× Her kan du tilbyde betalte services af forskellig art. Eller diskutere dine erfaringer med dominatrix og lignende. Opret en ny tråd hvis den du vil fortælle om ikke findes.

Bemærk at kun brugere over 18 år må deltage i dette forum.

Forum'et kan læses af gæster, men du skal være logget ind på sitet for at skrive. Du kan være anonym i denne kategori.

Som en forsøgsordning er det muligt at poste anonymt i dette forum.

Lady Gitte (Kolding)

1 år 5 måneder siden #21 af LePetit
Besvaret af LePetit på emne Lady Gitte (Kolding)
Lady Gitte har en prisliste ja, men da hun tilbyder en meget bred vifte af ydelser, vil det altid være bedst at kontakte hende. Skriv til hende på hendes mailadresse, eller sms, som du finder på hendes side under priser.

Jeg vil nok foretrække mail, ikke mindst når det er første gang, og I eventuelt skal have afstemt jeres ønsker og forventninger.

Skriv bare frit fra leveren, Lady Gitte er yderst nem at kommunikere med, og har stor empati, så det er ikke svært at få dine ønsker og forventninger afstemt.

Og det samme hvis/når du besøger hende. Du vil opdage, at selvom du måske kommer smadder nervøs, rystende og rød i hovedet, vil hun forstå at berolige dig på nul-komma-fem, og inden du ser dig om, er al din nervøsitet gjort til skamme, og du slapper af og glæder dig bare til at "komme igang" :)

Hvis du skulle have svært ved detaljeret at give udtryk for dine ønsker, eller egentlig ikke har lyst eller behov for at være helt specifik, vil du opdage en anden af Lady Gittes evner, nemlig evnen til med kun nogle få hints om hvad du ønsker, at kunne fremtrylle en handling. Faktisk synes jeg det er meget pirrende kun at give Lady Gitte nogle få "to do's" og så lade resten være op til hende. 

Og der er stort set IKKE nogle ønsker Lady Gitte ikke kan og vil opfylde, og uanset hvor kinky du synes dit ønske måtte være, vil du opdage, at Lady Gitte altid vil finde det naturligt, og behandle ethvert ønske med indsigt, viden, erfaring og respekt.

Ja, det lyder som var jeg betalt for at skrive dette, men det er absolut ikke tilfældet ;)
Jeg har bare over årene haft nogle helt fantastiske oplevelser med Lady Gitte, og hvis hun havde været på TrustPilot havde hun fået 5 velfortjente stjerner ***** :P

Og for lige at afrunde med det det startede med, nemlig priser. Pris og kvalitet hænger til fulde sammen, og som hun også selv skriver på sin hjemmeside, så hænger hun sig ikke i minutter og sekunder.
Jeg vil til hver en tid hellere spare sammen et år for et besøg hos Lady Gitte, end klatte mine penge væk på 3 dårlige oplevelser andetsteds...

God fornøjelse :P

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 år 5 måneder siden #22 af Aabdreng
Besvaret af Aabdreng på emne Lady Gitte (Kolding)
Men hvor meget betaler du selv ca, Når du besøger hende?. Bare for at fået indblik hvad det ca. Koster

Tænder på blive skiftet af Mille Fra Wonderpets :D.. Og ellers bare en glad lille babydreng ;)

1 år 5 måneder siden #23 af blebarn
Besvaret af blebarn på emne Lady Gitte (Kolding)
Jeg mener priserne er fra 1600 til 2500  og det er vidst fra 30 minutter op til 1.5 timer. og som andre har skrevet står der ikke et ur og tæller ned. Gitte kan ting som vores anden barnepige som jeg pinligt nok har glemt hvad hedder ikke gør, dde er forskellige mennesker, men priserne er højere hos Gitte. De er begge 2 fantastiske mennesker, og gode til at give fine abdl oplevelser. I forhold til at være klar i ønskerne vil jeg mene det er en fordel. Uanset hvordan man ser på det er første gang hos en barnepige lidt en afprøvning af hvordan rollespillet er. Særligt for babyer der har et lidt begrænset sprog bliver det ofte endnu bedre efter den 1. gang. Jeg vil eksempelvis rigtig gerne have at bearnepigen er fræk og bruger fingrene i numsen og det fik jeg ikkke lige sagt at Gitte gerne må, men det får jeg gjort næste gang. Det der også virkelig gør at jeg skal forbi Gitte igen er puslebordet og i mindre grad hvis hun får bbarnevognen.

