× Her kan du tilbyde betalte services af forskellig art. Eller diskutere dine erfaringer med dominatrix og lignende. Opret en ny tråd hvis den du vil fortælle om ikke findes.

Bemærk at kun brugere over 18 år må deltage i dette forum.

Forum'et kan læses af gæster, men du skal være logget ind på sitet for at skrive. Du kan være anonym i denne kategori.

Som en forsøgsordning er det muligt at poste anonymt i dette forum.

Lady Gitte (Kolding)

3 år 8 måneder siden #1 af Babylai
Lady Gitte (Kolding) blev oprettet af Babylai
ladygitte.dk

Fra "Hvad kan jeg tilbyde"

Voksenbaby
Er du til lege som voksenbaby, er du velkommen her hos mig. Jeg har tøj til dig, sutter, bleer og flere andre ting. Bestil tiden hos mig, så sørger jeg for babymaden jeg kan give dig. Til alle der måtte sidde med nogle foredomme, så har voksenbabylegen intet med pædofili at gøre. Mennesker der tænder på pædofili er nemlig ikke velkomne hos mig. Men jeg vil genre orientere dig om hvor du kan få hjælp til dit problem. Så alle store babyer. Kom og prøv det du inderst inde tænder på. Jeg er klar til at pusle om dig som den baby du er.

Ble slave
Er du er fræk slave der skal straffes og ydmyges ved at gå eller ligge med ble, så har jeg det hele her. Det hænder at Fruens bleslave ikke vil tisse i bleen... men en liter vand eller 2 der drypper stille ind i munden, det får altid bleslaven til at tisse. Når Fruen skal tisse, tisser hun selvfølgelig ned i bleslavens ble. En sådan tung ble ligger også godt over hovedet.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 år 7 måneder siden #2 af moonsafari1976
Besvaret af moonsafari1976 på emne Lady Gitte (Kolding)
Jeg har også lagt denne anmeldelse af Lady Gitte under "historier med seksuelt indhold":

