Trine har kendt hinanden siden børnehaven. Lines forældre, har begge gode jobs, med en god indkomst.

Kapitel 1: Den varme sommerdag.

Det var en varm sommerdag, Line og Trine havde været i storcenteret, og skulle nu hjemad, med alt det de havde købt. Da de kom hjem spurgte Trine ”skal vi ikke gå ud og sole os”? Line ”jo, god ide” De gik ud i deres have, spredte et tæppe ud, og lagde sig ned og nød det. De lå der i et par timer, da de besluttede sig for at gå indenfor igen. Line der ikke havde drukket noget hele dagen, var dehydreret, og besvimede på terrassen. Trine viste ikke hvad hun skulle gøre, og kaldte derfor efter hjælp. Heldigvis var Lines mor hjemme, og kom med det samme ud. De ringede efter en ambulance, samtidig med at den anden udøvede førstehjælp. Da ambulancen kom, satte de sig begge ind, og fulgte med til hospitalet. Da de nåede hospitalet, var Line vågnet igen. Hun kunne ikke huske noget, men blev bedt om at blive liggende, da hun havde slået hovedet.

Da de kom frem til hospitalet, blev Line kørt ind på en stue for sig selv. Derinde var der en læge, der lige kort skulle se på hende, og hvor hun lige skulle prøve at gøre nogen ting. Da lægen var færdig, gik Lines mor, hendes far, som var kommet i mellemtiden, og Trine fik lov til at gå ind.
De kom ind, og snakkede lidt. Så ville Line gerne hvile sig. Det var også blevet sent, så Lines far kørte Trine hjem. Da Lines far kom tilbage, sov Line igen, hun havde været vågen kort, hvor hun havde snakket med moderen igen. Mens de sad udenfor stuen og snakkede, kom der en læge over som gerne ville snakke med dem. Lægen ”Jeres datter har været dehydreret, og har formentlig slået hovedet meget hårdt da hun er landet” Lines mor ”er det alvorligt”? Lægen ”det kan det være, vi ved ikke hvad skaderne er, men hun har en stor hjernerystelse” Lines mor ”hvornår finder i ud af mere”? Lægen ”hun skal lige have tid til at sunde sig.

Vi vil gerne beholde hende her i en 2 dage, måske mere, så vi kan holde lidt øje med hende, og så laver vi en MR-skanning. Hverken Lines far eller mor sagde noget. De fik lov at overnatte der den første nat. Da de vågnede, var der en sygeplejerske der kom ud fra Lines stue, med noget sengetøj i favnen. Line sad i en stol derinde. Hendes far og mor gik derind. De snakkede lidt med hende, og så spurgte hun om hun ikke kunne få noget at læse i. Samme øjeblik som hun sagde det, kom lægen ind ”det må du helst ikke, da det kan belaste din hjerne” Line sagde ikke noget. Lægen ”men du kan få et tv ind, som du kan se lidt på” Line smilte lidt.

Da tv’et kom ind, var der også frokost. Line, og hendes far og mor, fik noget mad ind, de sad og grinte lidt, og efter det ville Line gerne sove. Da Line vågnede igen, satte hun sig og så noget tv, hendes mor og far kom ind og så med. Derefter snakkede de lidt. Faderen ”Line skat, der er mandag i morgen, og det er den eneste dag vi kan tage fri, derfor har vi aftalt, at jeg tager den ene dag, og mor den anden, så en af kan være hos dig” Line ”Tak, vil gerne have en af jer i nærheden” De blev der resten af dagen, og så smuttede Moderen hjem, mens faderen blev der natten over.
Selvom de gerne ville, kunne de ikke komme til at sove i samme rum.

Kapitel 2: anden dag på hospitalet.

Da Line vågnede, var det fordi der var en sød sygeplejerske der stod og nussede hende lidt på kinden. Sygeplejersken ”hej lille ven, gider du ikke lige stå op, jeg skal lige skifte dit sengetøj” Line stod op, og opdagede hun havde tisset i sengen, hun begyndte at græde. Sygeplejersken ”så så, det er hvad der kan ske, du er ikke den eneste det er sket for, efter sådan et slag i hovedet” Line tørrede sine øjne, og snøftede lidt. Line spurgte ”skete det også for mig i går morges”? Sygeplejersken nikkede stille. Line gik ud på toilettet, satte sig på toilettet, og prøvede at tisse, men kunne ikke. Hun blev ked af det, gik i bad, og gik ind i stuen igen. Da hun kom derind, sad hendes far der, de satte sig og så lidt tv, snakkede og gik så ned og spiste morgenmad. Hendes far snakkede ikke så meget, men under morgenmaden, skete det eneste, som Line ikke ville have.