1 år 5 måneder siden - 1 år 5 måneder siden #24 af Aabdreng
Besvaret af Aabdreng på emne Lady Gitte (Kolding)
Nu spørger jeg nok dumt. Men hvem er den anden barnepige?. Er hun på siden eventuelt?. I Øvrigt tak for svaret ;)

Tænder på blive skiftet af Mille Fra Wonderpets :D.. Og ellers bare en glad lille babydreng ;)

1 år 5 måneder siden #25 af peter6111
Besvaret af peter6111 på emne Lady Gitte (Kolding)
For 2500 tror jeg man kan lave et ret godt puslebord selv faktisk :)

1 år 5 måneder siden #26 af LePetit
Besvaret af LePetit på emne Lady Gitte (Kolding)
@ Aabdreng
Synes jeg vil holde den del for mig selv, hvad jeg betaler. Ikke fordi det som sådan skal være en hemmelighed, men da dette ikke er som at købe en computer eller en mobiltelefon men er en aftale mellem mennesker, og at ikke to ydelser er ens, synes jeg at hver især skal afstemme ønsker og betaling med Fruen (Lady Gitte).

@ blebarn
Du har helt ret i, at det at være klar i ønskerne, især første gamg, nok er en rigtig god ide. Det er møg ærgerligt hvis nogle væstlige detaljer i ens ønsker og forventninger ikke bliver tilgodeset, fordi man ikke har fået dem kommunikeret ud.
Og som jeg skrev, så er det IKKE noget du ikke kan skrive/tale med Lady Gitte om. Intet. Så "speek up" og få en god snak.

De gange jeg har besøgt Lady Gitte, har jeg hver gang afprøvet nye sider af mig selv, mine ønsker og fantasier, og det kræver selvfølgelig at Lady Gitte ved hvad jeg vil... nok er hun empatisk og ultra erfaren, men tanker kan hun dog ikke læse (ikke alle i hvert fald...).

Som nævnt tidligere synes jeg en mail er den bedste indgangsvinkel. Med lidt ping-pong frem og tilbage kan ønskerne afstemmes så detaljeret som du ønsker.
Og når du besøger Lady Gitte har hun ALTID god tid til at I får en god snak inden seancen. Her er der ikke noget med "ind på briksen og igang". Og så burde der være en rigtig god chance for, at du får den oplevelse du har håbet og forventet :)

@ bledreng
citat:
"Jeg vil eksempelvis rigtig gerne have at barnepigen er fræk og bruger fingrene i numsen "
citat slut
Kommer til at tænke på mit allerførste besøg hos Lady Gitte for efterhånden en god del år siden.
Det var en lidt hovedkuls beslutning. Havde længe luret lidt på hendes annoncer, og været tændt, uden det havde været muligt at flette ind i den daglige planlægning. Men pludselig opstod muligheden, og jeg nåede kun en kort sms udveksling om mine ønsker, inden jeg stod og bankede på hendes dør.
Og ja, jeg var lidt nervøs, og det at skulle sætte ord på mine ønsker sådan "face to face" var lidt svært... de første 2minutter... så virkede det hele bare så naturligt, og jeg følte mig hurtig i trygge rammer, og fik skitseret lidt mere detaljeret, hvad det var jeg gerne ville have "afprøvet".  Dette første besøg var et rent ABDL besøg, og dvs pusles, ble, flaske, bryst. 
Og nu, endelig kommer jeg til det med at barnepigen gerne må bruge fingerne i numsen... Da jeg lå på "puslebordet" mente barnepigen åbenbart, at en lille inspektion af numsehullet var "nødvendigt". Dette havde vi ikke talt om, men da hun trak et par gummihandsker på og tog en tube creme tænke jeg: Mon hun vil...
Og inden jeg havde tænkt tanken til ende (...)  mærkede jeg hendes finger trænge ind i anus... wow... big surprise, and a big (...) response...
Så jeg var vel bare heldig, eller også kan Lady Gitte læse tanker til en hvis grad... ;)

Nå, det blev en længere udredning... men sådan er det når man bliver grebet ;)
Følgende bruger(e) sagde tak: Babylai

1 år 5 måneder siden #27 af blebarn
Jamen det tror jeg nemt man kan. Jeg har bare ikke plads til et rigtig stort puslebord, og hvis jeg havde tror jeg nok det ville være lidt for offentligt i forhold til dem der kommer forbi hos mig. Det Gitte kan er jo at passe babyen og det kan et puslebord endnu ikke gøre. Hvis man er til pasning og ikke kan finde en kæreste/barnepige må man overveje om det er pengene værd. Noget andet er om man økonomisk har mulighed for det. 

