× Her kan du tilbyde betalte services af forskellig art. Eller diskutere dine erfaringer med dominatrix og lignende. Opret en ny tråd hvis den du vil fortælle om ikke findes.

Bemærk at kun brugere over 18 år må deltage i dette forum.

Forum'et kan læses af gæster, men du skal være logget ind på sitet for at skrive. Du kan være anonym i denne kategori.

Som en forsøgsordning er det muligt at poste anonymt i dette forum.

Betale eller ikke betale ... Konkurrence - skriv en historie til mig ;)

3 år 7 måneder siden #1 af Møgungen
du skal være mere ind velkommen til at kigge på min blog om der er noget du kan bruge... jeg har skrevet om nogle af de oplevelser fra den tid hos det par jeg var hos en del år...

jeg vil så lige sige.. at jeg ikke har brug for den babybehandling man kan Vinde... da jeg personligt er meget i mod det med at folk kan tjene penge på vores lyst til at være lille... men jeg vil så også sige at det er fint for dem der vil betale den pris.. bare min holdning..

babysebastian1.wordpress.com
Følgende bruger(e) sagde tak: cEE, 2630diaperlover, Babymom1

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 år 7 måneder siden #2 af Babylai

Møgungen skrev: jeg personligt er meget i mod det med at folk kan tjene penge på vores lyst til at være lille... men jeg vil så også sige at det er fint for dem der vil betale den pris.. bare min holdning..

hej Møgungen,

Tak for dit indspark - jeg har tilladt mig at oprette en separat tråd, for det er en ret relevant debat at tage. Jeg kan godt se det synes som rigtig mange penge, men jeg er nu engang så liberal at jeg finder at hvis der er nogen der vil levere en ydelse og andre der vil betale prisen så ser jeg (heller ikke) et problem i det.

Jeg har mere end én gang overvejet det for at prøve nogle af de mere ekstreme rollespil som det åbenbart er svært at finde andre der vil være den aktive part i.

mvh
Nikolaj
Følgende bruger(e) sagde tak: Tommy

3 år 7 måneder siden #3 af Møgungen
jeg menner ikke der er noget galt i det Mette gør... det har hun jo fuldt ud ret til at gøre... :)
jeg synes bare det er forkert at få 1.900 kr ud af vores lyst! hvis hun er så glade for at passe sådan nogle som os. så skulle hun vil gøre det uden at få penge ud af det...

men igen det jo bare hvad jeg menner... det jo okay hvis andre synes noget andet :)
Følgende bruger(e) sagde tak: 2630diaperlover, Babymom1

3 år 7 måneder siden #4 af Babymom1
Hey Møgungen

Mange tak for det og det vil jeg helt sikkert benytte mig af :)

Knuz
Mette

3 år 7 måneder siden #5 af Babymom1
Nu vælger jeg alligevel at kommenterer ifht hvad der er etisk korrekt

Om du betaler for en hovedrengøring, sex på en klinik el en babybehandling tjaaaa ...... Du gør noget godt for dig, som giver dig velvære........

Og trods det at jeg tager mig betalt for mine ydelser, så er jeg yderst glad for at være babymom1, så det giver mig velvære i form af det økonomisk aspekt, på det sociale plan samt får glæde af legebarnet og modergenet i mig

Knuz
Mette
Følgende bruger(e) sagde tak: Diaperboy, Tommy

3 år 7 måneder siden #6 af færingen
Jeg vil med glæde betale mette for at passe på mig.
Og glæder mig at opleve at blive passet af mette på et tidspunkt.
Følgende bruger(e) sagde tak: Babymom1

3 år 7 måneder siden #7 af færingen
Jeg vil meget gerne betale mette for at mette passer på mig i nogle timer

3 år 7 måneder siden #8 af Møgungen
Så lidt Mette... håber du forstå jeg har det fint med det du gør :)
bare at jeg ikke kunne få mig selv til at betale for det.