På besøg hos sygeplejersken
En sand historie, fra ende til anden

Jeg kommer ind i et venteværelse, og sygeplejersken Gitte tager imod mig. Hun byder mig velkommen til et ‘tjek. Hun har hvid kittel på, stetoskop om halsen, og er fyldig i formerne.
Hun beder mig om at tage tøjet af i venteværelset, mens hun går udenfor. “Alt tøjet?” spørger jeg. “Ja, alt,” svarer hun. “Tag den her slåbrok på mens du venter på mig. Så vil jeg føre dig ind i konsultationen om lidt”.
Hun forlader rummet. Jeg begynder at tage tøjet af og lægger det pænt i en bunke på en stol. Jeg tager slåbrokken på, og venter rastløst et minuts tid eller to.
Gitte kommer ind igen og fører mig ind i konsultationen. Der er en stol til hende, en patientseng, en masse skabe, en bruser og en håndvask. Belysningen er sparsom.
“Tag slåbrokken af og læg dig på sengen,” siger hun i en bestemt tone. Jeg gør det, og det føles underligt at ligge helt nøgen oven på de stramme hvide lagner. Hun sætter sig ved siden af mig og lytter til mit hjerte. “Det slår hurtigt,” siger hun. “Vi må hellere få kigget ordentligt på dig.” Hun går hen til håndvasken hvor der er monteret en papæske til engangsgummihandsker på væggen. “Jeg vil gerne have du sætter dig op på alle fire på sengen, med enden ud mod fodenden,” kommanderer hun. “Op på alle fire?” spørger jeg undrende. “Ja, og lad det gå lidt tjept,” lyder svaret. Jeg gør som befalet, og kan høre hun tager en tube og hælder noget fra tuben over i hånden, som hun smører ind i begge hænder. Hun begynder at stryge mig over ballerne, og kommer tættere og tættere på mit røvhul med hendes aende bevægelser. “Bare slap helt af,” siger hun. “Jeg kan mærke på dig du er nervøs. Det skal du ikke være. Du er i gode hænder.” Pludselig stikker hun en finger op i enden på mig, og med den anden gummihandskehånd begynder hun at stryge mig på pikken. “Så… slap bare helt af… undersøgelsen er overstået om et øjeblik.” Hun bliver ved med at stryge mig over pikken, mens hendes finger langsomt rykker frem og tilbage i mit røvhul. Det føles overraskende, men skønt, og jeg begynder at stønne. “Nå, du kan lide det? Jeg er bange for, vi bliver nødt til at beholde dig her lidt,” siger hun mens hun fortsætter behandlingen. “Er du med på den?” “Mmmm…” siger jeg bare, henført. Hun stopper blidt, og trækker sin finger ud. “Bare læg dig ned på ryggen igen,” siger hun. Hun tager forsigtigt min arm højre arm og lægger den ind i en snøre, og gør det samme med den venstre. Uden jeg lægger mærke til det, har hun bundet mig fast til hospitalssengen. Med et snuptag strammer hun snørerne, og jeg kan mærke jeg er spændt fast til sengen. “Vi skal holde lidt styr på vores patienter her. Nogle gange kan de godt blive lidt voldsomme. Hvis du er rolig efter noget tid, kan det være vi slækker lidt på din pacificering.” Jeg er målløs og siger ikke noget. Hun fortsætter ned til mine ankler, hvor hun også hurtigt og professionelt lægger et par snører om. Jeg er for overrasket til at gøre modstand. Det er som om hendes rolige men bestemte tone får mig til at finde mig i alt hvad hun beder mig om.
Hun stiller sig hen ved siden af mig og trækker i et greb i loftet, som jeg ikke havde lagt mærke til før. Pludselig er mine ben spredt ud til siden, og jeg ligger næsten om om jeg er til et gynækologisk tjek, og hun har frit udsyn til mit røvhul og min pik der stadig er stiv.
Hun går hen til et af skabene, åbner det, og hiver en skuffe ud. Jeg kan se at skuffen er fuld af bleer til voksne. Hun tager én i hænderne, og folder den langsomt ud. Den ser enorm ud. “Du har sikkert hørt om besparelserne på hospitalerne. Der er desværre ikke tid til at følge folk på toilettet længere. Så du må bruge denne her i stedet,” siger hun, mens hun lægger bleen ind under røven på mig og langsomt begynder at sætte den fast. Der står ‘Tena Slip’ på den. Jeg har set sådan nogle, når jeg har besøgt min mormor på plejehjem. Jeg kommer i tanker om, at jeg faktisk skal på toilettet.
“Dit besøg her hos os bliver meget lettere for dig, hvis du gør som du får besked på. Er du med på den?” Jeg nikker, helt paf over at ligge fastbundet med spredte ben og en ble på i en hospitalsseng. “Godt. For nu vil jeg have at du pisser i bleen,” siger hun mens hun sender mig noget der ligner et sadistisk smil. “Skal jeg bruge bleen?” siger jeg. “Jeg kan sagtens selv gå på toilettet, jeg er ikke nogen lille dreng mere”. “Nu gør du bare som du får besked på, ellers bliver det værst for dig selv.”
Jeg lukker øjnene. Det her er for skørt, og det er svært at få sig selv til at gøre, hvad der befales. Jeg koncentrerer mig, og pludselig begynder det at pible ud af mig. Jeg holder øjnene lukkede. Jeg kan høre hendes åndedræt, hun står og betragter mig. “Vådindikatoren viser du er i fuld sving. Rigtig flot,” siger Gitte. Jeg bliver ved med at tisse. Det er lang tid siden jeg har været på toilettet, og det er som om jeg er uudtømmelig. Faktisk tisser jeg så meget at det løber ud af bleen og ned på lagnet. “Uh, du er en gris,” siger hun. “Se hvad du gør ved lagnerne.” Men hun siger det på en måde der får hende til at lyde, ja, liderlig. Tænder hun på det her? “Rigtig flot at du kan få dig selv til at tisse i bleen så hurtigt. Man skulle næsten tro, du havde prøvet det før som voksen. Så jeg tror ikke, du får problemer med at gøre det næste jeg beder dig om: at skide i bleen.” Hun står med korslagte arme og smiler til mig på en liderlig og sadistisk måde. Og ja, hun har ret. Det bliver ikke svært for mig at gøre som hun siger, da jeg har en hemmelig last: jeg elsker bleer og bruge dem til det, de er skabt til. Så jeg begynder at presse, og der går ikke lang tid før der ligger en ordentlig én i bleen og presser mod mit røvhul. Hun kommer hen til mig, og fører hendes hånd ned mellem mine ben og begynder at presse uden på bleen, mens hånden kører rundt i cirkler. Det føles skønt. “Hvor er det flot,” siger hun. “Sikke en god patient. Du skal nok få en rigtig flot belønning.” Hun hiver fat i et spejl med hjul på, og ruller det hen i fodenden. “Se her,” siger hun. Jeg kan se mig selv i spejlet ligge fastspændt med ble på, og se hende mens hun langsomt åbner tapestykkerne i siden. Da det fjerde stykke tape er fjernet åbner hun bleen og jeg ser mig selv i spejlet med den åbne, våde og beskidte ble. Det er et af de pinligste syn jeg har set i mit liv. Mens jeg ligger der og ser på mig selv, går hun endnu en gang hen til skabet og tager noget ud. Det er en strapon-dildo. Hun træder op i den, og får spændt den fast om livet. Alt sammen i et helt roligt tempo. Så kommer hun hen til mig med strapon’en på og hvisker mig ind i øret: “Nu skal jeg skifte dig”. Hun fjerner bleen, ruller den sammen og smider den ned i en blespand. Hun tørrer mig af forneden med vådservietter. Og så tager hun igen tuben frem og smører sine hænder ind i hvad der må være glidecreme.
“Nu skal vi have det lidt sjovt,” siger hun, mens hun langsomt stikker en finger op i røven på mig. “Det var så flot, at du kunne skide i bleen på kommando for Gitte, og nu skal du blive kneppet som belønning. Men nok ikke kneppes på den måde du plejer at kneppe, er det ikke rigtigt?” Hun stikker to fingre op. Tre. Og begynder så at fingerkneppe min røv, mens hun tager fat om min pik, der pinligt nok har været stiv hele vejen igennem. Hun begynder at spille den af på mig, mens hun fingerknepper mig. Jeg ser mig selv i spejlet, og synet er for meget af det gode: den fyldige sygeplejerske med strapon på, blespanden i hjørnet, og min røv der tager imod Gittes heftige fingre mens hun masserer min pik noget så grusomt, og mine ben spredt ud med snore op i loftet. Det er pinligt. Det er beskidt. Det tænder mig enormt, selvom jeg skammer mig over det. “Jeg kommer!” får jeg fremstammet, og pludselig er der sæd ud over det hele, allerede før jeg er kneppet med strapon’en.
Gitte smiler. “Du får lov til at få strapon næste gang,” siger hun. Eller måske en rigtig pik af den mandlige SOSU-assistent. Det tror jeg er lige dig, min lille bleslave.”

