× Her kan du tilbyde betalte services af forskellig art. Eller diskutere dine erfaringer med dominatrix og lignende. Opret en ny tråd hvis den du vil fortælle om ikke findes.

Bemærk at kun brugere over 18 år må deltage i dette forum.

Forum'et kan læses af gæster, men du skal være logget ind på sitet for at skrive. Du kan være anonym i denne kategori.

Som en forsøgsordning er det muligt at poste anonymt i dette forum.

Konkurrence - skriv en historie til mig ;)

3 år 7 måneder siden #1 af Babymom1
Hey

Da jeg er ved at opbygge min nye hjemmeside - har jeg brug for ekstra stof og hjælp ;)

Www.nemmehjemmesider.dk/babymom1

Mgl små, søde, sjove el sørgelige historier til de garvede brugere af ble, men især også til de, som er lidt i tvivl om bleen er dem el ej
Forestiller mig at jer, der er i gamet kunne give erfaringer videre til glæde for mange andre

Historien jeg gerne ønsker at modtage skal:
Ikke være for lang
Må gerne være fantasi el autentisk
Må gerne skrives her el i min indbakke
Vinder du, så bliver din historie både udgivet her og på hjemmesiden
Andre end vinderen må selv vælge om jeg må bruge historien på hjemmesiden el ej
Er der spørgsmål - så kom endelig med dem

VINDEREN FÅR EN 2 1/2 times babybehandling af mig så:

Skriv en kort historie om det at være Voksenbaby f.eks gode / dårlig erfaringer med omgivelserne, er du blevet opdaget, hvordan fandt du din legekammerat el hvad der lige præcis falder dig ind

Konkurrencen løber til d 8 maj og kort efter kårer jeg vinderen ;)

Glæder mig til at høre fra Jer

Knuz
Babymom1 / Mette

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 år 7 måneder siden #2 af Babylai
Jeg skylder lige at sige at Mette - selvfølgelig - spurgte mig om lov inden hun lavede dette opslag.

Og så bemærk at præmien har en værdi på 1.900 kr. :)

mvh
Nikolaj
Følgende bruger(e) sagde tak: Babymom1

3 år 7 måneder siden #3 af Babylai
Bemærk at denne tråd er til konkurrencen. Den etiske debat er flyttet - der vil ikke blive godkendt indlæg i denne tråd som ikke er deltagelse i den lille konkurrence.

mvh
Nikolaj

3 år 7 måneder siden #4 af Babymom1
Tak for de fine historier jeg har fået - håber på flere ;)

Knuz
Mette

3 år 7 måneder siden #5 af Babymom1
1000 tak endnu engang for alle historierne ;) super søde, ærlige og både sørgelige samt sjove ;)

Vinderen ble Luvdiapers med denne historie :

Jeg er, hvem jeg er.

Det har jeg langt om længe lært at acceptere.

25 år, har et arbejde, venner og familie, spiller fodbold en gang om ugen og tager til fest i weekenderne, som så mange andre. På ydersiden en helt almindelig dansk fyr. Bare endnu én i blandt mange andre. Bag facaden gemmer jeg dog på en hemmelighed.

Jeg godt kan godt lide at gå med bleer og blive puslet om.

Så blev det sagt! Det er ikke noget der er let for mig at erkende, eller det har det i hvert fald ikke været længe. Tanken om at gå med ble har betaget mig næsten så langt tilbage jeg kan huske. En af de første ting jeg erindrer, var da jeg var barn. Har nok ikke været mere end 8-9 år. Jeg havde en ven over at overnatte hjemme hos mig. Om aftenen da vi skulle i seng fik han, ud over sit nattøj, en natble på. Jeg kan huske at være betaget det, men samtidig også lidt forvirret, da bleer jo var noget babyer brugte og ikke “store drenge” som os. Jeg gjorde ikke det store ud af det, på det tidspunkt, men fik senere fortalt af min mor, at han var sengevæder.