3 år 7 måneder siden #9 af Møgungen
Men Babymom1 kunne du ikke lege/passe uden at tage penge for det! :)

3 år 7 måneder siden #10 af Blefyr89
Jo det kunne hun sikkert den dag du også arbejder gratis ;)

3 år 7 måneder siden #11 af Møgungen
Blefyr89 det har jeg så gjort i gennem flere år! og jeg kan ikke lige se hvad det har med sagen at gøre...
Følgende bruger(e) sagde tak: 2630diaperlover

3 år 7 måneder siden #12 af blebarn
Normalt forventer man ikke at andre gør ting gratis, bare fordi de godt kan lide det! Selvfølgelig ville gratis pasning hos Mette være fantastisk, men det er ikke en rimelig forventning. Iøvrigt er priserne hos Mette, meget lave når du sammenligner med hvad piger ellers tager, og hvor lidt erfaring/interesse de tit har i at være barnepige.
Følgende bruger(e) sagde tak: Tommy, Babymom1

3 år 7 måneder siden #13 af blebarn

Møgungen skrev: Så lidt Mette... håber du forstå jeg har det fint med det du gør :)
bare at jeg ikke kunne få mig selv til at betale for det.

Er der flere ting du ikke kan få dig selv til at betale for? Meget få ting i tilværelsen er gratis.
Husk også at betaling kan være mange ting, og selv om man officielt ikke betaler for sex, kan der alligevel godt være en skjult betaling indlagt.
Følgende bruger(e) sagde tak: Tommy, Babymom1

3 år 7 måneder siden #14 af Diaperboy
Hej,

Det er jo et job for Mette, som det også er en hygge, social ting. Det er helt fint, at Mette tager penge for det, hvis nogle folk vil betale, for det er jo en service, hun giver, ligesom andre sælger sex, telefoner, TV...

For mig er udvikling af hjemmesider også noget hygge noget, fordi jeg godt kan li' det, men samtidig er det også en service for andre, som jeg ville tage penge for.

Infantil tænkende - en rigtig fjollet bleunge :p
Følgende bruger(e) sagde tak: Tommy, Caretakerdk, Babymom1

3 år 7 måneder siden #15 af Caretakerdk

Møgungen skrev: jeg menner ikke der er noget galt i det Mette gør... det har hun jo fuldt ud ret til at gøre... :)
jeg synes bare det er forkert at få 1.900 kr ud af vores lyst! hvis hun er så glade for at passe sådan nogle som os. så skulle hun vil gøre det uden at få penge ud af det...

men igen det jo bare hvad jeg menner... det jo okay hvis andre synes noget andet :)

Så du mener også at alle der har klinikker hvor mænd/kvinder kan komme og få styret deres lyster uanset om det er hård bondage, S/M, ydmygelse, "alm" sex (sat i "" for hvad er almindeligt? :) ) osv osv ikke skal tage penge for det. Men bare gøre det fordi de kan... ?

Det er helt sikkert ikke alle der arbejder i den brache der nyder alt det deres kunder ønsker. Men de skal stadig gøre det gratis, eller er det kun der hvor de selv nyder det at det skal være gratis?

Jeg fornemmer lidt en undertone i retning af misundelse, som så udmønter sig i at lige netop det her skal være gratis, for så kan du selv opleve det på egen krop? :unsure:

Huske lige at de fleste har udgifter forbundet ved at have/være tilknyttet en klinik - skal de også bare selv betale dem i godhedens tegn? div udstyr er nok heller ikke gratis.

uden overhovedet at kende noget som helst til markedsprisen for en sexydelse, så tror jeg rent faktisk at 380,- for en halv time er i den lave ende (5*380,- = 1900,-)

3 år 7 måneder siden #16 af lovingboy
Jeg er meget fristet til at betale for at få fantasier opfyldt, men jeg ved at det ikke kan fungere for mig, for jeg kommer til at tænke på, at den anden kun er sammen med mig for pengenes skyld, og ikke fordi hun kan lide mig. Så det slukker straks gnisten. Og jeg synes det er trist, at nogle er i den situation, at de er intime med nogle, de ellers ikke ville være sammen med, bare fordi de har brug for "nemme" penge.

3 år 7 måneder siden - 3 år 7 måneder siden #17 af Møgungen
Caretakerdk....

nu synes jeg lige vi skal få det ned på et plan hvor alle kan være med! jeg har ikke skrevet noget om at det Mette gør er forkert eller hun ikke må det!
det at du sammenlignere det med en Klinik kan jeg heller ikke forstå.

din fornemmelse er 100% forkert. jeg stille kun Mette det spørsmål fordi jeg personiligt ville synes at 1900; er rigtig mange penge! vi må erkende at vi desværre ikke har/er mange som vil passe! og der er det så at jeg tænker... hvis hun selv synes det er hyggeligt og kan li det... har hun så brug for at tage penge for det...