Hun kom til at tisse, og kunne ikke lige stoppe. Der kom hurtigt en sygeplejerske, og tog hende i hånden, mens en anden tørrede op. Det var heldigvis den samme som i morges. Line græd. Sygeplejersken ”så lille ven, det er hvad der kan ske” de gik ind på hendes stue, sygeplejersken sendte hende ud i badet, så ville hun komme tilbage med noget rent tøj. Da Line stadig var i bad, kom sygeplejersken ind. Sygeplejersken ”kommer du ud til mig” Line steg ud af badet. Sygeplejersken ”skal jeg tørre dig” Line græd stille, og nikkede. Sygeplejersken kom over og tørrede hende meget grundigt. Derefter gik sygeplejersken over og hentede tøjet. Men inden Line fik det i hånden sagde hun ”jeg ved godt du formentlig ikke har lyst til det her, men jeg synes det er lidt bedre, end at gå og tisse i bukserne” sygeplejersken tog en lille tynd ble frem.

Sygeplejersken ”den er næsten ikke til at mærke eller se” Line var ikke meget for den, men det var mindre pinligt end at tisse i bukserne. Sygeplejersken ”vi havde desværre ikke flere buksebleer, så det bliver en med tape.” Line sagde ikke noget sygeplejersken ”de kan godt være lidt svære at få på, skal jeg hjælpe dig”? Line nikkede stille. Sygeplejersken lagde en håndklæde ud på gulvet, og lagde Line ned på det. Derefter åbnede hun bleen, lagde den under Line numse, og lukkede den, den passede hende godt, men var en bitte smule for stor, men de var ikke i mindre udgaver. Sygeplejersken hjalp hende op, og hjalp hende i tøjet. Derefter gik de ud i Line stue, hvor hendes far sad. Sygeplejersken talte lige hurtigt med faderen, og forklarede sagen.

Line sad bare på sengen, og tænkte over hvad der var sket i løbet af det sidste døgn eller to. Mens hun sad og tænkte, faldt hun i søvn. Sygeplejersken og faderen ville ikke forstyrre hende, og lod hende sove. Da Line vågnede igen, var det sygeplejersken der kom ind af døren, ”hej lille ven, ville lige tjekke til dig, du har sovet længe” Line rejste sig, og sygeplejersken bad hende om at gå ud på toilettet. Derude tog sygeplejersken bleen af Line, og bad hende om at gå over på toilettet.
Line sagde ikke noget, men kunne pludselig se at det tøj hun havde haft på, var vådt. Sygeplejersken kom tilbage med en pose. ”Nu skal du se her” sagde hun og satte posen. Jeg har taget nogen andre med til dig, de er lidt tykkere men kan derfor også tage mere. Line smågræd lidt, og snøftede.

Sygeplejersken løftede hende ned fra toilettet, og lagde hende på håndklædet. Der tog hun en ny ble frem, og lagde den ind under Lines numse. Line kunne mærke at den var en del tykkere. Line ”de er da meget tykke dem her” sygeplejersken ”det er de normale af dem, den anden du havde på, var en diskret udgave. Line sagde ikke mere, men lod sygeplejersken lukke bleen. ”Så er du klar til et stykke tid” Line rejste sig, og fik noget nyt tøj på. Bleen var ikke synlig, den kunne mærkes mere, men det vigtigste for Line var at den ikke var synlig. Line og hendes far satte sig inde på Lines stue, og snakkede, og pjattede lidt. Da klokken var 3 kom Trine ind af døren ”Hej Line, kom så hurtigt som muligt” Faderen ”nå, så kan i lige underholde hinanden, skal lige hjem og give bilen videre til mor”

Line og Trine sad og pjattede, på et tidspunkt, bukkede Line sig ned, og Trine så bleen. Det gik op for Line at hun havde set den, og hun begyndte at græde. Trine ”bare rolig, det er da lige meget” Line viste ikke hvad hun skulle sige. Trine kom over til hende, og gav hende et stort kram ”du vil altid være min bedste veninde, lige meget hvor meget du forandrer dig. Line smilte, og gav et stort kram tilbage. Sygeplejersken kom ind, og spurgte Line om hun lige fulgte med. Line ”bare rolig Trine er min bedste ven, og tror hun ved alt om mig” sygeplejersken ”nå, okay, skulle bare tjekke om du skulle skiftes” Line mente ikke hun havde tisset, og følte lige efter. Line syntes det var for pinligt over for Trine at sige det, og sagde at den ikke var våd.

