Allans uheld (B,g,G,F)

Skrevet af: Bivert
Jeg har gået igang med en historie. Det kunne være skønt med nogle kommentarer, og ideer.

Kapitel 1 - Allan og uheldet

Allan skulle tisse frygteligt. Han rakte hånden op, og spurgte den skrappe lærer Fru. Smith om han måtte gå på toilet. ”Der er 15 minutter tilbage af undervisningen, du bliver nød til og vente” Allan lænede med skuffet mine tilbage i stolen, han var næsten desperat for og komme på toilet. Han kunne til sidst ikke holde sig mere, og lod lidt urin løbe ud i sine underbukser, men da han først havde åbnet op, kunne han ikke stoppe igen. Det endte med Allan tissede fuldstændigt i sine bukser, og der gik ikke længe før at de andre fra klassen spottede det. En pige råbte ”Allan har tisset i bukserne!” Frøken Smith hørte det, og kaldte Allan op til sig. Allan vraltede der op, man kunne tydeligt høre og se hans gennemblødte bukser. ”Hvad er det for noget svineri? Jeg sagde du skulle holde dig! Gå hen til skolesygeplejersken og få noget tørt tøj” Allan gik stille ud af klassen, han kunne tydeligt høre alle de andre børn fnise og hviske ad ham. Allan kom hen til sygeplejersken, og fortalte at Frøken Smith havde sendt ham hen til hende. Hun nikkede forstående, og gav Allan noget tørt tøj. Da Allan kom ud fra (med tørt tøj), hørte han over højtaler anlægget ”Allan Hansen, bedes at komme op på inspektørens kontor” Allan sank en klump, men satte kurs mod kontoret. Han bankede på døren, og der blev sagt ”kom ind” Allan gik ind, og så skoleinspektøren Frøken Sommer.

”Allan, Fru. Smith har fortalt mig du tissede i bukserne i hendes time. Jeg ville bare informere dig om at vi ikke gider at se flere uheld af den slags – forstået?” Allan nikkede. ”Godt smut så af med dig” sagde Frøken Sommer med en streng mine. Hvordan kunne de alle være så sure? Det var et uheld, tænkte Allan for sig selv.
Klassen havde fået fri, så Allan satte kursen hjem .Han skyndte sig lidt da han skulle på toilet Da han kom ud foran skolen så han nogle af sine klassekammerater. De så ud som om de ventede på ham, Allan havde ikke lyst til at snakke med dem, så han prøvede og undgå dem. De fik blokeret vejen så han ikke kunne komme forbi. En pige fra klassen sagde ”Haha! Du tissede i bukserne!” De kom alle sammen med smarte bemærkninger, og Allan var lige ved og græde. En dreng skubbede ham så Allan væltede, og det resulterede i at han sked i bukserne. Allan blev siddende nede på jorden, og kunne mærke sin egen lort. Klassen fandt ud af at han havde skidt, og knækkede sammen af grin. De forlod Allan, siddende i sin egen afføring.

Allan fik sjosket hjem. Da han åbnede døren hørte han med det samme sin mor stemme ”Allan. Kom herind nu!” Allan gik ind til hende. ”Allan de har ringet fra skolen… Hvad er det der lugter sådan? Har du nu også skidt i bukserne?” Hun gik hen til Allan. ”For fanden Allan! Gå op og vask dig! Du opfører dig jo som en baby! Jeg skal ud og køre. Når du har vasket dig, bliver du på badeværelset. Forstået?” Allan nikkede, han manglede ord. Allan fik vasket sig selv. Han tog nogle rene underbukser på, og begyndte så at vente på sin mor. Han havde besluttet sig for at forklare de urimelige situationer for hende, så ville hun helt klart forstå det.

Allan hørte sin mors bil. Allan vidste ikke om han skulle være glad eller bange. Han kunne høre sin mors fodtrin op ad trappen. Hun kom ind i badeværelset med en pose i hånden. Hun lagde et håndklæde på gulvet, og fortalte Allan at han skulle ligge sig. Allan var forvirret men lagde sig ned. Han mor trak underbukser af ham. Allan trak dem op igen men så sagde hans mor ”Du gør det bare værre for dig selv” Hun fik trukket underbukserne af ham, og op ad posen trak hun en ble. Allan var i chok, hun kunne ikke være seriøs. ”Allan du vil fra nu af gå med ble. Det bliver i hvert fald en uge, så må vi se på det derefter” Nu fandt hun også babypuder og olie frem fra posen. Hun smurte Allan ind i babyolie, og bagefter dryssede hun babypudder. Allan var så ydmyget at han græd. Til sidst blev bleen trukket over ham, og tapet fast. ”Sådan lille skat! Det var ikke så slemt vel?” Hun tog en T-shirt bed byggemand bob på, og gav ham den på.