det du skriver med udgifter! er jo lige netop det jeg selv menner vi også har med vores lyst! tænk lige over hvor mange bleer det er!

men okay jeg kan godt se jeg står alene her... med at jeg selv synes det er forkert at tage penge for det. men lade mig nu lige ligge en ting fast! det er og bliver et spørsmål til Mette! - og ja hun har fuldt ud ret til at gøre som hun gør! det siger jeg jo ikke hun ikke må! jeg spørg sådan set bare om det at tage penge for det ikke kunne undgås...

for jeg selv vil mene at det ikke er det vi har brug for! vi har brug for flere der vil gøre det her af lyst! lige som vi gør... måske det bedre at vi lukker den her... for jeg er ret så træt af at hvis man ikke har samme mening som flere tallet! så skal man høre for det...

3 år 7 måneder siden #18 af Tommy
Så fik jeg klikket "tak", i stedet for "besvar".

Jeg tvivler stærkt på at der er "nemme penge" i den branche.

3 år 7 måneder siden #19 af Littlegirl
Mette vier rigtigt meget af sin tid til os med specielle " lyster". Det ikke billigt, og hvis du læser hvad man får med i købet giver prisen lidt sig selv :) syntes personligt det er billigt. For hende handler alt det her ikke om tid, i er færdig med at lege når i er færdig med at lege :) 1900 er jo inklusiv mad, tøj, bleer omsorg og meget mere :) det er ret lidt :) og noget skal hun jo leve af :)
Lever selv på SU fordi arbejde ikke er en muligheden som studerne så :)

Alt hun tilbyder, er vidunderligt! :) jeg bliver personligt tryg fordi jeg ved det hendes arbejde, der ikke noget med at du bliver truet eller kommer ud til en eller anden person der vil udnytte en seksuelt eller på nogen måder vil bruge din lille hemmelighed i mod dig :) det er inde for trygge rammer :) du bestemmer selv selv historien for dit ophold, kan det blive bedre? :) syntes det er fair og stor respekt for hun gider :) fordi der satme ikke mange kvinder i dag det vil gøre det frivilligt :) glæder mig i hvertfald vildt til mit ophold!!! XD bedste service ever!!! :)

3 år 7 måneder siden #20 af Møgungen
jeg kan ikke forstå hvorfor folk hele tiden skal fortælle mig hvor dejligt og godt det er hos Mette! - det har jeg på igen måde skrevet om det ikke skulle være ;)......

jeg er sikker på at mette gør det super godt! - jeg synes selv at 1900; er vildt mange penge for 2 1/2 time.... :)

men igen hvis andre er glade for det er det jo fint.. jeg mener bare jeg har lov til at Mene det jeg synes uden folk skal fortæller mig hvor godt det er! at folk ikke arbejder gratis og hvad folk ellers kan komme op med!....

men den er lukket her for mig! ;)

• Ikke tilladt: at oprette nyt emne.
  • Ikke tilladt: at svare.
  • Ikke tilladt: at redigere din besked.
Moderatorer: Babylai
Tid til at oprette siden: 0.286 sekunder

Velkommen

Hej og hjertelig velkommen til Ageplay.dk. Sitet er for alle der leger med rollespil med alderen som parameter eller har lyst til bleer - uanset om du er en sød eller uartig skolepige, en vanskelig teenager eller et lille barn der stadig bruger ble.

Uden profil

Selv om du endnu ikke er parat til at oprette en profil så er der masser af ting du kan se på her. Og der kommer mere til.

• Information - indgangen til vores artikler. Information om sitet og beretninger fra nogle af dets brugere.
  • Munch - kom og mød ligesindede
  • Chat - kom på chatten og lær os at kende
  • Historier - Lige fra de søde uskyldige til de slemme og hardcore fantasier

Har du brug for hjælp eller har du spørgsmål så kom på chatten - vi bider ikke :)

Med profil

Hvis du logger på har du, udover ovenstående, adgang til profiler, billeder, specialgrupper (hvis du er over 18) samt forum.

Det er gratis at oprette en profil, vi beder kun om 2 ting:

• En fungerende e-mail adresse
    Så vi kan komme i kontakt med dig og så kan få nulstillet dig password hvis du glemmer det.
  • At du er ærlig om din alder
    Så vi kan indrette kommunikationen med hensyn til din alder og tage de nødvendige forholdsregler

På Admingruppens vegne

"Babylai" - Nikolaj