Kapitel 3: Mor kommer.

Line og Trine sad og snakkede, og imens de gjorde det, tissede Line igen uden at opdage det. Dette gjorde Line flere gange, indtil de lækkede. Da den gjorde det, viste Line ikke hvad hun skulle gøre, så Trine hev i snoren, hvor der stod service. Sygeplejersken kom ind af døren, og spurgte hvad der var. Line sagde at hun skulle skiftes. Sygeplejersken ”jamen jeg har da næsten lige været herinde, der sagde du den ikke var våd” Line sagde intet. Sygeplejersken gik over og tog fat i hende. Derefter løftede hun hende. Sygeplejersken ”du er måske ikke gammel nok til selv at mærke efter” Line begyndte at græde. Trine havde ondt af hende.

Sygeplejersken tog hende ud på toilettet. Da de var derude, kunne Trine høre Line råbe ”nej, jeg gider ikke have endnu en ble på, jeg er ikke en baby” Trine havde så ondt af hende, at hun gik derud, og sagde ”de er ikke til babyer, jeg tager da gerne en på” Line ”vil du det for mig”? Trine ”ja, alt for min bedste veninde” Da Line havde fået sin på, lagde Trine sig ned, og fik en på. Line storsmilede. Men da Trine var færdig, gik sygeplejersken over til et skab. Og tog noget ud af det. Hun tog det over til Line. ”Det her er gummibukser, og det er så at hvis bleen lækker, bliver tøjet osv. ikke vådt. Sygeplejersken gav Line dem på, og de gjorde at bleen sad helt tæt.

Da de begge kom ind igen, og havde set tv kort, kom Lines mor ind. ”Nå, jeg kan se i hygger jer, jeg smutter ind ved siden af, og laver lidt af det jeg har fået på arbejdet” Line nikkede, og ”hyggede” videre med Trine. De sad og så film i et stykke tid, mens Line tissede, havde Trine lidt svært ved det, selvom hun egentlig synes at det var en meget dejlig følelse med bleen mellem benene. Da Trine endelig tog sig sammen, og tissede lavede hun et stort suk, og havde egentlig ikke noget imod det. Line kiggede på hende med et sjovt kig, men sagde ikke noget.

Trine kiggede tilbage og sagde ”kunne bare ikke holde mig længere, og var dejligt at tømme blæren. Line kiggede på hende, og stak så hånden ned i skridtet på hende, og sagde ”du har faktisk tisset i den” Trine små fnes, og de kiggede på hinanden. Derefter stak Trine hånden i skridtet på Line, og sagde ”du er da heller ikke helt uskyldig” Line grinte, men sagde intet. Moderen kom ind, og sagde hej til pigerne. Pigerne sagde også hej til hende. Moderen sagde ”sygeplejersken har forklaret mig det hele, og sagde at jeg lige skulle tjekke om du var våd Line” Line sagde hun var våd. Moderen gik ud og hentede sygeplejersken.

Sygeplejersken kom ind, og mærkede på Line derefter gik hun over og mærkede på Trine. ”du skal da også skiftes hva”? Trine rødmede. De gik ud, så de kunne blive skiftet. Line blev skiftet først. Hun havde ikke behøvet gummibukserne, men hun fik dem på alligevel. Derefter var det Trines tur, hun fik taget bleen af, og så spurgte sygeplejersken om hun ville have en ny på. Trine ”ja, bare lige indtil jeg skal hjem” Sygeplejersken ”så må du selv tage den af inden” Trine ”ok” Trine fik en ny på. Trine blev der til aftensmad. Efter maden sagde hun ”nu må jeg nok hellere komme hjem inden min mor bliver sur” Line sagde farvel.

Det var alt for nu, fortæsttelse følger.

Fortsæt til Kapitel 4

3 Synes om

God historie…Glæder mig til resten.
Den er godt skrevet og spændende at læse.

MVH.
Bjørn / BleBamsen

1 Synes om

Så får i lige et kapitel mere.