Første gang jeg selv fik fornøjelsen af at have ble på - efter at være blevet pottetrænet - må have været omkring 11-12 års alderen. Jeg har en lillebror som er en del år yngre end jeg og som på daværende tidspunkt stadig gik med ble. Der var gået et par år siden den aften min ven havde overnattet hos mig og min interesse for bleerne var stille og roligt steget i den periode. Jeg vidste hvor mine forældre opbevarede min brors bleer og en dag jeg var alene hjemme, tog jeg springet og fiskede én af hans bleer ud af pakken. Af røg bukser og underbukser og på kom bleen. Det var en bukseble, så den gled fortrinsvis let på. Jeg husker stadig den spøjse “polstrede” fornemmelse det gav. Det føltes på den ene side helt rigtigt og samtidig også lidt sært. Bleen forblev på et stykke tid, indtil mine forældre var på vej hjem, og jeg måtte tage den af igen og ud i skraldet.

Der gik et stykke tid, før jeg igen vovede mig ud i, at lege med bleer. Denne gang har jeg været omkring 14 år. Mine forældre og søskende skulle udenbys og besøge noget familie en enkelt overnatning, og jeg havde fået lov til at blive hjemme på egen hånd, med en voksen “babysitter” der kom og kiggede forbi en gang imellem. Min bror var holdt op med at bruge bleer, så dem var der ikke længere nogle af i huset. Jeg havde dog i periode gået at overvejet at prøve bleer igen, og da mine forældre var nu skulle udenbys så jeg snittet. Jeg tod ned til det lokale supermarked og direkte hen i baby-sektionen. Det var en formiddag, så der var kun få kunder. Jeg fandt pakke libero-bleer, i den største størrelse de havde. Mit hjerte begyndte at hamre en smule. Jeg så mig om til højre, ingen, til venstre, ingen. Ned i indkøbskurven røg bleerne og op mod kassen begav jeg mig. På halvvejen nåede jeg at tænke, at det nok villle virke lidt underligt, hvis en 14 årig kom og kun købte bleer! Jeg fik derfor også lige grebet en sodavand samt en pakke tyggegummi og kom den ned i kurven. Bleerne virkede nu langt mindre åbenlyse - jeg kan stadig ikke fatte, at jeg tænkte det! - og afsted jeg begav mig igen. Jeg nåede op til kassen, og mit hjerte hamrede nu endnu mere. Kassedamen gav mig et lidt skævt blik, men sagde ikke noget. Næste skridt var så at få bleerne hjem. Vi boede ikke meget længere end en halv kilometer fra supermarkedet, men på daværende tidspunkt virkede det som 100. Hele vejen hjem kiggede jeg mig over skulderen, bange for at blive set af nogle jeg kendte. Heldigvis nåede jeg sikkert i mål uden at blive spottet og jeg hamrede døren i, det øjeblik jeg var indenfor. Mit hjerte sad helt oppe i halsen og hænderne rystede: Jeg gjorde det!
Nok engang kom bleen hurtigt på, om end med lidt mere besvær - var ikke vant til tape-bleer - og igen føltes det både helt rigtigt og samtidig lidt forkert. Det var lidt en kamp mellem hjertet og hjernen. Der gik et stykke tid før jeg fik samlet mod nok til at tisse i bleen, men følelsen heraf var ubeskrivelig. Noget jeg ikke kunne mindes at have prøvet før. Jeg nåede dog kun at nyde det et øjeblik, før jeg kunne høre at der blev banket på døren og min “babysitter” trådte ind i entreen. Jeg fór op, kun iført ble og t-shirt, og fik lige akkurat hevet mine bukser op, inden “babysitteren” poppede hovedet ind af min dør for at sige hej. Lidt forvirret, med hjertebanken og dirrende hænder fik jeg hilst tilbage. Hun fortalte, at hun kom forbi for at lave lidt mad og i det hun gik ud i køkkenet, skyndte jeg mig op på toilettet for at skifte tilbage til noget “rigtigt” undertøj. Efterfølgende fik jeg gemt den våde ble væk og med et smil på læben, gik jeg ud i køkkenet for at hjælpe til.

