× Her kan du tilbyde betalte services af forskellig art. Eller diskutere dine erfaringer med dominatrix og lignende. Opret en ny tråd hvis den du vil fortælle om ikke findes.

Bemærk at kun brugere over 18 år må deltage i dette forum.

Forum'et kan læses af gæster, men du skal være logget ind på sitet for at skrive. Du kan være anonym i denne kategori.

Som en forsøgsordning er det muligt at poste anonymt i dette forum.

HJÆLP!!!!!!!

1 måned 18 timer siden #1 af Mullerpus1
HJÆLP!!!!!!! blev oprettet af Mullerpus1
Jeg har gjort noget mega dumt, hende der jeg advarede jer om har nu truet mig fra en anden mail adresse og afpresser mig nu for penge $550 helt præcist ellers sender hun/de nogle private billeder til alle jeg kender ved ikke hvor seriøst jeg skal tage det men jeg er pænt bange alligevel, har gemt mailen og blokeret den mail den blev sendt fra, de skriver jeg har 10 timer ellers ryger det op alle steder, ved ikke hvad jeg skal gøre........ undskyld at jeg slår det op herinde men ville bare gerne have fat i så mange som muligt også for at advare folk om at der findes nogle syge typer på nettet 

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 måned 18 timer siden #2 af bledanmark
Besvaret af bledanmark på emne HJÆLP!!!!!!!
ja 550$ i denne her omgang så 1000$ næste gang. Om du evt skulle ende på div tumbler eller hvor de nu kommer så skal folk vel stadig søge efter noget bestemt for at få fat i dem. Hvis det var mig så skal vedkommende ikke have en krone men en politi anmeldelse i stedet for. Du har vel ikke givet hende din addresse bog? Så kender hun heller ikke dine venner eller hvem du har i den. Så de får dem ikke.
Følgende bruger(e) sagde tak: chitoye, bliverbaby, Mullerpus1

1 måned 17 timer siden #3 af Louiseloli93
Besvaret af Louiseloli93 på emne HJÆLP!!!!!!!
Det første jeg ville gøre ville nok være at ændre passwords på dine forskellige sider.

Vis det billeder du har sendt personen ville jeg nok gå til politiet med det. 
Følgende bruger(e) sagde tak: Mullerpus1

1 måned 14 timer siden #4 af Mullerpus1
Besvaret af Mullerpus1 på emne HJÆLP!!!!!!!
Nej jeg har ikke givet nogle navne på nogle jeg kender men folk der laver den slags kan vel hacke alt frem tænker jeg.....men politiet er blevet informeret og forbrydelsen er anmeldt 

1 måned 13 timer siden #5 af junior
Besvaret af junior på emne HJÆLP!!!!!!!
Der skal alligevel en del til for at kunne hacke sig til specifikke personers oplysninger.

For det meste er det blot en skræmmetaktik, for at de kan sende billeder, skal de vide hvem de vil sende til..

Oftest bliver man hacket, hvis man bruger samme bruger/mail og kode til flere forskellige sider/systemer, hvis bare en af disse sider bliver hacket.

Det kan selvfølgeligt være svært at gennemskue, hvornår der kan være sket hvad, men man kan indtaste sin mail adresse her, og få at vide om ens mail har været del af et hack på siden  haveibeenpwned.com/

Hvis det er tilfældet bør man skifte koden til alle andre steder hvor samme mail og kode har været anvendt.

Det er 100% sikkert at slå sin mail adresse op på have-i-been-p0wned siden, de gemmer ikke mail adressen, med mindre at man beder om at få tilsendt en mail, hvis ens mail adresse i fremtiden optræder på nye lister over kompromiterede oplysninger.

I tilfældet af truslerne, kan du jo bede om bevis for hvem de ville skrive til.. men oftest er det langt nemmere at komme med en tom trussel, fremfor at skulle udføre et hack.