Kapitel 4: hjemad

Om morgenen fik Line lavet sin MR-skanning, og det viste sig at der kun var et lille sted der var beskadiget. Og det var selvfølgelig det der gjorde at man kunne holde sig. Da de var færdige der, fik de lov at tage hjem. Line fik en pakke bleer med, plus et papir, som de kunne aflevere på rådhuset, så ville alle bleerne blive betalt, når det nu var nødvendigt. Line kom hjem, og da klokken var to, stod Trine foran døren. Trine havde det dårligt derhjemme, så det var normalt, at hun kom over hver eneste dag. Hele Lines lille familie kendte hende, og tog hende som en del af familien. Trine og Line gik op på Lines værelse, hvor de snakkede lidt.

Trine spurgte ”hvornår kommer du i skole igen”? Line ”måske i morgen” Line havde siddet og tisset mens de var hjemme hos hende. Trine sagde at hun lige ville på toilettet, det gjorde at Line kom til at tænke på bleen. Hun gik ned til sin mor, og sagde at hun nok skulle skiftes. Moderen mærkede, og det var korrekt. Line og hendes mor havde fået at vide, at det var en god ide, hvis det var en anden person end hende selv, der skiftede hende, da det kunne være svært selv, når man var i hendes alder. Lines mor gik med op, de hørte Trine trække ud, og vaske hænder. Da der så var gået 2 minutter, åbnede Line døren, og spurgte om hun var ok. Trine stod med en ble i hånden og havde foldet den halvt ud. Lines mor kiggede ind, og kom til at grine.

Trine frøs, og selvom hun lige havde trukket ud, havde hun ikke tisset, da hun havde tænkt sig at tage en ble på. Men nu kom hun til at tisse i bukserne i stedet. Lines mor sagde ”nå, du må vist også hellere få en ble på” Trine rødmede, og viste ikke hvad hun skulle sige. Line blev skiftet, og så tog Lines mor Trine. Hun tog tøjet af hende, og lagde det i brusekabinen. Derefter skubbede hun Trine derind, og tændte for vandet. Lines mor ”så kan du lige vaske dig ren” Trine gjorde hvad der blev sagt. Da hun kom ud, tørrede Line mor lige hendes hår, så fik Trine en ble på, og blev tørret stille og roligt. Først benene, så hovedet, derefter overkroppen, og så endelig underkroppen, hvor bleen var. Dette resulterede i at der løb en masse vand ned i bleen. Men ikke særlig meget.

Derfor tog Lines mor, vaskede Trines tøj. Derefter bad hun Trine om at komme. Lines mor sagde ”nu har du jo ikke noget tøj på, så der sker ikke noget ved at du lige bliver våd” efter dette, gav hun Trine hendes tøj i favnen uden hun kunne nå at reagere, og det var godt vådt, så der løb mere ned i bleen. Så bad Lines mor, hende om at gå over til vaskemaskinen, og ligge det ind i den. Trine gjorde som der blev sagt. Da hun var færdig, var hendes ble godt våd foran, men ikke bagpå. Trine spurgte ”hvad skal jeg have på nu”? Lines mor ”Nu har du jo gjort dit tøj vådt, så må du vente til det er tørt igen” Trine smilte stille, Line ville støtte sin veninde lidt, og ville derfor heller ikke have tøj på.

Lines mor sagde, at det var så godt vejr, at de jo kunne gå ud i haven. Haven var heldigvis omgivet af en stor 1 meter tyk busk. Line og Trine løb rundt, og legede, og det endte med vandkamp. De blev begge godt våde, og det samme gjorde deres bleer, men de var da ligeglade, de havde det sjovt. Eller, det havde de lige indtil. Line kunne ikke gøre for det, det kom så pludseligt, men i løbet af under to minutter, var hendes ble fyldt, og det var ikke med tis. Line begyndte at græde, så hendes mor kom hurtigt udenfor. Line stod bare med nogle store våde øjne og græd. Hun kunne ikke sige noget. Lines mor vidste godt hvad der var sket. Lines mor sagde til Line ”Lægerne sagde at det måske kunne ske, og at der intet var at gøre imod det.

Jeg har dog fået nogen piller der gør, at det ikke lugter, hvis det skulle ske” Line gik med sin mor ind, og Trine fulgte med. Da de kom ind, blev Line skiftet, og fik en dejlig ren ble på. Derefter tog hun to af de der piller. Så fik Trine en ren ble på. Trine og Line gik ind og legede. Så kom Lines mor op og sagde at der var mad. De gik ned for at spise. Da de kom ned til bordet, sad hendes far der, og sagde ”der kommer mine to små piger jo” Faderen sagde det med et smil, så Line vidste det var en joke. De spiste aftensmad, og blev enige om at Trine skulle sove der. Det var altid i orden for Trines forældre, de mente kun hun var en belastning. Trine havde ikke tisset så meget, det havde Line dog, så Line blev skiftet. Derefter røg de i seng, begge med ble på.

