× Her kan du tilbyde betalte services af forskellig art. Eller diskutere dine erfaringer med dominatrix og lignende. Opret en ny tråd hvis den du vil fortælle om ikke findes.

Bemærk at kun brugere over 18 år må deltage i dette forum.

Forum'et kan læses af gæster, men du skal være logget ind på sitet for at skrive. Du kan være anonym i denne kategori.

Som en forsøgsordning er det muligt at poste anonymt i dette forum.

anmeldelse

1 uge 8 timer siden #1 af rolledreng
anmeldelse blev oprettet af rolledreng
Må man gerne her lave anmeldelse af dem der tilbyder service, og skal det være positiv anmeldelse ?
for jeg har en negativ anmeldelse, af en som tilbyder en service, og må man skrive hvem ? 
Følgende bruger(e) sagde tak: dear, guffe29, Aabdreng, chitoye

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 uge 5 timer siden #2 af Bleboy89
Besvaret af Bleboy89 på emne anmeldelse
Jeg vil mene at du helt klart har lov at melde det her. Du kan måske vælge at bruge personens profil navn herinde. 

personerne herinde bruger siden til formål for at tjene hurtige penge, derfor må de også stå til ansvar for den service de yder eller ikke yder. Så vil jeg derfor mene at hvis du har lyst, må det være det retmæssige pligt at oplyse andre om forløbet. Forstår mig ret, det skal naturligvis altid være friviligt, men jeg kan ikke se nogen juridiske uretmæssige grundlag for at undlade anmeldelserne. 

så kom endelig med dem, krydderi på  hverdagen :- ) 
Følgende bruger(e) sagde tak: dear

6 dage 21 timer siden - 6 dage 20 timer siden #3 af ABDer
Besvaret af ABDer på emne anmeldelse
Vi har ytringsfrihed herhjemme så man bør kunne fremkomme med anmeldelser, som kunne angå oplevelser, levering af produkter eller en serviceydelse.
Man bør nøje overveje sit formålet med sin anmeldelse. På et tidspunk forekom her anmeldelser af motorvejstoiletter. Og omtaler af gratis bleer/hagesmækker i Bilkas og i Ikeas cafeteriaer.  
En anmeldelse er vel i højere grad en general formidling af en given ting/oplevelse.
Hvis der i virkeligheden er tale om en klage, bør man bearbejde det med leverandøren - i hvert fald i første omgang. 

Fx så vi for nogen tids siden at "Blebarn" havde aflagt et besøg i Nordsjælland og modtog babybehandling. "Blebarn" redegjorde for sine oplevelser vellykkede og mindre vellykkede i forløbet af dagen.
Netop en serviceydelse som babybehandling forudsætter klare aftaler og forståelser, da en del af det der foregår også foregår inde i hovederne på aktørerne, og kemien mellem de involverede skal korrespondere.
Derfor et det klogt at anse den første gang som en prøvegang.

Vi skal også huske at sitet ikke er kommercielt, hvilket jeg er glad for - og ville gerne betale kontingent. Håber på at de der vil sælge noget gerne har en relation til formålet og gør det med pli - og at dette medsvares af brugerne. 

Mvh
ABDer

3 dage 7 timer siden #4 af Plejemor
Besvaret af Plejemor på emne anmeldelse
Hej Rolledreng.

Det er så let at dømme. 
Men inden du starter op med anmeldelsen, så håber jeg også du har talt med den rolle model da har passet dig og snakket ud om det inden du starter med at taler nedsættende. Mere for at den der har passet dig kan ændre det evt . 
Vi kan ikke gøre alle tilfredse. Men vi kan gøre vores bedste- hvis man selv vil. 
Både den ene og den anden vej.

Skulle det ske at du slet ikke kan kommunikere med den der har passet dig. Så husk på . 
At herinde uanset hvad. 
Så har man lov at lægge op hvad man ønsker at sige.-men det vender også tilbage til een selv. Så inden du nedgør noget. Så tænk, før du taler. 