Hvis det er noget du vil have hjælp til at undersøge nærmere, eller have uddybet siger du bsre til.
Følgende bruger(e) sagde tak: crinklz

1 måned 6 timer siden #6 af Knudsepusse
Besvaret af Knudsepusse på emne HJÆLP!!!!!!!
Ej hvor forfærdeligt!! Er ny herinde og bliver da ærligt talt lidt skræmt! Hvad er det for en rædsom kvinde?? Har hun fundet dig herinde? Bamsekram fra Knudepusse
Følgende bruger(e) sagde tak: Mullerpus1

1 måned 2 timer siden #7 af walker
Besvaret af walker på emne HJÆLP!!!!!!!
det eneste man ikke må gøre er at begynde at sende penge for så kan man være sikker på at det aldrig stopper men hvis det var mig ville jeg holde øje med om der kom billeder på netter hvis der gjorde det ville jeg skrive til til dem jeg kendte at der nok kom noget på netter jeg ikke ønskede at der kom frem det ville tage det værste jeg er selv kommet ud for at der var nogle der ikke vidste jeg var til ble og baby tøj mange gange bliver man selv overasket over hvordan de tager det da jeg var ung blev jeg opdaget jeg troede det ville være det værste i mit liv men min mor sagde det er der mange der gør det har jeg set i tv i dag elsker jeg at gå med så stor en ble på at folk ikke kan undgå at se jeg har den på og vise mig frem så op med humøret mange tror det værste vil ske
Følgende bruger(e) sagde tak: bliverbaby

1 måned 1 time siden #8 af junior
Besvaret af junior på emne HJÆLP!!!!!!!
Det er efterhånden meget normalt at der bliver masseudsendt afpresningsmails til alle emailadresser der bliver frit tilgængelige på nettet, ordlyden er often den samme.. noget i stil med "jeg har fulgt dig igennem noget tid, og har taget billeder med dit webcam, og set hvilke interessante sider du har besøgt (du har en god smag).. ofte skrevet på engelsk eller dårligt dansk..

Som walker siger, skal man ikke sende nogen penge, de sender denne slags mails for at lokke uskyldige i fælden..

1 måned 47 minutter siden #9 af bledanmark
Eller dårlig svensk:) Jeg har fået nogle af disse på min gmail fra ANONYM HACKER, Hvor ANONYM HACKER har fulgt mig på visse sider samt mit
webcam, skønt der ingen webcam er i den computer jeg bruger til det og
har været inden på disse sider som ANONYM HACKER siger jeg har været
inde på.
De andre computere jeg har er kameraet klisteret over. Ja der findes meget scam på nettet :(

4 uger 5 timer siden #10 af Mullerpus1
Hej alle, jeg er utrolig glad for at i alle har svaret mig i forhold til min krise, men politiet blev sat på sagen med det samme og der er ikke sket mere har blokeret scamerne over alt så de ikke kan genere mig mere... tusind tak for støtten fedt at se så mange komme med gode råd, erfaringer eller trøst så dejligt 
Følgende bruger(e) sagde tak: optaget

3 uger 4 dage siden #11 af Michael24
Besvaret af Michael24 på emne HJÆLP!!!!!!!
Det er jo sikkert fint at det er anmeldt til politiet. Man skal bare ikke gå rundt med den naive barnetro at de på nogen som helst måde, forsøger at gøre noget som helst ved det.

I Danmark har vi ikke længere et politi, men derimod soldater som skal beskytte regeringen.

Hvis du blive stukket ned med kniv og får skåret din mavesæk op, selv her kan Dansk politi ikke "belemres" med at skulle gøre noget. Du får endda selv lov til at møde op på en politistation for at anmelde det, 1 mdr senere når du er udskrevet fra hospitalet...

Har du haft røveri ved højlys dag, af fx indvandre bander som voldelig er gået ind, har truet dig på livet og revet dine vare ned fra hylderne? Jamen bed da til at de stjal for over 100.000 i indkøbspris, for eller er det altså (kun) en forsikringssag, og ikke noget dansk politi gider røre ved.

Men ve dig for om man sidder i sit eget hjem og suger røg ud af en plante, som får dig til at slappe af... Så rykker soldaterne ud, sparker din dør ind uden dommerkendelse og ligger dig i benlås.

