× Her kan du tilbyde betalte services af forskellig art. Eller diskutere dine erfaringer med dominatrix og lignende. Opret en ny tråd hvis den du vil fortælle om ikke findes.

Bemærk at kun brugere over 18 år må deltage i dette forum.

Forum'et kan læses af gæster, men du skal være logget ind på sitet for at skrive. Du kan være anonym i denne kategori.

Som en forsøgsordning er det muligt at poste anonymt i dette forum.

Betale eller ikke betale ... Konkurrence - skriv en historie til mig ;)

3 år 7 måneder siden #21 af luvdiapers
Jeg ser umiddelbart heller ikke det store problem i, at man tager penge for at udbyde en service, som andre er villige til at betale for - uanset om man nyder det eller ej :P Hvis folk ikke ikke er interesserede i servicen, eller (som undertegnede) måske kan have svært ved at finde penge til det i budgettet, så er der jo ikke nogen der tvinger én til at deltage :)

Jeg kunne sikkert også fristes til at kigge forbi en gang, hvis SU-budgettet tillader det :cheer: Det lyder da til, at oplevelserne har været positive! (Littlegirl: Det må næsten være rekord for flest smileys i én kommentar :laugh: )

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 år 7 måneder siden #22 af Storebror
Kort kommentar herfra:

Jeg er Caretaker af lyst; jeg er glad for at caretake søde drenge, jeg tænder på det og nyder det, og jeg synes at babydrenge er noget af det allersødeste i denne verden :)

Men stadig synes jeg at det er helt OK at andre tager penge for det. F.eks. qua hun er en kvinde kan hun tilbyde en anden oplevelse end jeg kan. (måske skifter hun ovenikøbet prut-bleer, hvilket slet ikke er noget jeg kan klare?).

Allerhelst ville jeg også foretrække at min havemand og min mekaniker gjorde det af lyst - jeg tror klart at når folk gør tingene af lyst, er det meget bedre, men jeg må acceptere at det er en service jeg skal betale for.

Summering: Jeg tror at den der er caretakere af lyst måske kan give en oplevelse med lidt mere indlevelse, men hvis det ikke er det rette match (eller man ønsker noget særligt) - er det helt OK at betale for det.

Mvh,
Storebror

Holder af alle søde blebørn, men især drengene ;-)
Følgende bruger(e) sagde tak: Diaperboy, Bledrengern, Tommy, lilledreng1986, Babymom1

3 år 7 måneder siden #23 af Babymom1
Ja jeg skifter prut-bleer uden problemer, det er en ting som jeg intet har imod ;)

Knuz
Mette
Følgende bruger(e) sagde tak: Tommy, færingen

3 år 7 måneder siden #24 af Storebror
Jeg FATTER ikke ikke at nogen vil skifte 'prut'-bleer :)

MEN det er jo netop det der er det gode en betalingsservice; kvinder der kan være caretakere, og gerne skifter L****bleer er utroligt sjældne; så hvis det er netop det man allermest trænger til - er det helt fint at betale for det.

Mvh,
Storebror

Holder af alle søde blebørn, men især drengene ;-)
Følgende bruger(e) sagde tak: Tommy

3 år 7 måneder siden #25 af skinkelynet
nu ved jeg nogen har nævnt det, men ud af de penge der her bliver "tjent" på det, skal man lige huske udgifter for div ting der følger med som fx, bleer, mad, udstyr, vaske klude ja endda helt ned til el, vand og varme, og (som jeg nu regner med er det gjort fuldt lovligt xD) skat og moms der også ska betales af det her!.. Helt personligt, er det for mig jævnt irrellevant hvorfor Mette tager betaling for det her! Jeg ville jo ikke komme der hvis det var for andres skyld jeg gjorde det (ville jeg dog ikke da jeg jo er i fast forhold, som konstant minder mig om jeg ikke er andet end et barn xD).. Jeg ville jo heller ikke købe sex fordi andre mener jeg skal eller andre grunde.. Som Mette så fint selv påpeger, er det for ens velvære, ligesom folk der går til massage, frisør, manicure and so on.. En slag "mig tid" kan man godt kalde det :)

Så faktisk ville jeg istedet for at kritisere og diskutere videre omkring det, faktisk bare sige tak fordi, mette som en af de få, rent faktisk tilbyder det :)

Tak for mig og god salig fredag derude ;)
Følgende bruger(e) sagde tak: Tommy, Caretakerdk, Babymom1

2 år 9 måneder siden #26 af NotTheAverageMan
Jeg kunne da godt fristes på et tidspunkt til at gøre brug af Mettes tilbud. Simpelthen bare for at prøve det. Prisen er vel rimelig taget i betragtning at den service hun tilbyder ligger lidt ud over det "almindelige". Og så længe begge parter har lyst til det kan jeg ikke se noget anstødeligt.

Sendt fra min HUAWEI M2-801W med Tapatalk

• Ikke tilladt: at oprette nyt emne.
  • Ikke tilladt: at svare.
  • Ikke tilladt: at redigere din besked.
Moderatorer: Babylai
Tid til at oprette siden: 0.229 sekunder

Velkommen

Hej og hjertelig velkommen til Ageplay.dk. Sitet er for alle der leger med rollespil med alderen som parameter eller har lyst til bleer - uanset om du er en sød eller uartig skolepige, en vanskelig teenager eller et lille barn der stadig bruger ble.

Uden profil

Selv om du endnu ikke er parat til at oprette en profil så er der masser af ting du kan se på her. Og der kommer mere til.

• Information - indgangen til vores artikler. Information om sitet og beretninger fra nogle af dets brugere.
  • Munch - kom og mød ligesindede
  • Chat - kom på chatten og lær os at kende
  • Historier - Lige fra de søde uskyldige til de slemme og hardcore fantasier

Har du brug for hjælp eller har du spørgsmål så kom på chatten - vi bider ikke :)

Med profil

Hvis du logger på har du, udover ovenstående, adgang til profiler, billeder, specialgrupper (hvis du er over 18) samt forum.

Det er gratis at oprette en profil, vi beder kun om 2 ting:

• En fungerende e-mail adresse
    Så vi kan komme i kontakt med dig og så kan få nulstillet dig password hvis du glemmer det.
  • At du er ærlig om din alder
    Så vi kan indrette kommunikationen med hensyn til din alder og tage de nødvendige forholdsregler

På Admingruppens vegne

"Babylai" - Nikolaj