12 årig ville prøve at gå med bukseble (B,M)

Emil

Hej jeg hedder Emil, jeg er 12 år gammel. Jeg bor hos min mor, da far og mor blev skilt for 3 år siden.
Hver anden weekend er jeg hos min far fra fredag til søndag. En af weekenderne hvor jeg var hos far havde jeg fået lov til at bestemme hvad vi skulle lave.
Min plan gik ud på at jeg skulle købe en ble. Jeg fandt langt om længe en bukseble i en lille voksen størrelse, så skulle jeg på en eller anden måde overraske far med bleen.
Det blev endelig fredag, straks efter skolen tog jeg toget ud til far. Han stod klar til at modtage mig. Jeg går ind på mit værelse og tager buksebleen på, den ligner faktisk en ganske almindelig undebuks udenpå tager jeg et par joggingbukser og så ud til far.
Far jeg har tænkt på hvad vi skal i dag, vi skal løbe en tur sammen. Javel, det kan vi da godt, han går ind for at skifte til løbetøj.
Vi forlader huset og løber ud ad vejen, jeg må bestemme ruten, det fører os gennem en skov, hvor vi lige holder en pause. Jeg siger: “Jeg skal på toilet” “Skal du tisse”, spørger far. “Det skal jeg også, men jeg skal også lave” “Det er ikke så godt for jeg har ikke toiletpapir med”. “ Det behøves heller ikke”. “ Behøves det ikke så får du bremsespor i underbukserne”” Nej, nu skal jeg vise dig noget”. Vi går lidt ind i skoven og finder et sted, så jeg kan komme “på toilet”. Jeg tager joggingbukserne af og står nu i buksebleen. Far reagerer ikke over synet af dem, men spørger: “ Skal du ikke have underbukserne af også”. “ Nej far, det er nemlig en bukseble” “ What is it?”.Far glemmer helt at tale dansk, “hvornår er du begyndt at bruge ble?”. “ Nu skal du se, nu tisser jeg og du kan ikke se noget vel” “Næh, det må jeg indrømme” “ Nu skal jeg lave i dem, mon det er bedst at stå op”. “Nej, jeg tror du skal sidde ligesom du ville ha gjort normalt. .Jeg sætter mig på hug og presser, jo, nu kommer den, jeg kan mærke den varme der spreder sig og det bedste er, der kommer ikke noget ved siden af. “ Nu er jeg færdig, nu tror jeg ikke jeg kan løbe mere, skal vi ikke gå stille og roligt hjemad.” Vi trasker hjemad, jeg går som en der har skidt i bukserne og det har jeg jo også. Vel hjemme igen skal jeg have bleen af. Vi har ikke noget puslebord så jeg lægger mig på gulvet ude i badeværelset, mens far hiver buksebleen af, en stank af lort breder sig. “Puha” siger far,” du er smurt ind i lort helt om til tissemanden og du er begyndt at få hår på, kan jeg se, der sidder nemlig også lidt på… Jeg tror at du skal spules under bruseren.” Jeg kommer ind i den varme stråle og vandet bliver helt brunt.
Efter nogle minutter er jeg helt ren og kan tage rene underbukser på.” Du skal ikke have en ny ble på”, spørger far. “ Nej, det var kun for sjov, hvad synes du om det”.
“ Jeg ved nu ikke rigtigt, nej jeg synes du er for stor til ble.”

1 Synes om

meget god start jeg tror du kan lave en rigtig god historie ud af det, men rigtig god fortælling