Fortsæt til Kapitel 2

2 Synes om

Kapitel 2

Allan var blevet beordret ned i stuen, hvor han fik lov til at se fjernsyn. Men da han mor satte Peter Plys på, fik det bare ham til at føre endnu dårligere. Han kunne ikke koncentrere sig om fjernsynet, for han var stadig rystet over sin situation. Et kvarter senere hørte Allan hoveddøren gå op, og vidste med det samme det var hans søstre. Han havde en lillesøster på 11 og en storesøster på 17, han var selv 14. Han kunne høre de snakkede ude i køkkenet. Allans mor kaldte på Allan, og sagde han skulle komme ud i køkkenet. Allan gik mod sin vilje, ud i køkkenet. ”Piger sig goddag til jeres nye lillebror, Baby-Allan” Begge søstre grinte ad ham. ”Allan valgte at tisse og skide i bukserne i dag, så han for hvad han har fortjent” fortalte Karen (Moderen)

Timerne gik, og Allan skulle tisse. ”Mor må jeg gå på toilet?” ”Lille skat, du har din ble. Det er sådan babyer gør, smut nu ind og leg igen” Allan var sur. At have ble på var en ting, men at skulle bruge den var en anden. Allans tissetrang blev så stor at han til sidst måtte give op, og fylde sin ble med varm urin. ”Mor må jeg få lov til at skifte?” spurgte Allan ”Du må ikke selv spørge om at få skiftet, det er voksne der bestemmer det” Allan gik endnu tristere ind i stuen igen. En halv time efter kom Karen ind i stuen ”Har vi en lille dreng der gerne vil have en ren ble?” Allan blev flov over den bemærkning. ”Lig dig ned lille Baby-Allan” ”HVAD? Må jeg ikke engang skifte mig selv?” ”Babyer skifter ikke sig selv. Lig dig ned” Allan lagde sig ned. Karen kaldte på hans søstre, og de kom ind. ”Jeres nye lillebror skal skiftes. Jeg kan ikke altid gøre det, så i bliver nød til og lære det” ”NEJ! Det går jeg kraftedme ikke med til” sagde Allan. ”Så er det nok! ”Hun tog Allan over låret og gav ham en endefuld. Til sidst gjorde det så ondt at han modvilligt lagde sig ned. ”Det vigtigste når man skifter en baby er at man gør det hurtigt” begyndte moderen. Hun tapede hans ble op, og tørrede ham af med engang servietter. Allan begyndte at græde meget højt.” Caroline gå lige ud og find den røde pose ude i køkkenet ” Hun hentede posen, og op ad den trak hun en baby blå sut. Hun stak den i Allans mund, og det dæmpede hans gråd, men det fik ham bare til at føle sig mere ydmyget. Ikke udover at hans søstre så ham nøgen, havde han nu også en sut. Søstrene grinede, og fulgte med i hvad Karen gjorde. ”Det er vigtigt der kommer rigeligt med pudder på hans numse, ellers for vores lille baby ble udslet” Hun gav dryssede en gavmild portion babypudder på. Til slut kom en ny ble, og den blev tapet fast. ”Sådan skifter man en baby piger! Men nu er det også snart sengetid for Baby-Allan!” ”Men mor klokken er jo kun 18:30” mumlede Allan ”Babyer skal have meget søvn” fastslog hun. ”Du kan blive
oppe et kvarter mere”

Allans søstre og mor gik ud i køkkenet, mens han selv blev i stuen. Fem minutter senere kom de ind igen. ”Allan kom lige hen til mig i sofaen” sagde Karen. Allan kravlede der hen, og så hun havde en sutteflaske i hånden. Allan fik et chok da han så den. ”Lig dig op til mig, det er tid til din godnat flaske!” sagde hun med en sukkersød stemme. Allan ville ikke have en endefuld mere, så han kravlede op i sofaen, lagde sit hoved på sin mors skød, og begyndte at drikke. Han blev derefter lagt i seng. Allan fald hurtigt i søvn da det havde været en utrolig lang dag.