Alt hvad der er beskrevet i denne lille historie er egenoplevet hos Lady Gitte i Kolding. En fantastisk oplevelse, jeg varmt kan anbefale. Gitte er pervers, og stolt over det. Jeg har ikke prøvet mange ‘professionelle’, men Gitte er klart min bedste oplevelse og jeg vil gerne besøge hende igen.
Hvis du har lyst til at udleve en fantasi á la denne, vil jeg meget gerne hjælpe dig med at prøve det. Jeg kan både være aktiv og passiv og er både til kvinder og mænd.
Følgende bruger(e) sagde tak: chitoye

1 år 7 måneder siden #3 af rossen
Besvaret af rossen på emne Lady Gitte (Kolding)
er lady gitte stadig aktiv

1 år 6 måneder siden #4 af færingen
Besvaret af færingen på emne Lady Gitte (Kolding)
Jeg har fundet ud af at hun stadig er aktiv.
Følgende bruger(e) sagde tak: blebarn

1 år 6 måneder siden #5 af Blefyrenkbh
Besvaret af Blefyrenkbh på emne Lady Gitte (Kolding)
Fræk historie, havde dog selv foretrukket Sosu-assistenten med det samme.....

1 år 6 måneder siden #6 af Bertelsen
Besvaret af Bertelsen på emne Lady Gitte (Kolding)
Kan man stadigvæk komme og besøge hende kunne godt tænke mig at prøve det

1 år 6 måneder siden #7 af Bertelsen
Besvaret af Bertelsen på emne Lady Gitte (Kolding)
Ved du hvor jeg kan kontakte hende henne
Mvh bertelsen

1 år 6 måneder siden #8 af færingen
Du kan finde hendes tlf nummer og email på hendes hjemmeside.
Det er ladygitte.dk

1 år 6 måneder siden #9 af blebarn
Besvaret af blebarn på emne Lady Gitte (Kolding)
Mærkeligt jeg havde troede jeg havde skrevet et svar i tråden tidligere i dag. Jeg er på vej ned til Gitte nu, så i får en beskrivelse fra et blebarn i senere i dag elelr i  morgen. Selv om det er de hårde ting der står mest om på hjemmesiden virker hun rigtig sød, og jeg er sikker på at blebarnet får en god oplevelse.
Følgende bruger(e) sagde tak: færingen

1 år 6 måneder siden #10 af færingen
Det bliver spændende at høre hvordan det gik

