Kan ikke komme ind på mine beskeder

2 år 9 måneder siden #1 af DiaperTech
Hej,

Er der andre som ikke kan komme ind på deres beskeder?
Jeg har modtaget en besked, men når jeg trykker på brev ikonet, så står den bare og loader.
Jeg har kun prøvet fra Chrome på mobilen.

Er det kun mig?

Mvh DiaperTech

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 år 9 måneder siden #2 af DLsailor
Hey, jeg havde samme problem for nogle dage siden, prøv og ryd browser historikken, det hjalp ihvertfald på min telefon, jeg brugte også Chrome :) håber det hjælper
Følgende bruger(e) sagde tak: Bletrold

2 år 9 måneder siden #3 af DiaperTech
Jeg prøvede og det virkede. Mange tak.

2 år 9 måneder siden #4 af Babylai
Ja et par andre har rapporteret det efter den sidste opdatering - som I opdagede så er tricket at slette cache / midlertidige internetfiler.

Hvis der er nogen det ikke virker for så sig til, hvis vi kan beskrive / fremprovokere problemet kan vi få leverandøren af systemet til at se på det.

- Nicolai

1 uge 6 dage siden #5 af Plasticfetichisten
Kære Brugere! Når jeg vil se, om der er private beskeder fra mine venner på ageplay.dk kan jeg ikke se om der er private beskeder. Jeg er jo blind og bruger Mozilla firefox og google Chrome. Jeg bruger skærmlæseren Nvda. På forhånd tak. Mvh. Plasticfetichisten.  

1 uge 6 dage siden #6 af blebarn
Det viirker fint eller så fint som ageplay n u virker. Find søgefeltet, brug skift+tab enn gang og så står du på linket til dine beskeder.

1 uge 6 dage siden #7 af Plasticfetichisten
Kære Blebarn! Hvad skal jeg skrive i søgefeldtet? Mvh. Plasticfetichisten. 

1 uge 6 dage siden #8 af blebarn
Du skal ikke skrive noget, men bruge søgefeltet til at kunne finde linket ved at trykke skift+tab som jeg skrev. Du kan også bruge capslock+f7 listen og finde notifications, næste link hedder så nok pending og linket bagefter er linkettil din indbakke.

1 uge 5 dage siden #9 af Plasticfetichisten
Kære Blebarn! Mange tak for anvisningen. Det driller stadig. Skyldes det at jeg bruger nvda? Kan det også skyldes, at jeg ikke har slettet browserdata? Jeg kan godt aktivere linket notifikations og derefter går der noget galt. Jeg kan finde vennen, som jeg vil se om der er beskeder fra, men kan bare ikke finde beskeder fra vedkommende. Jeg kan sagtens sende vedkommende beskeder og læse vedkommendes profil. Mvh. Plasticfetichisten.

1 uge 5 dage siden #10 af blebarn
Du skal ikke ind i notifications men ind på det link der hedder noget i
konvelut XX hvor xx er antallet af beskeder du har i din indbakke.
Problemet er at konvelut er en åndsvag smiliey så du kan ikke finde teksten, derfor skal du vide hvor linket befinder sig i forhold til forsidens øvrige links.
Hos mig kommer linket lige efterr  linket  
venne invitationer
som sagt find søgefeltet og brug skift+tab det virker fint. Alternativt find linket venne invitationer og find næste link.  Herfra skal du så finde den mailtråd i listen af mails du vil læse og det er heller ikke helt let.

1 uge 5 dage siden #11 af Plasticfetichisten
kære Blebarn! Mange tak for anvisningen. Så lykkedes. Men når jeg bruger google chrome og nvda gjorde som følger. Jeg går ind på siden. Piler til venneinvitationer og lige efter venneinvitationer kommer et link som er et syvtal, som jeg klikker på og vupti er jeg inde i privatebeskeder. Jeg ved ikke om det giver mening for dig. Mvh. Plasticfetichisten.   

1 uge 4 dage siden #12 af blebarn
Det undrer mig lidt at den ikke siger en tekst for ikonet for indbakke den smieley udover tallet for dine beskeder, men du har fundet den helt rigtige vej ind, så alt er godt. Bemærk at dit 7 tal ændres når du får nye beskeder, og det er iøvrigt også den bedste måde at holde øje med nye beskeder på.

• Ikke tilladt: at oprette nyt emne.
  • Ikke tilladt: at svare.
  • Ikke tilladt: at redigere din besked.
Tid til at oprette siden: 0.229 sekunder

Velkommen

Hej og hjertelig velkommen til Ageplay.dk. Sitet er for alle der leger med rollespil med alderen som parameter eller har lyst til bleer - uanset om du er en sød eller uartig skolepige, en vanskelig teenager eller et lille barn der stadig bruger ble.

Uden profil

Selv om du endnu ikke er parat til at oprette en profil så er der masser af ting du kan se på her. Og der kommer mere til.

• Information - indgangen til vores artikler. Information om sitet og beretninger fra nogle af dets brugere.
  • Munch - kom og mød ligesindede
  • Chat - kom på chatten og lær os at kende
  • Historier - Lige fra de søde uskyldige til de slemme og hardcore fantasier

Har du brug for hjælp eller har du spørgsmål så kom på chatten - vi bider ikke :)

Med profil

Hvis du logger på har du, udover ovenstående, adgang til profiler, billeder, specialgrupper (hvis du er over 18) samt forum.

Det er gratis at oprette en profil, vi beder kun om 2 ting:

• En fungerende e-mail adresse
    Så vi kan komme i kontakt med dig og så kan få nulstillet dig password hvis du glemmer det.
  • At du er ærlig om din alder
    Så vi kan indrette kommunikationen med hensyn til din alder og tage de nødvendige forholdsregler

På Admingruppens vegne

"Babylai" - Nikolaj