Det er de meget, meget sørgelige tider og forhold vi lever med. Retfærdighed og lov, er en saga blot og  du skal ikke gå rundt og tro politiet er her for at hjælpe dig. De er her for at holde dig nede.
Følgende bruger(e) sagde tak: dirty games

3 uger 4 dage siden #12 af bledanmark
Nu er vi vist ved at komme ud på et sidespor.
Men Michael24. Jeg håber ikke at du selv har stemt på de politikere der har sørget for at vi er kommet ud i denne situation.
Følgende bruger(e) sagde tak: Michael24, bliverbaby, Louiseloli93

2 uger 4 dage siden #13 af dirty games
Besvaret af dirty games på emne HJÆLP!!!!!!!
Du sætter tingene på spidsen, men overordnet set er jeg enig med dig, Michael24. Politiet er her mere for at beskytte staten end for at beskytte den lille mand. Vi ser også, at de har meget travlt med at tildele almindelige danskere dummebøder for bagatelagtige "Corona-overtrædelser" (som når en mor leger med sine to børn på en legeplads på Islands Brygge et sted, hvor der er forsamlingsforbud), mens hjemmerøvere og hardcore kriminelle ofte slipper...

Men det er jo et sidespor, så måske skal vi ikke gå yderligere i detaljer. Admins har før gjort opmærksom på, at de ikke vil have at forum her bliver politisk. Så disse ting kan vi diskutere på andre fora. ;)

Til emnet: Lad være med at betale. Jeg er enig med dem, der skriver, at hvis man først betaler, så bliver de ved. Det gælder om at være kold og undlade at bukke under for presset. Selvom det kan være nemmere sagt end gjort. Selvom jeg, som Michael24, er lidt kritisk overfor politiet, så sker det da heldigvis engang imellem, at de godt gider hjælpe almindelige mennesker...

2 uger 4 dage siden #14 af Mullerpus1
Jeg syntes det bliver noget være bavl her inde nu, tak til alle der har støttet mig men det der politik snak syntes jeg ikke høre hjemme her, så hvis vi bare lukker den her :) 
Følgende bruger(e) sagde tak: Magle, junior, svap, gummimand, finnis16

2 uger 4 dage siden #15 af blebarn
Besvaret af blebarn på emne HJÆLP!!!!!!!
Tråden lukkes når admin gør det eller når folk ikke gider skrive mere. Lær at leve med at sådan er online livet.
Følgende bruger(e) sagde tak: ABDer

• Ikke tilladt: at oprette nyt emne.
  • Ikke tilladt: at svare.
  • Ikke tilladt: at redigere din besked.
Moderatorer: Babylai
Tid til at oprette siden: 0.420 sekunder

Velkommen

Hej og hjertelig velkommen til Ageplay.dk. Sitet er for alle der leger med rollespil med alderen som parameter eller har lyst til bleer - uanset om du er en sød eller uartig skolepige, en vanskelig teenager eller et lille barn der stadig bruger ble.

Uden profil

Selv om du endnu ikke er parat til at oprette en profil så er der masser af ting du kan se på her. Og der kommer mere til.

• Information - indgangen til vores artikler. Information om sitet og beretninger fra nogle af dets brugere.
  • Munch - kom og mød ligesindede
  • Chat - kom på chatten og lær os at kende
  • Historier - Lige fra de søde uskyldige til de slemme og hardcore fantasier

Har du brug for hjælp eller har du spørgsmål så kom på chatten - vi bider ikke :)

Med profil

Hvis du logger på har du, udover ovenstående, adgang til profiler, billeder, specialgrupper (hvis du er over 18) samt forum.

Det er gratis at oprette en profil, vi beder kun om 2 ting:

• En fungerende e-mail adresse
    Så vi kan komme i kontakt med dig og så kan få nulstillet dig password hvis du glemmer det.
  • At du er ærlig om din alder
    Så vi kan indrette kommunikationen med hensyn til din alder og tage de nødvendige forholdsregler

På Admingruppens vegne

"Babylai" - Nikolaj