1 år 6 måneder siden #11 af blebarn
Jeg lovede at skrive noget om mit besøg hos gitte. Her kommer i hvert fald en foreløbig version. Jeg er som jeg plejer at være lidt morsyg dagen efter jeg er blevet passet, og på vej ud ad døren så  det bliver en kort version.
Gitte er som de andre barnepiger rigtig sød, og kun lidt streng! Vi sad og snakkede en times tid før vi gik i gang med  pasningen. Det er synes jeg i hvert fald altid sjovt at høre de erfaringer barnepigerne har med andre blebørn, og hvordan de er kommet ind i vores verden. 
Det  er også spændende for mig hvordan barnepigen er når jeg bliver passet. Gitte er sød, men også lidt streng, det er ikke altid babyen får sin vilje, og når man er en temmelig artig baby må man bare finde sig i både at få en tøseble på, men også noget helt undøvendigt tøseagtigt tøj, synes den her baby i hvert fald. 
Der bliver brugt rigtig meget tid på at pusle og skifte ble, her kan man godt mærke at det er en sygeplejerske der er grundig, når der skal  vaskes numse! Det er også en fræk sygeplejerske, hvis babyen bliver glad når man bliver puslet, eller når babyen har lavet i bleen.
For at sikre at babyen bruger bbleen fik jeg rigtig meget sutteflaske, og der blev også tid til at få lidt bryst hos Gitte.

De praktiske forhold kunne  godt blive bedre, og det sker så også i løbet af sommeren. Som det er nu bliver man puslet på noget der ligner en smal massagebriks, og når man kæler og ikke bare er stille fordi man bliver puslet, er det næsten lidt farligt, den store baby kan nemt falde ned fra sådan en smal briks. Det skete selvfølgelig ikke.
Den ændring der sker er at Gitte får lavet et rigtigt stort puslebord! Bare fantasien om det er vildt spændende for mig, og sikkert også for andre babyer!

Vi talte om hvor der findes pusleborde i voksenstørrelse, og Gitte mener at hun har set det flere steder, så der er basis for en opdatering af den meget gamle liste med gode puslesteder som Fluffie har lavet for mange år siden.
En anden ting Gitte overvejer er at få lavet en barnevogn i voksenstørrelse, igen noget mange af os nok har fantaseret om. Hvor man vil lægges ud og sove eller blive kørt tur med, handler nok rigtig meget om personlige grænser, men igen det ville være fedt med muligheden.

Vi talte om de fantasier jeg har, som jeg ikke selv tør eller vil udleve, i forhold til at vise mig frem offentligt som baby, men det er klart at Gitte ingen problemer har med at deltage i den slags hvis man vil eller tør.

Så er der også de hårde fantasier som jeg ikke er til, men det er helt oplagt at skal man være en uartig baby er Gitte helt klart den der kan stå for den slags.

Kort sagt til jer der overvejer at blive passet, så er Gitte en af de 2 seriøse barnepiger vi har i dk for tiden.
Følgende bruger(e) sagde tak: Aabdreng, gummimand, Clumsy_Blu, færingen, jcmp, rossen, PrincePoopyPants

1 år 6 måneder siden - 1 år 6 måneder siden #12 af ABDer
Besvaret af ABDer på emne Lady Gitte (Kolding)
Til lykke til blebarn med din positive oplevelse hos Gitte i Kolding, det var et fint forløb, og gode ambitioner at blive behandlet som baby med det rigtige tøj på og ønske puslebord og barnevogn samt at blive modig nok til færdes i det offentlige rum, jeg kan fuldt ud dele dine ønsker. Dog vil jeg sige at hvis man vil færdes som baby i det offentlige rum, må det udføres så diskret at andre ikke bliver krænket.
Angående pulsebord ved jeg at der er er et par stykker med langvarige medlemskaber her på sitet, som selv har fremstillet pusleborde. Selv råder jeg over et sammenklappeligt pulsebord med en bæreevne på op til 100 kg, der er tale om et arbejdsbord målene er sammenklappet 90*75*8 og udslået 180*75 og h 75. Bordet suppleres med hynde+lagen samt pølle til hovedet.
Det med barnevornen lyder interessant, den skal nok modificeres til en voksen baby mhs indstigning osv. Jeg bemærkede også at du gerne ville høre beretninger om andres babyers oplevelser, og kommer til at tænke på, at der fornylig var en her på sitet, der afholdte en en afstemning mhp på afholdelse af  et babytræf på et kursussted hen over en week-end. Med deltagelse ABer og babysittere en af ideerne var dels at afprøve livet som baby over flere dage, og dels at erfaringsudveksle. Initiativtageren var invalid og 24/7-blebruger som tillige er bidt af abdl - og råder over et stort netværk herhjemme og i udlandet fx Norge
Hører gerne om kommende aktiviteter.
Hej.  