Fortsæt til Kapitel 5

mere mere mere :smiley: den er så god din historie :slight_smile:

hvad med at skrive noget om at trine også falder :woohoo: .

Super god historie.

skide god historie, hvis jeg må foreslå noget, så skulle det nok være at det var både blæremusklen, og lårmusklen, der var svækkede, fordi så kunne hun jo heller ikke gå. og så var lines mor jo nødt til at bære rundt på line :laugh: .

Altid huske at drikke vand…? HAHA sgu ikke hvis det sker… haha…

Kapitel 5

Næste dag, da de vågnede var Lines ble våd, men Trines tør, pigerne lå og snakkede. Tine valgte at tisse imens, da hun ikke gad rejse sig og ødelægge samtalen. Lines mor kom ind. Hun bad pigerne rejse sig op, de rejste sig op, og Lines mor kunne se, at begge bleer var meget våde. De kom begge ud og blev skiftet. Lines mor “Line, skal du i skole idag”? Line “skal jeg”? Moderen “du har en kort dag på fire timer idag, synes du ikke, at du skal prøve”? Line sagde intet, men nikkede bare. Da pigerne var blevet skiftet, skulle de ned og spise, inden de skulle i skole. Trines tøj var rent og tørt igen, så Trine fik det på. Line fik noget løst tøj på. Trine får ikke nogen ble på. Lines mor kører dem i skole.

Da de kommer frem, bliver Line meget nervøs, og siger “hvad nu hvis jeg har et… Uheld”? Moderen, jeg har lagt en ekstra ble i din taske. Trine og Line gik ind, og snakkede. Det ringede ind til time, så de skyndte sig ind. Under timen, tissede Line. Hun opdagede det, fordi at bleen voksede mens hun sad ned. Da der var frikvarter, hviskede hun det til Trine. Trine “tag bleen under din trøje, så går vi ud og skifter dig” Line listede den stille under trøjen, og gik med Trine ud på toilettet. Derude gik de ind i en bås, Line tog bukserne af, og frem kom hendes ble. Den var langt fra helt våd, men Line var mere tryg ved en helt tør ble.

Trine hjalp Line med at få den gamle ble af, og den nye på. Da de havde skiftet, tog Line bukserne på igen. De lagde den gamle ble i skraldespanden, og gik tilbage til klassen. De nåede det lige til timen. Under timen, blev de sat i par, og heldigvis fik Line og Trine lov til at være sammen. Halvvejs i timen kunne Line mærke det og tænkte ‘det skal jeg bare ikke nu’ men det skulle hun og hun lod det ske.
Trine vidste hvad der var sket, og klappede hende på skulderen. Da timen var slut, skulle Lines mor hente dem, men hun var forsinket. Da Line stod derude med bleen på, og ventede var der en der for sjov sagde til hende “har du skidt i bukserne” Line blev nervøs, og kiggede på sig selv, man kunne svagt se den hængende ble.

Line kunne de sin Mors bil komme kørende hen mod hende og blev glad. Pigerne satte sig ind i bilen, og Line sagde med det samme, skynd dig at køre. Da de var kørt, forklarede Line til sin mor.
Moderen sagde, at hun havde noget at fortælle. “idag ringede jeg til Trines forældre, og spurgte om hun kunne overnatte igen. De sagde ja, og spurgte om hun var ved at flytte ind, for sjov svarede jeg ja, og de svarede dejligt, i vil måske også have hendes lillebror med.” Line kiggede på Trine, hun viste ikke hun havde en lillebror.

Moderen fortalte videre “jeg sagde igen for sjov ja. Og de sagde, at i var mine, og at jeg kunne komme og hente ting senere idag. Vi skal derhen for at hente og sige farvel” Trine kom til at udstødde et yes. “men der er et krav ved det. Du skal bruge ble hele tiden, det samme med din bror” Trine var ligeglad, at få lov til at bo sammen med Line hele tiden, kunne det blive bedre? De kom frem til Trines nu tidligere hjem. Hendes forældre kom ud med to tasker, og hendes lillebror. Så snart han og tingene var i bilen kørte de. Lines mor sagde at de lige tog en stopper ved føtex, de skulle have et par ekstra ting. Hun gik ind, mens Line, Trine og Mark, som hendes bror hed, blev siddende.