Fortsæt til Kapitel 3 - del 1

1 Synes om

en rigtig go historie jeg elsker at læse om ble tvang og vil gerne selv prøve det :wink:
fortsæt endelig du skriver rigtig godt

1 Synes om

Kapitel 3 - del 1

Allan blev vækket af sin mor kl. 7 ”Allan, du skal op nu!” Allan stod op, og lod en omgang morgentis flyde ud i bleen. Hans mor kom ind på værelset, fik ham lagt ned og tørrede ham af. Hun tog så en ny ble, og skulle til at give ham den på, men Allan stoppede hende.
”Jeg skal da ikke have ble på i skole?”
”Uha jo. Babyer går med ble hele tiden. Jeg har lavet en aftale med skolesygeplejersken. Du skal besøge hende i frikvartererne hvor hun skal tjekke den ble. Hun skal nok skifte dig”
”Det kan du ikke mene” Allan begyndte at græde
Karen gav ham sutten og sagde ”Jo det gør jeg, og hvis du brokker dig mere, skal jeg give dig noget at græde over” Hun gav ham et par shorts på og en T-shirt med Peter Pan på. Allan kiggede sig selv i spejlet. Man kunne tydeligt se han havde ble på.

En halv time senere kørte de af sted mod skolen. Allan vidste at hans søstre allerede havde fortalt skolen om hans tilstand, og det gjorde ham bare mindre tryg om hvad der skulle ske. De nærmede skolen, og Allan blev kun mere nervøs. Allan var svimmel da hans mor parkerede bilen.

”Allan, vi skal lige op og snakke med Frøken Sommer” De gik op mod Frøken Sommers kontor, og Allans mor åbnede døren.

”Det var da et tidligt besøg” sagde Sommer

”Jeg vil bare informere dig om Allans straf for det han gjorde i går”

Hun trak Allans bukser ned, så hun kunne se hans ble 100% Frøken Sommer smilede og sagde

”Ser man det! Det fortjente han skam også”

”Hvis der bliver nogle vanskeligheder, må du gerne straffe
ham yderligere”Hun rakte Frøken Sommer en pose.

Allan fik lov til at gå til time, selvom han ikke havde lyst. Han følte at alle vendte sig om og kiggede på ham. Han var på vej hen ad gangen, da han blev stoppet af Caroline (hans lillesøster) ”Tøser, det her er min nye lillebror” ”Gå af helvedes til” sagde Allan og løb væk. Han vidste at det ikke var smart sagt, men det måtte vente nu. Det blev kun værre da Allan gik ind i Klassen. Da han åbnede døren, blev han mødt af et stort latterudbrud. Klassen havde åbenbart ikke glemt situationerne i går. De råbte at han var en baby, og at han skulle have ble. ”Det tror jeg ikke er nødvendigt!” Sagde Lasse ”For jeg det har han allerede!”

Fortsæt til Kapitel 3 - del 2

1 Synes om

dden er god kommer der ikke mere

det en rigtig god historie og godt formuleret. Og meget indholdsrig. Glæder mig til at høre mere. Og så det spændende læsning

Kapitel 3 - del 2

Hele klassen grinede af Allan. Han fik tåre i øjne, og det fik bare klassen til at mobbe ham endnu mere. Dagen før havde han haft mange venner i klassen, nu havde han ingen. Læreren kom ind i klassen og begyndte at undervise. Allan kunne ikke følge med i undervisningen da han stadig var rystet over morgenens begivenheder.

”Allan vil du komme op til tavlen og skrive svaret på dette stykke?”

Allan kunne ikke svaret, men gik op til tavlen. Han kunne høre alle fnise ad ham. Da han ikke kunne svaret blev Fru. Smith sur. ”Har du ikke fult med?! Gå hen i hjørnet!” Allan gik hen til hjørnet. Da han havde stilt sig der, rev Fru Smith hans bukser ned til knæene så hans ble blev synlig for hele klassen. Det var den værste ydmygelse Allan havde prøvet. Da han havde stået der i et kvartet, skulle han tisse.
”Fru Smith, må jeg gå på toilet?” Spurgte Allan fra hjørnet

Hun udstød en kynisk latter og kaldte Allan op til sig. Da han kom op til hende, fjernede hun hans shorts fuldstændig.