1 år 6 måneder siden #13 af blebarn
Puslebordet er planlagt og bliver et bord der står i lokalet fast. Jeg fik ingen mål, men når der ikke skal tages hensyn til at bordet skal gemmes væk, og det skal kunne tåle at blive brugt meget, skal det jo bygges ordentligt.
Jeg faldt over den her video med barnevogne/klapvogne jeg er i tvivl om det er det ene eller det andet, men de burde sgu da sælge de der testmodeller til os!

1 år 6 måneder siden #14 af ABDer
Besvaret af ABDer på emne Lady Gitte (Kolding)
Ja, den er "over-autentisk", fint at den findes. Bør modificeres så den kan blive anvendelig i dagligdagen. Det er vigtigt at man kan sove i den. Et nursery i Bangkok har en, som kan tage op personer op til 100 kg, og man færdes  byen med den, som dog er tung for nanny.
Jeg har kendskab til en som hos en "hyndesnedker" har fået fremstillet puslepude i overstørrelser - med høje kanter og det hele. Ikea har en børnemodel, som er oppustelig.
Så der er fortsat muligheder.
mv
Abder

1 år 6 måneder siden #15 af blebarn
Det der nursary i Thailand er det ikke lukket for mange år siden? Eller er der kommet et nyt?

1 år 5 måneder siden #16 af lassejensen12
Besvaret af lassejensen12 på emne Lady Gitte (Kolding)
Så skal man lige prøve lady Gitte igen syntes det er mega frækt at blive puslet om og have ble på når man kommer og bliver skiftet og i ble igen når man går der fra igen 
Følgende bruger(e) sagde tak: blebarn, færingen

1 år 5 måneder siden #17 af blebarn
Det lyder rigtig spændende. Ved du Hvornår Gitte får puslebordet lavet færdig. Tanken om et puslebord i rigtig størrelse er meget fascinerenede og ophidsende.

1 år 5 måneder siden #18 af Aabdreng
Besvaret af Aabdreng på emne Lady Gitte (Kolding)
Hvis hun laver en barnevogn. Gad jeg dælme godt se et billede af den. Og det lyder alt sammen meget interesant. Kunne godt finde på besøg hende en dag.

Tænder på blive skiftet af Mille Fra Wonderpets :D.. Og ellers bare en glad lille babydreng ;)

1 år 5 måneder siden #19 af Møgungen
Besvaret af Møgungen på emne Lady Gitte (Kolding)
ja en barnevogn ville være fedt og så blive lagt i den med sele på :D 

1 år 5 måneder siden #20 af Aabdreng
Besvaret af Aabdreng på emne Lady Gitte (Kolding)
Hvad koster det ca. Går det indunder (Hvilket jeg formoder. Rollespil og Scenearier?

Tænder på blive skiftet af Mille Fra Wonderpets :D.. Og ellers bare en glad lille babydreng ;)

• Ikke tilladt: at oprette nyt emne.
  • Ikke tilladt: at svare.
  • Ikke tilladt: at redigere din besked.
Moderatorer: Babylai
Tid til at oprette siden: 0.315 sekunder

Velkommen

Hej og hjertelig velkommen til Ageplay.dk. Sitet er for alle der leger med rollespil med alderen som parameter eller har lyst til bleer - uanset om du er en sød eller uartig skolepige, en vanskelig teenager eller et lille barn der stadig bruger ble.

Uden profil

Selv om du endnu ikke er parat til at oprette en profil så er der masser af ting du kan se på her. Og der kommer mere til.

• Information - indgangen til vores artikler. Information om sitet og beretninger fra nogle af dets brugere.
  • Munch - kom og mød ligesindede
  • Chat - kom på chatten og lær os at kende
  • Historier - Lige fra de søde uskyldige til de slemme og hardcore fantasier

Har du brug for hjælp eller har du spørgsmål så kom på chatten - vi bider ikke :)

Med profil

Hvis du logger på har du, udover ovenstående, adgang til profiler, billeder, specialgrupper (hvis du er over 18) samt forum.

Det er gratis at oprette en profil, vi beder kun om 2 ting:

• En fungerende e-mail adresse
    Så vi kan komme i kontakt med dig og så kan få nulstillet dig password hvis du glemmer det.
  • At du er ærlig om din alder
    Så vi kan indrette kommunikationen med hensyn til din alder og tage de nødvendige forholdsregler

På Admingruppens vegne

"Babylai" - Nikolaj