I årene der fulgte, vaklede jeg frem og til tilbage mellem at udforske bleerne yderligere og at forsøge at afholde mig fra det. Særligt i mine sene teenage år, døde lysten lidt hen og jeg gik et langt stykke tid uden at dykke ned i den del af mig. Der var nok at se til i forvejen og mine meget blandede følelser herfor var en vægt, jeg ikke gelt kunne overskue at have på mine skuldre.

Tiden gik dog og de forvirrede teenage-år blev tilbagelagt, jeg flyttede hjemmefra og ud på kollegie, mødte nye spændende mennesker og personligheder. Lidt efter lidt begyndte lysten til at opleve verden og genopleve mig selv, at bryde frem igen. Jeg begyndte at lege rundt på de forskellige afkroge af internettet og fandt ud af, at jeg lagt fra var alene med lysten til at bruge bleer og udforske den barnlige side af sindet. Der var folk over hele kloden der delte ABDL (adult baby/diaper lover) og i alle slags afskygninger - lige fra novicen der bare engang imellem propper en sut i munden for at berolige sig, til folk med kryber i soveværelserne og skabe fulde af bleer! Jeg begyndte at læse beretninger fra disse folk og til min overraskelse, havde mange oplevet at gå med de samme følelser som jeg. De tanker, overvejelser og løsninger de delte, var en stor hjælp til, for mig at acceptere, at der er en del af mig der længes efter ABDL-verdenen, og at jeg ikke nødvendigvis er lykkeligere stillet ved at gemme den væk - Tvært imod! Det er blevet sagt, at man ikke kan elske andre før man kan elske sig selv, Jeg er måske endnu ikke dér, hvor jeg kan elske denne del af mig fuldkomment, men jeg har taget det første skridt på rejsen, og som man siger: rejsen er målet i sig selv.

Jeg er, hvem jeg er. Særheder og det hele.

Det har langt om længe lært at acceptere.

Jeg har taget det første skridt. Det næste bliver måske en tur forbi Babymom1.
Følgende bruger(e) sagde tak: CirkusMinister, Blerumpe, Blenusser

• Ikke tilladt: at oprette nyt emne.
  • Ikke tilladt: at svare.
  • Ikke tilladt: at redigere din besked.
Moderatorer: Babylai
Tid til at oprette siden: 0.279 sekunder

Velkommen

Hej og hjertelig velkommen til Ageplay.dk. Sitet er for alle der leger med rollespil med alderen som parameter eller har lyst til bleer - uanset om du er en sød eller uartig skolepige, en vanskelig teenager eller et lille barn der stadig bruger ble.

Uden profil

Selv om du endnu ikke er parat til at oprette en profil så er der masser af ting du kan se på her. Og der kommer mere til.

• Information - indgangen til vores artikler. Information om sitet og beretninger fra nogle af dets brugere.
  • Munch - kom og mød ligesindede
  • Chat - kom på chatten og lær os at kende
  • Historier - Lige fra de søde uskyldige til de slemme og hardcore fantasier

Har du brug for hjælp eller har du spørgsmål så kom på chatten - vi bider ikke :)

Med profil

Hvis du logger på har du, udover ovenstående, adgang til profiler, billeder, specialgrupper (hvis du er over 18) samt forum.

Det er gratis at oprette en profil, vi beder kun om 2 ting:

• En fungerende e-mail adresse
    Så vi kan komme i kontakt med dig og så kan få nulstillet dig password hvis du glemmer det.
  • At du er ærlig om din alder
    Så vi kan indrette kommunikationen med hensyn til din alder og tage de nødvendige forholdsregler

På Admingruppens vegne

"Babylai" - Nikolaj