”Nu må du gå på toilettet lille Allan” Allan begyndte at græde, da dette var det mest ydmygende punkt han nogensinde have gennemgået.
”Sut på din tommelfinger så dine klassekammerater kan se hvilken baby du er”

Allan stak tomlen i munden, endnu mere grædende. Hans blære var ved at flække, og kunne ikke holde det mere. Han lod lidt urin flyde ud i bleen, men to sekunder efter var den næsten fyldt. Man kunne tydeligt se at han havde tisset i bleen, og klassen ubrød det største latterbrøl hidtil. Allan blev sendt hen til skole sygeplejersken for at få skiftet. Da han kom derhen var det til hans største frygt at, Frk. Sommer også var derinde. Han tog en dyb indånding, og åbnede døren.

De lagde med det samme mærke til at han kom ind. ”Der har vi jo lille Allan! Skal han have en numse?” Spurgte sygeplejersken. Allan nikkede modvilligt. Hun klappede på briksen, med intentioner om at Allan skulle hoppe der op. Han lagde sig på briksen, og de begyndte at pille bleen ad ham. Han blev skiftet ad de to damer, og fik en ren ble på. Resten af skoledagen gik uden andre episoder.

Kapitel 4 - del 1

Allan blev hentet fra skole af sin mor. Hun fortalte ham at de skulle ud og handle ind. Allan, som mest havde lyst til at komme hjem efter dagens oplevelser, vidste at det var dumt at brokke sig. Så de kørte ud til centeret. Allan havde troet de bare skulle i et supermarked, men de skulle åbenbart i centeret. Karen (Allans mor) tog ham med ind i butik ”BABIES R US!”- Allan vidste at det ikke var noget godt tegn. Lige da de gik ind, blev de overfaldet af en
medarbejder.

”Velkommen til Babies R us, hvad kan jeg hjælpe med?
”Min lille dreng her skal have nogle nye bleer. Han er ved at løbe tør. Har i noget i hans størrelse?”
”Hos os, har vi udstyr til alle størrelse babyer, også din dreng.”

Allans mor og sælgeren gik igennem butikken, og snakkede om hvilke bleer der ville passe Allan bedst. Allan kunne ikke bære at høre efter, så han vraltede bare efter dem. Ti minutter efter havde de fundet de korrekte bleer. ”Vil han ikke prøve dem på? Så er vi helt sikrer på at det er de rigtige bleer vi har valgt”

”Strålende idé” Fastslog Karen. Da de kom ud til butikkens badeværelse fik Allan endnu et chok. Selvom han næsten var vant til nye ydmygelser, var det utroligt svært at bære. Det var et forstørret puslebord. En rigtig baby et, med madras, hylder fyldt med bleer, salve og pulver og malet i
en svag lyseblå farve.

Allan fik besked på at hoppe op. Allan blev klædt af, mens sælgeren gjorde bleerne klar.
”Lad os starte med stofbleerne” Sagde sælgeren.”Det gode med stof bleer er at de kan fås i mange tykkelser, eller man kan bare putte flere på sin baby”
”Lad os prøve med 3” Sagde sælgere. Hun skubbede bleerne ind under Allans numse, og fik dem lukket med to store sikkerhedsnåle. Det var en helt anden følelse for Allan. De virkede meget tykkere end det han før havde prøvet. ”Vil man have ekstra sikkerhed kan man bruge gummibukser. De sørger for at bleen ikke lækker” Hun trak en lyseblå gummibuks ned over bleen. ”Vi tager10 stof bleer, og 4 par gummibukser” sagde Karen.

”Lad os nu prøve engangsbleerne” De efterlod Allan på puslebordet og gik ind i butikken. Fem minutter efter kom de tilbage. Allan fik taget stofbleerne af, sælgeren begyndte at give ham engangsbleerne på. Han klynkede lige så stille, men hans gråd blev større. Karen tog en sut frem fra sit taske, og stak den i hans mund. Det dæmpede hans gråd, men fik ham til at føre sig endnu mere ydmyget. Allan havde ikke fulgt med i bleskiftet, og var overrasket over at sælgeren var så hurtig færdig. Til hans gru opdagede han at de nye bleer havde små barnlige tegninger. ”De passer også perfekt” udbrød Karen

”Jeg har taget nogle ekstra ting med hvis du er interesseret” Hun trak en bodystocking, en sparkedragt og et par smækbukser frem. Karen fik et endnu større smil på læben, og købte dem alle sammen. De fik betalt, og kom ud af butikken. Allan glædede sig nu til at komme hjem, hvis bare han vidste hvad der ventede.