1 år 5 måneder siden #28 af blebarn
Jeg synes helt klart at jeg fik en masse ud af mit besøg hos Gitte, det er også derfor jeg gerne vil forbi igen når økonomien er til det og hun har fået bygget puslebordet! Det jeg lidt manglede var en større briks/seng hvor det var lettere at kæle sammen. Den der meget smalle briks der ligner en massagebriks er ikke helt optimal synes jeg.  æ

1 år 5 måneder siden #29 af blebarn
Find profilen babymom1 her på diaper, så kan du finde oplysningerne om den anden barnepige.

1 år 5 måneder siden #30 af ABDer
Besvaret af ABDer på emne Lady Gitte (Kolding)
Ang puslebord.
Enhver handyman kan fremstille et sådant møbel evt en snedker el. møbelsnedker, man kan også bare købe et godt bord op ude i virkeligheden.
Hvis man vil gå lidt mere seriøst til værks kan man kigge på hvad kommunerne benytter i vuggestuerne, her benyttes hæve/sænke-pusleborde, hvilket kan anbefales - arbejdsmiljøreglerne gælder også i fx Kolding.
mvh
ABDer

1 år 5 måneder siden - 1 år 5 måneder siden #31 af chitoye
Besvaret af chitoye på emne Lady Gitte (Kolding)
Vil bare lige komme med et kort input til denne tråd :)

Besøgte selv Gitte for et år siden, og det var klart en af de bedste oplevelser, jeg har haft med en glædespige, hvor bleer var indblandet. Hvis jeg ikke var studerende og havde fast job ville jeg klart besøge hende noget mere! :)
Følgende bruger(e) sagde tak: blebarn

1 år 4 måneder siden #32 af blebarn
ABDer jeg tvivler på arbejdstilsynet tager på tilsyn hos piger som Gitte, men hvad ved jeg. Jeg spurgte faktisk om hun ville lave det som hævesænke bord, men det ville hun ikke. Nu kan de fleste babyer i vores situation fint lægge sig op på puslebordet, så hvis det har en ok højde er det jo intet problem. Fantasien om at blive båret af barnepigen bliver nok først udlevet når exoskeletter bliver tilstrækkeligt udviklet og sat i produktion. Selv om jeg ikke kan finde noget om hvor meget mere styrke de nuværende modeller giver brugeren.
www.nyheder.aau.dk/2018/nyhed/ny-opfinde...oskeletter.cid355281

1 år 4 måneder siden - 1 år 4 måneder siden #33 af ABDer
Besvaret af ABDer på emne Lady Gitte (Kolding)
Exoskeletter giver løfter om nyttige perspektiver i fremtidige opgaveløsningerne.
Hos Arbejdstilsynet findes vel ligesom hos politiet også ansatte, som rejser initiativsager for at opnå ros eller måske en fortjenestmedalje på sigt, husk Kolding er en gammel kongeby.
I en del vuggestuer har man allerede i dag etableret "stigeløsninger" til opstigning til pusleborde og barnevogne - formentlig benyttes hjelm under opstigen på stigen..
mvh
Abder

1 år 4 måneder siden #34 af blebarn
Nu er debatten om gode arbejdsforhold for barnepigger til voksne babyer desværre blevet uaktuel. Gitte dropper planerne om at få fremstillet et puslebord, af gode grunde. Jeg skriver lidt om det i et nyt indlæg.

• Ikke tilladt: at oprette nyt emne.
  • Ikke tilladt: at svare.
  • Ikke tilladt: at redigere din besked.
Moderatorer: Babylai
Tid til at oprette siden: 0.248 sekunder

Velkommen

Hej og hjertelig velkommen til Ageplay.dk. Sitet er for alle der leger med rollespil med alderen som parameter eller har lyst til bleer - uanset om du er en sød eller uartig skolepige, en vanskelig teenager eller et lille barn der stadig bruger ble.

Uden profil

Selv om du endnu ikke er parat til at oprette en profil så er der masser af ting du kan se på her. Og der kommer mere til.

• Information - indgangen til vores artikler. Information om sitet og beretninger fra nogle af dets brugere.
  • Munch - kom og mød ligesindede
  • Chat - kom på chatten og lær os at kende
  • Historier - Lige fra de søde uskyldige til de slemme og hardcore fantasier

Har du brug for hjælp eller har du spørgsmål så kom på chatten - vi bider ikke :)

Med profil

Hvis du logger på har du, udover ovenstående, adgang til profiler, billeder, specialgrupper (hvis du er over 18) samt forum.

Det er gratis at oprette en profil, vi beder kun om 2 ting:

• En fungerende e-mail adresse
    Så vi kan komme i kontakt med dig og så kan få nulstillet dig password hvis du glemmer det.
  • At du er ærlig om din alder
    Så vi kan indrette kommunikationen med hensyn til din alder og tage de nødvendige forholdsregler

På Admingruppens vegne

"Babylai" - Nikolaj