For din egen skyld. 
Ingen kan være enige i det samme- men der er ingen grund til svine streger. 
For det andet så er jeg selv typen som plejemor der også forventer  at mine børne kunder selv kommer og siger til mig hvis de er utilfreds. Men jeg er også til at snakke med om det da jeg sagtens kan modtage kriik så længe man kan gå begge veje uden omsvøb. 
Går det kun den ene vej, så er det ikke retfærdigt, 

Udover det kan man lære af fejlene 

" Kun du  kan vende fra det kritiske om til det positive. " er der et ordsprog der hedder og den følger jeg meget op på.
Så sig hvad du vil sige, men skriv med omtanke. 

Kærligst hilsen 
Plejemor Mia
Følgende bruger(e) sagde tak: switch

2 dage 18 timer siden #5 af Bleboy89
Regel nr 1 i detail branchen / generelt under kriteriet handel og service. ALDRIG ALDRIG fornærm kunden er på anden måde virke truende eller skriv truende om kunden og hans rettigheder. 

jeg synes at plejemor her viser et godt billede af hvad hun står for som person og at hun ikke kan skelne imellem privatlivets fred og buiness. Når man lader de personlige følelser tage overhånd og ikke formår at skelne imellem arbejde og fritid. 

plejemor som desværre pensler et billede op her, at hvis man pisser hende af, så får man problemer. Det er næsten nok til at jeg henter popkorn og sætter mig til rette at siden her støtter op om en person der på alle samtlige metoder udnytter sidens mangel på babysittere og giver hende frit lejde til at opføre sig som en decideret voldsom person. 
der går samtidig rygter om at hun er anklaget for at lyve omkring penge hun skylder og at hun var involveret i en ulykke mm for at slippe for at tilbagebetale penge til en kunde. 

Det jeg prøver på at komme frem til er, at hvis msn tilbyder en service hvor man i bund og grund hjælper andre med at udleve en fantasi, dog for et symbolsk beløb om man vil kalde det det, så skal man i min optik ikke virke truende eller dømmende. Men blot være yderst professionel og tage diskussioner privat og ikke offentligt over internettet. 

og når det så er sagt, så er det måske på tide at plejemor får styr på gamle episoder og økonomi. 
Følgende bruger(e) sagde tak: dear, willdboy, Diaperboy, guffe29, Aabdreng, Trixdl, oliver, Bobben90, CT4boy, Bettemus

6 timer 22 minutter siden - 6 timer 19 minutter siden #6 af Aabdreng
Besvaret af Aabdreng på emne anmeldelse
Uden at kan bevise det. Eller sige det er hende der tales om o.s.v. Så var min første tanke at det sikkert hende rolledreng taler om. (Jeg siger ikke det er det. Men var min første tanke da jeg så det opslag). Men efter Plejemor's svar er jeg endnu mere sikker på det er hende. Rolledreng taler om. (Betyder dog ikke det er det. Da der ingen beviser).

Men for komme tilbage til emnet vil jeg sige. Som andre også har sagt. Jeg ville først tage problemmet med selve personen der bruger servicen. Og hvis dette ignores eller man bliver tiet ihjel. Så ville jeg skrive det her.

Og noget andet er som Bleboy skriver. Så er regel Nr. 1  i detail branchen/ generelt under kriteriet handel og service. Kunden har alitd ret og aldrig aldrig fornærm eller virke truende overfor kunden. Den regel burde alle der yder service herinde lige huske på :).

Tænder på blive skiftet af Mille Fra Wonderpets :D.. Og ellers bare en glad lille babydreng ;)

4 timer 56 minutter siden #7 af Plejemor
Besvaret af Plejemor på emne anmeldelse
Jeg pensler skam ikke løgn og bedrageri op. 
Der er altid to versioner af en historie. 
Jeg svarer blot på den der har lagt dette op.. Og ser relitisk på tingene. 