Fortsæt til Kapitel 4 - del 2

1 Synes om

Kapitel 4 - del 2

Allan og hans mor kom ud til bilen, og satte kursen hjem. ”Jeg har en overraskelse til dig når du kommer hjem” Han vidste at det ikke kunne tyde godt. Da de nåede hjem, og kom ind i huset så Allan sin ”overraskelse”.
Det var en højstol til babyer – bare meget større. Allan kunne ikke bære det, hvor langt ville de gå? Han fik besked på at sætte sig op. Han havde ingen muligheder end at gøre det. Han satte sig op, og blev spændt fast. En bakke blev klikket fast til bordet, og et glas babymad blev sat foran ham. Allan der modvilligt begyndte at spise, følte sig nu mere som en baby end nogensinde før. Madden smagte forfærdeligt – men han var tvunget til at spise det hele. Da han havde spist op, blev en sutteflaske sat foran ham.

Efter hans måltid blev Allan fulgt ind i stuen, hvor hans gamle kravlegård var blevet sat op. Den var sat i hjørnet af stuen, og fyldt med hans gamle legetøj. ”Leg nu lidt baby Allan, han satte sig ned med legede ikke. Han tænkte bare på situationen.

Som tiden gik i kravlegården, blev det kedeligere og kedeligere. Derfor begyndte Allan at pille ved legetøjet. Han var så optaget ad det, at han ikke hørte det bankede på døren. Det gik først op for ham at der var kommet besøg, da de kom ind i stuen. Allans hjerte slå i tredobbelt baglæns saltomortale da han så hvem gæsterne var. Det var Allans bedste ven, Rasmus. Han stod med et forvirret ansigtsudtryk. Ved siden af stod hans mor Kirsten. Hun stod med et barmhjertigt smil. Til sidst var der Rasmus lille bror på 3 år, Simon. Han opfattede ikke situationen.

”Allan valgte at opføre sig som en baby, så vi behandler ham som en et stykke tid” sagde Karen

”Jeg er sikker på at det er fortjent. Ham og Simon kan lege sammen!”
”God idé!”

Simon blev ført ind i kravlegården til Allan. Han begyndte straks at lege. Allan følte sig endnu mindre at have en rigtig baby i kravlegården sammen med ham. Tiden gik og pludselig skulle Allan lave stort. Han vidste der ikke var nogen grund til at spørge om at få lov til at gå på toilet. Så han begyndte at lave lort i bleen. Da de to mødre kom ind og kiggede til børnene kunne de hurtigt lugte det. De fandt frem til at Allan var beskidt, hvor Simon kun var våd. De besluttede sig for at skifte dem.

Da de blev lagt ned, og var klar til at blive skiftet, kom Rasmus ind. Han grinede ad Allan. Han fik taget bleen af. Hele hans ble område var indsmurt i lort. ”Store babyer, store svinerier” grinte Karen. Allan begyndte at græde, men fik hurtigt stukket sin sut i munden. Ikke nok med at han fik skiftet en lorteble, fulgte hans tidligere bedsteven med. Da de begge var tørret af, kunne man tydeligt se at Allans tissemand var mindre end Simons. Møderne grinte ad det, og det fik bare Allan til at græde mere. Og det var faktisk rigtig – Allans tissemand var usandsynligt lille. Han fik en ren ble på (dem med de barnlige tegninger) og et bar smækbukser.

”Allan skal have det fine tøj på, nu når vi skal ud og spise!”

Fortsættes i Kapitel 5

Kan i lide historien? Jeg kunne godt tænke nogle kommentarer! Jeg tager også i mod idéer og konstruktiv kritik!

2 Synes om

Det er en rigtig sjov historie. Jeg synes det kunne have været sjovt hvis Rasmus også var blevet en baby :wink:

Hej det er en rigtig fint historie du har skreve der. En ide var da at rasmus hans beste ven også blev baby igen og kom til lege med Allan :slight_smile: må den måde blev enedu breder venner. :slight_smile: forsæt du bare gør det godt hilsen kaj

enormt god… håber der kommer mere

1 Synes om

Jeg glæder mig også til en forsættelse. Jeg har bare lidt svært ved at se hvorfor den er i dette forum og ikke danske historier fordi der indtil videre ikke har være noget sexuelt med i historie endnu :wink:

Ja da kom bare med mere

2 Synes om