Lines mor kom tilbage, og sagde at fra nu af hed hun Dorthe, eller mor Dorthe. De sagde ikke noget til det. Der gik fem minutter. Så var de hjemme. Line skyndte sig ud på toilettet, så hun kunne blive skiftet, Trine gik med derud, så Mark blev helt nysgerrig i hvad der skete, siden de alle gik derud. Han gik derud, og så Line i sin nu rene ble. Han blev helt lammet, og besvimede. Da han vågnede igen, lå han på en sofa. Dorthe kom over til ham “Hej lille pus, det må du altså ikke gøre igen, vi blev helt bange” Mark kiggede rundt, og så at han ikke havde sit eget tøj på, men et par overalls, og en t-shirt. Og han havde noget mellem benene. En ble!

Han rejste dog op og råbte “HVAD SKER DER, JEG ER IKKE EN BABY”!!! Dorthe, det bliver sådan her eller du ryger tilbage til dine forældre. Han begyndte at græde. Dorthe tog ham hen Til sig, og trøstede ham. Måske var det ikke så slemt, Dorthe var jo sød, og hun lugtede ikke af røg hele tiden. Han stoppede med at græde og spurgte “hvor er de andre”? Dorthe “ude i haven” Mark gik derud, og kunne se at de gyngede. De havde begge kjoler på, og man kunne se deres bleer under hver gang de gyngede frem. Mark gik over til dem. De havde begge en libero ble på. Både Line og Trine mente, at de var mere behagelige.

Mens Mark stod der, skulle han tisse, han gik over til Trine da han ikke vidste hvad han skulle gøre. Trine “du skal da bruge bleen” Mark ville ikke, så Trine gjorde det sammen med ham. Derefter sagde Mark “nu skal jeg skiftes” Trine "du bliver skiftet når det er tid, og Line og jeg har fået ansvaret for dig. Så vi bestemmer hvornår. Mark blev sur, og begyndte at græde. Han satte sig på jorden, og græd videre. Line fik ondt af ham, og spurgte Trine “skal vi ikke skifte ham”? Trine “jo så lad os da gøre det”

De tog Mark ind for at skifte ham, han fik en libero på igen, så bad Line og Trine ham om at vende sig, mens de skiftede hinanden. Pigerne skiftede hinanden, mens mark stod i kun ble. Da de begge var skiftet, og også kun havde ble på, hentede de tre bodystocks, en til hver. Pigerne tog selv en på hver, og tvang Mark ned i den sidste. Dorthe kom ind, og sagde “der er mad om en time, indtil da skal i ind på værelset og lege, så henter jeg jer”, pigerne og Mark gik ind på værelset. Da de kom ind på værelset sagde Trine “skal vi ikke lege far, mor og børn”? Line “jo lad os det”. De tog Mark over til sengen, hvor de lagde ham ned, og sagde, nu er du babyen i legen.

Mark ville helst ikke, men vidste ikke hvad han skulle sige, han kunne jo ikke som 8 årig stille sig op mod to 16 årige piger. Som i øvrigt havde fået alt ansvar over ham. Pigerne havde det sjovt, med at tale babysprog til ham, og behandle ham som en baby. På et tidspunkt sagde Line “skal den lille baby ammes”? Trine sagde “ja” Line trak sin bodystock ned, og stak sit bryst i munden på Mark, Mark kunne godt lide det, selvom det var noget en baby gjorde det, så var Line rigtig sød, og det var vel egentlig ret dejligt med den ble. Mark fik ikke noget ud af brystet, men det satte gang i hendes hormoner, som der startede en produktion.

Line syntes at det var dejligt at have Mark liggende der, og amme, og hyggeligt. Da timen var gået, kom Dorthe ind og sagde “så er der mad” Pigerne og Mark skyndte sig ind i stuen, hvor der stod 4 pizza æsker. de spiste maden, og da de var færdige spurgte Dorthe “er der nogen der skal skiftes”? De ville gerne skiftes alle sammen. Så de gik allesammen ud på toilettet, hvor der nu var to pusleborde, et højt og et lavt. Line og Trine startede med at blive skiftet, hvorefter de skulle skifte Mark. Så blev de “små” børn lagt i seng, da de skulle tidligt op næste morgen.

1 Synes om