Hvad jeg synes er fuldstændig ligegyldigt herinde.. Til dået. 
Kan i dømme mig lige så meget i bil.. Sjovt nok er det jer der slet ikke er blevet passet her som dømmer mig og andre der heller ikke er blevet passet.. Som ikke dømmer mig. 
Jamen hvorfor skal jeg tage det så tungt. 
I kan da bare bagtale om mig. 
Jeg kan ikke se hvad jeg skal løse med det. 

Det er et fint liv at fejle, så længe handlingen bliver foretaget og det er den herfra.. Så at I gør som i gør. 
Er jeres valg. 
Ikke mit.. Voldelig er jeg bestemt ikke. 
Men hvordan kan man dømme et andet menneske man overhoved ikke kender personligt på forhånd. 
Blot en tanke. 

2 timer 58 minutter siden #8 af Bleboy89
Plejemor. For det første er der ingen her der kritisere dig eller fordømmer eller bagtaler. 

vi analysere ud fra dit eget indlæg i denne debat. Et indlæg der på alle mulige måder virker stødende og truende for den enkelte person der startede tråden. Faktisk tror jeg at alle herinde respektere og umiddelbart går ind til et hvert debatindlæg med respekt og forståelse, men din måde at agere på virker så fjendtlig og en anelse barnlig hvis du spørger mig personligt. Faktisk har jeg desværre svært ved at se hvordan en der opfører sig som en little skulle kunne babysitte mig ? - det virker helt absurd og måske lidt dramatisk, men forstå mig ret jeg er også bare en fræk lille ble dreng der er våd imellem benene hele tiden. Hehe spøg til side.

faktum er at der er en bruger herinde der påstår du skylder penge og ikke behandler den økonomiske del af dine service tilbud ordentligt, og med de rygter, danner der desværre sig et klart billede af din karakter når du samtidig hidser dig op når nogen står i vejen for dig. Så det tyder på der muligvis er noget om snakken, at du rent faktisk er en bedrager og svindler ? Jeg håber jo at det er en fejl vurdering,,og at du kan bortforklare dette eller evt dokumentere det modsatte. 

fra min side er der intet ondt. Alle skal være her. Jeg ved kun hvad jeg har fået fortalt og jeg forsøger at få administrator herinde til at gå ind i sagen, men der virker som om man bevidst forsøger at forholde sig neutralt til omfattende svindel og misbrug af sidens politik. 

• Ikke tilladt: at oprette nyt emne.
  • Ikke tilladt: at svare.
  • Ikke tilladt: at redigere din besked.
Moderatorer: Babylai
Tid til at oprette siden: 0.221 sekunder

Velkommen

Hej og hjertelig velkommen til Ageplay.dk. Sitet er for alle der leger med rollespil med alderen som parameter eller har lyst til bleer - uanset om du er en sød eller uartig skolepige, en vanskelig teenager eller et lille barn der stadig bruger ble.

Uden profil

Selv om du endnu ikke er parat til at oprette en profil så er der masser af ting du kan se på her. Og der kommer mere til.

• Information - indgangen til vores artikler. Information om sitet og beretninger fra nogle af dets brugere.
  • Munch - kom og mød ligesindede
  • Chat - kom på chatten og lær os at kende
  • Historier - Lige fra de søde uskyldige til de slemme og hardcore fantasier

Har du brug for hjælp eller har du spørgsmål så kom på chatten - vi bider ikke :)

Med profil

Hvis du logger på har du, udover ovenstående, adgang til profiler, billeder, specialgrupper (hvis du er over 18) samt forum.

Det er gratis at oprette en profil, vi beder kun om 2 ting:

• En fungerende e-mail adresse
    Så vi kan komme i kontakt med dig og så kan få nulstillet dig password hvis du glemmer det.
  • At du er ærlig om din alder
    Så vi kan indrette kommunikationen med hensyn til din alder og tage de nødvendige forholdsregler

På Admingruppens vegne

"Babylai" - Nikolaj